Από τις 31 κενές θέσεις των αναστολών δεν θα καλυφθούν ούτε οι μισές
Σοβαρά υποστελεχωμένο το νοσηλευτικό ίδρυμα - Επιστολή εργαζομένων στον Υπουργό Υγείας
Οι ειδικότητες
Το καθεστώς των τρίμηνων μετακινήσεων προσωπικού των νοσοκομείων καταγγέλει με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου
"Να μην τεθεί κανένας συνάδελφος σε αναστολή εργασίας", ζητούν
Παρέμβαση του ΕΚΑΒ όταν ...βρέθηκε λύση.
Η κατάσταση στο νοσοκομείο του Λασιθίου σήμερα
Η επίσκεψη περιλάμβανε και αρκετές ειδήσεις για το Λασίθι
Τόσο η κεντρική ΜΕΘ όσο και η ΜΕΘ COVID θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά στο νομό Λασιθίου, αναφέρει η 7η ΥΠΕ Κρήτης.
Καθησυχαστική η Λένα Μπορμπουδάκη
Μετά την παραίτηση του συντονιστή Covid -19 του νομού, κ. Νίκου Μουδατσάκη.