Η Barbie και η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία της, η Mattel, δέχθηκαν πυρά μετά την κυκλοφορία μιας «κακώς συγχρονισμένης» διαφήμισης για την προώθηση της ολοκαίνουργιας κούκλας της Μαράια Κάρεϊ, λίγες μόλις ώρες αφότου η κούκλα εξαντλήθηκε στα επίσημα καταστήματα λιανικής πώλησης.
Η κούκλα, η οποία διαθέτει τα εμβληματικά ξανθά μαλλιά και το λαμπερό κόκκινο φόρεμα της τραγουδίστριας από το μουσικό βίντεο κλιπ «All I Want for Christmas», κυκλοφόρησε στο ευρύ κοινό την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου.
Η κούκλα της Κάρεϊ σε περιορισμένη έκδοση, η οποία αρχικά είχε τιμή 75 δολάρια στην ιστοσελίδα της Mattel, έχει από τότε επανεμφανιστεί σε ιστοσελίδες προσφορών όπως το eBay ή το Mercari και πωλείται για πάνω από 100 δολάρια.
Οι θαυμαστές της αυτοαποκαλούμενης «Βασίλισσας των Χριστουγέννων», οι οποίοι ήταν ήδη εκνευρισμένοι με τη συμπεριφορά των επιτήδειων, εξοργίστηκαν ακόμη περισσότερο όταν η Mattel δημοσίευσε μια ανάρτηση στο Instagram για την προώθηση της ήδη δυσεύρετης κούκλας.
«Ξεκινήστε τη σεζόν με την @MariahCarey x Barbie - ένα αληθινό κλασικό γιορτινό τραγούδι που αξίζει να τραγουδάτε για τα επόμενα χρόνια», αναφέρει η λεζάντα της ανάρτησης.
Παρά το γεγονός ότι οι έμποροι λιανικής πώλησης γνωρίζουν ότι η κούκλα έχει εξαντληθεί, εξακολουθούν να προωθούν το παιχνίδι, καθώς θα βοηθήσει στην αύξηση του κέρδους τους.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Barbie πέφτει θύμα όσων θέλουν να βγάλουν λίγα επιπλέον χρήματα. Τον Οκτώβριο, η εταιρεία κούκλας κυκλοφόρησε μια κούκλα περιορισμένης έκδοσης της θρυλικής Τίνα Τέρνερ, για 55 δολάρια, η οποία εξαντλήθηκε αμέσως και αργότερα μεταπωλήθηκε σε υψηλή τιμή.
Διαβάστε επίσης
O πρίγκιπας Ουίλιαμ αναδείχθηκε ο πιο σέξι φαλακρός για το 2023
Εξελέγη δήμαρχος με...«κορώνα-γράμματα»
Εστάλη κλήση για δίκη σε άνθρωπο που πέθανε πριν από 20 χρόνια