Την ενίσχυση του Ηρακλείου με νερό από την ανατολική Κρήτη με πρώτο βήμα τη σύνδεση με το φράγμα Ποταμών ζητά η ΔΕΥΑΗ υπό την αφόρητη πίεση της κατακόρυφης μείωσης των διαθέσιμων ποσοτήτων νερού από το φράγμα Αποσελέμη.
Αποκαταστάθηκε σήμερα η ζημιά
Αναγνώστης του ekriti διαμαρτύρεται με μία φωτογραφία και ένα βίντεο
Ζημιά στον αγωγό της δεξαμενής που βρίσκεται στην περιοχή των Μεσαμπελιών
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της βλάβης
Η ΔΕΥΑΗ ζητά τη βοήθεια ιδιωτών εργολάβων προκειμένου να κλείσουν ανοικτά μέτωπα, τα οποία δεν μπορεί να διαχειριστεί με το υπάρχον προσωπικό
Οι μαζικές αποχωρήσεις εργαζομένων λόγω συνταξιοδότησης δημιουργούν μια πρωτόγνωρη κατάσταση αποδυνάμωσης της ΔΕΥΑΗ, που εκτός των άλλων μετρά απώλειες και σε επιτελικά στελέχη τα οποία έχουν την ευθύνη σε πόστα νευραλγικής σημασίας για να διαχειριστούν.
Το διαθέσιμο νερό του φράγματος μπορεί να μας καλύψει μέχρι και το Δεκέμβριο και πλέον τα πράγματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα
Σε δύο βασικούς τομείς
Δημότης καταγγέλλει ότι η ΔΕΥΑΗ έχει ενημερωθεί αλλά...
Το κλιμάκιο της «Λαϊκής Συσπείρωσης» συνομίλησε με τους εργαζόμενους για τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν στη δουλειά τους, όπως η υποστελέχωση, η εντατικοποίηση, αλλά και για το διαχρονικό πρόβλημα στην ύδρευση και αποχέτευση στο Ηράκλειο.