Πολιτική

Βούλτεψη: «Επιτυχής η καμπάνια κορονοϊού στα ΜΜΕ -Ισως έγιναν 4 -5 λάθη»

βουλτεψη

Στην διάταξη για την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορωνοϊο και τα μέτρα για τα σχολεία εξαντλήθηκε μεγάλο μέρος της ομιλίας της εισηγήτριας της κυβέρνησης, Σοφίας Βούλτεψη κατά την συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου για τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από την κακοκαιρία Ιανος.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ για άλλη μια φορά υποδύεται τον προστάτη των φτωχών και των αδύναμων. Μας λέει ότι όλα όσα συνέβησαν επί των ημερών του ήταν υπό πίεση, λες κι εμείς δεν δεχόμαστε πίεση από τα πράγματα. Τώρα παριστάνετε τους προστάτες τις πρώτης κατοικίας, ενώ είχατε κλείσει τις τράπεζες με πέντε ΠΝΠ πριν το γελοίο δημοψήφισμα» ανέφερε η κυρία Βούλτεψη.

Αναφερόμενη στο ζήτημα της λειτουργίας των σχολείων, εξαπέλυσε επίθεση κατά της αντιπολίτευσης λέγοντας ότι με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο εγκρίνονται 118 εκ επιπλέον για πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού. «Αυτό δεν ακούγεται πουθενά. Μόνο δεν υπάρχουν αίθουσες και δεν υπάρχουν αίθουσες! Τα σχολεία είναι χτισμένα με αντισεισμικό τρόπο! Κανείς δεν έχτισε σχολεία! Στην Ιταλία τελικά κάνουν έξω μαθήματα επειδή είναι σεισμογενής περιοχή! Παίρνετε αποσπασματικά από τη μια χώρα και την άλλη περιπτώσεις. Ποιος θα πάρει την ευθύνη για μια ακατάλληλη αίθουσα;» ανέφερε για το θέμα.

Για καμπάνια κορωνοϊού

Σχετικά με τις αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει για ακόμη μια φορά η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορωνοϊό, πάνω στην οποία η αντιπολίτευση στηρίζει το επιχείρημα της για «ταϊσμένα ΜΜΕ», η κ. Βούλτεψη σχολίασε: «Δε βλέπω κανένα ΜΜΕ να αναφέρει τα ποσά που δίνουμε για τα σχολεία», ενώ συμπλήρωσε ότι δεν βλέπει και απάντηση για το θέμα Καλογρίτσα.

Αναπτύσσοντας τα επιχειρήματα της κυβέρνησης σχετικά με την καμπάνια των ΜΜΕ για τον Covid αλλά και την διάταξη για τη διαφημιστική δαπάνη, η κ. Βούλτεψη είπε: «Η διαφήμιση έχει πέσει κατακόρυφα. Αυτό είναι το μοναδικό μέσο χρημάτων για τα ΜΜΕ. Η ενημέρωση επειδή η βασική κατηγορία είναι αυτή, είναι σημαντική. Με τα δωρεάν μηνύματα του ΕΣΡ δεν γίνεται αυτή η δουλειά. Άρα στο prime time θα βάλει αυτούς που τους πληρώνουν για να μπορούν και τα κανάλια να πληρώσουν τους εργαζόμενους τους. Η προηγούμενη καμπάνια ήταν επιτυχημένη. Μπορεί να έγιναν κάποια λάθη, αλλά ήταν σε 2,3,4,5 περιπτώσεις;» σχολίασε.

Μάλιστα, στο επιχείρημα για την ανάγκη διαγωνισμού προκειμένου να ανατεθεί η καμπάνια ενημέρωσης, εξήγησε ότι ένας διαγωνισμός δεν μπορεί να πάει τόσο γρήγορα. «Σε πρώτη φάση θα πάει στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Η επιρροή παίζει μεγάλο ρόλο. Μπορεί ένα κανάλι να έχει χαμηλή τηλεθέαση αλλά να έχει μια εκπομπή με μεγάλη τηλεθέαση, άρα εμείς να θέλουμε εκεί να μπει το μήνυμα. Την καμπάνια της ενημέρωσης θα την κάνουμε γιατί είναι αναγκαία. Αυτή τη επίθεση στον Τύπο... δεν αντιλαμβάνομαι! Πρέπει να αλλάξετε αφήγημα!» είπε κλείνοντας την τοποθέτηση της.

Πολιτική

ΣΥΡΙΖΑ: Απογοητευτικό το θέαμα του πρωθυπουργού, ενώ η Αχαΐα φλέγεται

ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφορικά με τις μεγάλες πυρκαγιές στην Αχαΐα, εξαπολύοντας προσωπική επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Το θέαμα του πρωθυπουργού, που δημοσιοποιεί σέλφι από τις παραλίες, ενώ η χώρα δοκιμάζεται και η Αχαΐα φλέγεται, είναι τουλάχιστον απογοητευτικό.

Επειδή ενδέχεται να μην πιάνει σήμα εκεί που βρίσκεται, τον ενημερώνουμε ότι η αναζωπύρωση της πυρκαγιάς που έκαιγε από τη Δευτέρα και υποτίθεται ότι είχε ελεγχθεί, με χαμηλής έντασης ανέμους έκαψε τη μισή Αχαΐα μαζί με δεκάδες σπίτια και περιουσίες.», αναφέρει χαρακτηριστικά το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Διαβάστε επίσης:

ΚΚΕ: Με ευθύνη της κυβέρνησης άμεση καταγραφή των ζημιών στην Αιγιαλεία

Νέος συναγερμός στην Πυροσβεστική: Φωτιά ξέσπασε στο Σουφλί