H ΑΕΚ νίκησε 2-0 τον Λεβαδειακό, σε ένα σχεδόν κατάμεστο ΟΑΚΑ, με τέρματα του Μπακασέτα και είναι αγκαλιά με το 12ο πρωτάθλημα της ιστορίας της!
Με τον κόσμο να δίνει μεγάλη ώθηση στους παίκτες του Χιμένεθ, οι κιτρινόμαυροι δεν δυσκολεύτηκαν ιδιαίτερα, έφτασαν τους 63 βαθμούς, διατήρησαν το +8 από τον ΠΑΟΚ και εφόσον δεν αλλάξει τίποτα από την πρωτόδικη απόφαση για όσα έγιναν στην Τούμπα, η ΑΕΚ είναι και πάλι πρωταθλήτρια μετά από 24 χρόνια!
ΑΕΚ