Έληξε την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου η προθεσμία για να περάσουν από ΚΤΕΟ, όσα οχήματα συμπλήρωσαν εξάμηνο χωρίς να έχουν περάσε
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ υπενθυμίζει στους ιδιοκτήτες εκπρόθεσμων οχημάτων ότι λήγει αύριο Τρίτη 20 Οκτωβρίο
Η παράταση που είχε δώσει το υπουργείο Υποδομών στους ιδιοκτήτες ΙΧ προκειμένου να περάσουν ΚΤΕΟ
Παράταση έως τις 20 Οκτωβρίου δόθηκε στους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν είχαν περάσει ΚΤΕΟ μέχρι την 30η Ιουνίου το
Σήμερα Τετάρτη, λήγει η πρώτη καταληκτική προθεσμία, για όσα οχήματα δεν έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο έως 30/06/2014, από
Ουρές σχηματίστηκαν σήμερα στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων σε όλη την Ελλάδα, καθώς την Τετάρτη λήγει πρώτη καταληκτι
Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Έλεγχο ΚΤΕΟ έχουν την ευκαιρία να περάσουν τα
Στα 150 ευρώ ορίζεται το πρόστιμο για όσους ιδιοκτήτες ΙΧ έχει παρέλθει διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών από την καταληκτ
Όσοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ή άλλων οχημάτων αμελήσουν να περάσουν το όχημά τους από ΚΤΕΟ έξι μήνες μετά την καταληκτική
Την Παρασκευή 5 Ιουνίου, στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με θέμα την πρόταση του Προέδρου τ
Δύο χρόνια έχουν ήδη περάσει από την ψήφιση στη Βουλή της σχετικής νομοθεσίας για τα ανασφάλιστα ΙΧ η οποία προέβλεπε βαρι