Τα νοσοκομεία θα μπουν σε καθεστώς αποζημίωσης, δηλαδή θα αποζημιώνονται βάσει των υπηρεσιών που παρέχουν και όχι «τυφλά» όπως συμβαίνει σήμερα
Η Eris είναι η δεύτερη συχνότερη υποπαραλλαγή στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΔΥ
Γράφει ο Αναστάσιος Δ. Χατζής, Παιδίατρος – Εντατικολόγος, τ.Συντονιστής-Διευθυντής ΜΕΘ Νοσοκομείου Παίδων Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
Πιθανότατα να έχουμε μια άλλη μετάλλαξη λέει στο Ράδιο Κρήτη ο Νίκος Τζανάκης
Οι παραιτήσεις οδηγούν στα πρόθυρα κλεισίματος τμήματα νοσοκομείων βασικά ή και μοναδικά, σε ολόκληρη την Κρήτη
Πολλοί αναζητούν δουλειά στον ιδιωτικό τομέα ή φεύγουν για το εξωτερικό
Έντονη αντίδραση για τη σύσκεψη με φόντο τα προβλήματα στα δημόσια νοσοκομεία.
Μέσω των κινήτρων που έχουν θεσπιστεί από το υπουργείο Υγείας θα αναζητηθούν οι λύσεις...
Μια από τις σοβαρότερες κρίσεις των τελευταίων ετών, αντιμετωπίζει η δημόσια υγεία στην Κρήτη.
"Οι συνθήκες αυξανόμενης εντατικοποίησης, με αλλεπάλληλες βάρδιες/εφημερίες και με χιλιάδες οφειλόμενα ρεπό και άδειες, οδηγούν σε ένα τεράστιο κύμα παραιτήσεων υγειονομικών", αναφέρεται σε ανακοίνωση
Η κατάσταση στα νοσοκομεία και στα κέντρα υγείας έχει φτάσει σε οριακό σημείο