Skip to main content
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πτώση -34,4% στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ μετά το Πάσχα

Image
super-market.jpg
 clock 17:16 | 09/05/2020
writer icon newsroom ekriti.gr

Ρυθμό ανάπτυξης που φτάνει στο 11,9% και που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην επίδραση της πανδημίας του κορωνοϊού, παρουσιάζουν οι πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων από την αρχή της χρονιάς ως και τις 26 Απριλίου (την «Κυριακή του Θωμά»), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Ειδικότερα, από τα μέσα Μαρτίου, η τάση του λιανεμπορίου υπήρξε διαρκώς αυξητική, φτάνοντας στην περίοδο μέχρι και το Πάσχα στο 16%. Ωστόσο, η εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, ημερολογιακά, παρουσίασε μείωση κατά 34,4%.

Μάλιστα, η αιτία αυτής της μεγάλης πτώσης οφείλεται σε δύο λόγους: αφενός στο γεγονός ότι υπήρχε μια εργάσιμη ημέρα λιγότερη σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (την 20η Απριλίου), και αφετέρου ότι συγκρίνεται με την Μεγάλη Εβδομάδα του 2019, μια εβδομάδα όπου παραδοσιακά πραγματοποιείται σημαντικός τζίρος στα καταστήματα.

Τέλος, όσον αφορά τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα, η πτώση που σημειώνεται την εβδομάδα μετά το Πάσχα ανέρχεται στο -30,7% σε αξίες, ενώ σε όγκο η μείωση είναι πιο περιορισμένη στο -28,5%, υποδηλώνοντας μείωση των τιμών, η οποία εν μέρει είναι επηρεασμένη από τη μείωση του Φ.Π.Α. σε αρκετές κατηγορίες τροφίμων και ποτών.

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis