Πολιτική

Πλακιωτάκης: Το Λιμενικό ακύρωσε μία ακόμα προσπάθεια της Τουρκίας

Γιάννης Πλακιωτάκης

«Το Λιμενικό Σώμα αντιμετώπισε με επιτυχία πολλαπλές απόπειρες παραβίασης των θαλάσσιων συνόρων μας, που έγιναν μάλιστα με την κάλυψη και τη βοήθεια τουρκικών ακταιωρών», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.

«Ο σωστός επιχειρησιακός σχεδιασμός και η αποφασιστικότητα των στελεχών του λιμενικού εμπόδισε τα σχέδια των διακινητών και ακύρωσε μια ακόμα προσπάθεια της Τουρκίας να προκαλέσει επεισόδιο στο Αιγαίο», υπογράμμισε ακόμη ο κ. Πλακιωτάκης. «Θέλω να διαβεβαιώσω τις Ελληνίδες και τους Έλληνες, ότι η προστασία των συνόρων μας είναι και θα συνεχίσει να είναι αποτελεσματική», κατέλεξε ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με το Λιμενικό από το βράδυ της Πέμπτης μέχρι και νωρίς το μεσημέρτι της Παρασκευής στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Λέσβου είχαν καταγραφεί συνολικά έξι περιστατικά κατά τα οποία λέμβοι με αλλοδαπούς επιχείρησαν να εισέλθουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα με τη συνοδεία τουρκικών ακταιωρών. Μάλιστα νωρίτερα είχε δώσει στη δημοσιότητα βίντεo ντοκουμέντο στο οποίο απεικονίζεται μία τουρκική ακταιωρός να παρενοχλεί σκάφος του λιμενικού στα ανοιχτά της Λέσβου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

- Ερντογάν: Με αυτή τη νοοτροπία πετύχαμε σε Καραμπάχ, Κύπρο, Ανατολική Μεσόγειο και Αιγαίο

Τουρκία: Ξαναβγάζει γεωτρύπανο στην ανατολική Μεσόγειο

Διάψευση δημοσιευμάτων σε βάρος του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής

Πολιτική

ΚΚΕ για νομοσχέδιο υπ. Παιδείας: Ασφυκτικός έλεγχος εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίηση σχολείων

σχολείο

«Το νομοσχέδιο για την παιδεία, που παρουσιάστηκε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο, προβλέπει ασφυκτικό έλεγχο των εκπαιδευτικών και παραπέρα κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών, που θα εντείνουν τις μορφωτικές ανισότητες», τονίζει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του για το νέο νομοσχέδιο για την Παιδεία και προσθέτει:

«Οι νέες μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας για εφαρμογή της αξιολόγησης με κριτήρια άκρως αντιπαιδαγωγικά, πρέπει να απορριφθούν μαζικά από τον κόσμο της εκπαίδευσης, όπως απαντήθηκαν και οι προηγούμενες απόπειρες. Γιατί στο υποκριτικό σύνθημα της κυβέρνησης “αυτός που αξιολογεί, αξιολογείται”, πρέπει να αντιπαραθέτει η ανάγκη “αυτός που μορφώνει, πρέπει να βοηθιέται ουσιαστικά”».

«Η προώθηση της “αυτονομίας” της σχολικής μονάδας, όχι μόνο δεν βοηθά τους εκπαιδευτικούς να κάνουν καλύτερα το μάθημά τους, αλλά δεσμεύει ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο της εκπαιδευτικής λειτουργίας στις υπάρχουσες κοινωνικές και μορφωτικές ανισότητες, δημιουργώντας σχολεία πολλών ταχυτήτων» σημειώνει η ανακοίνωση και προσθέτει στη συνέχεια:

«Το βασικό ζήτημα σήμερα είναι να παρθούν ουσιαστικά μέτρα για να εντοπιστούν επιστημονικά όλα τα μαθησιακά κενά, οι ψυχοσωματικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας. Αυτό δεν το κάνει η κυβέρνηση, το υπουργείο Παιδείας, ούτε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι είναι κούφια τα λόγια του υπουργείου Παιδείας ότι “το δια ζώσης μάθημα είναι αναντικατάστατο”, αφού την ίδια στιγμή διατηρεί τα χιλιάδες κενά των εκπαιδευτικών, ενώ διαθέτει πακτωλό χρημάτων για την προώθηση εφήμερων και ληξιπρόθεσμων δεξιοτήτων που έχει ανάγκη το κεφάλαιο. Άλλωστε, οι αρνητικές συνέπειες από την προώθηση τέτοιων δεξιοτήτων -με ταυτόχρονη υποβάθμιση της γενικής μόρφωσης- είναι ήδη εντοπισμένες από τον κόσμο της εκπαίδευσης, όπως επίσης έχει αφήσει έντονα τα σημάδια της στην κοινωνικοποίηση της νέας γενιάς η εντεινόμενη στροφή στις ψηφιακές δεξιότητες.

Το βασικό ζήτημα σήμερα είναι να δημιουργηθούν σχολικά βιβλία που θα αναπτύσσουν την αγάπη για τη γνώση, θα καλλιεργούν την αντίληψη ότι η αλήθεια είναι αντικειμενική και μπορεί να κατακτηθεί από τον άνθρωπο για να ερμηνεύσει και να αλλάξει τον κόσμο. Και αυτά τα βιβλία να είναι δωρεάν, ίδια και ενιαία για όλα τα παιδιά. Από αυτή την άποψη, παραπέρα ερωτηματικά προκαλούν οι ανακοινώσεις για το πολλαπλό βιβλίο για το αν τελικά θα εξασφαλίζεται η δωρεάν παροχή του».

«Η εξέλιξη των επιστημών σήμερα δίνει τη δυνατότητα και απαιτεί ένα σχολείο που θα παρέχει σε όλους τους μαθητές τις ίδιες μορφωτικές αφετηρίες, που θα απαντά στις νέες προκλήσεις της γνώσης, της ανάπτυξης της επιστήμης και της τεχνολογίας που απαιτούν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και σύγχρονες ικανότητες. Που θα στηρίζει ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς στον εκπαιδευτικό και διαπαιδαγωγητικό τους ρόλο.

Σήμερα η πάλη για ένα τέτοιο σχολείο, “στο ύψος των ονείρων και των ανθρώπων”, προϋποθέτει την εναντίωση στις αντιδραστικές ρυθμίσεις που κλιμακωτά φέρνουν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και η τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ που συνεχίζει στην ίδια πολιτική της ολομέτωπης επίθεσης στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και αντιστρατεύεται ακόμα περισσότερο την ανάγκη για υψηλού επιπέδου, σύγχρονη ολόπλευρη μόρφωση για όλους, χωρίς διακρίσεις» τονίζει η ανακοίνωση του κόμματος και καταλήγει: «Το ΚΚΕ απορρίπτει το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και καλεί σε θέση μάχης τον κόσμο της εκπαίδευσης, όλο τον λαό, για να μην περάσουν οι αρνητικές αλλαγές».

Ειδησεις σημερα

Κυριάκος Μητσοτάκης σε υπουργούς: "Φέτος ξεχάστε τις διακοπές"

Οργή στην Αθήνα μετά την ανάρτηση Ζάεφ για την "Εθνική Ομάδα Μακεδονίας"

TEE: Ενισχύει τους εφευρέτες και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας