Κρήτη

Βραβεύουν καθηγητές στο Πολυτεχνείο Κρήτης (φωτογραφίες)

πολυτεχνείο κρητης

Στα πλαίσια της Τελετής Απονομής των Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Διπλωμάτων του Πολυτεχνείου Κρήτης, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 18:30 στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής Μεσογείου, θα απονεμηθούν τα παρακάτω βραβεία: 

Βραβείο Αριστείας 2016

Η Πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης θα απονείμει το Βραβείο Αριστείας 2016 στον Καθηγητή της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης κ. Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη σε αναγνώριση του ερευνητικού του έργου στον τομέα της πολυκριτήριας ανάλυσης αποφάσεων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016. Το Βραβείο Αριστείας απονέμεται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
Ο Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης είναι Καθηγητής και Διευθυντής του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης της Σχολής  Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Είναι Editor in Chief επτά  Διεθνών Επιστημονικών Περιοδικών στους τομείς Χρηματοοικονομικής Μηχανικής, Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων και Επιχειρησιακής Έρευνας. Είναι Μέλος δύο Ακαδημιών της Ισπανίας και Διακεκριμένος Καθηγητής ΄Έρευνας της Audencia Business School.

ζοπουνιδης

ζοπουνιδης, by gpapadakis

Στα πλαίσια της ερευνητικής του δραστηριότητας,  του έχουν απονεμηθεί πολλές τιμητικές διακρίσεις μεταξύ των οποίων: (1) Το 2012 τιμήθηκε από την Ecole Superieure de Paris (Londres) για τη μακροχρόνια συνεισφορά του στον τομέα Χρηματοοικονομικής Μηχανικής και Λήψης Αποφάσεων. (2) Το  2013 του απενεμήθη το υψηλού κύρους βραβείο Edgeworth-Pareto από την Διεθνή Εταιρεία Πολυκριτήριας  Ανάλυσης Αποφάσεων. (3)Τα έτη 2015 και 2016 έλαβε τιμητικές διακρίσεις από το Audencia Business School και το ΜΑΙΧ. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο το οποίο μέχρι στιγμής αποτελείται από 90 βιβλία που έχουν εκδοθεί από ελληνικούς και διεθνείς εκδοτικούς οίκους και πάνω από 450 επιστημονικές εργασίες σε διεθνή έγκυρα περιοδικά.
Βραβείο Εξαίρετης Διδασκαλίας 2016

Η Πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης θα απονείμει το Βραβείο Εξαίρετης Διδασκαλίας 2016 στον Καθηγητή της Σχολής Μηχανικών Ορυκτών Πόρων κ. Μιχαήλ Γαλετάκη σε αναγνώριση του διδακτικού του έργου σε προπτυχιακό επίπεδο.  Το Βραβείο Εξαίρετης Διδασκαλίας απονέμεται για τρίτη συνεχή χρονιά. 

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:

Ο Μιχαήλ Γαλετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής της Σχολής  Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης. Έλαβε το δίπλωμα  του από το Τμήμα Μεταλλειολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών το 1983, και εκπόνησε την διδακτορική του διατριβή με αντικείμενο την εκμετάλλευση λιγνιτικών κοιτασμάτων, στο Τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης, την οποία ολοκλήρωσε το 1996. Το 2001 εξελέγη Λέκτορας στο Τμήμα Μηχανικών Ορυκτών Πόρων του Πολυτεχνείου Κρήτης, ενώ το 2005 εξελέγη Επίκουρος Καθηγητής και το 2012 Αναπληρωτής Καθηγητής στο ίδιο τμήμα. Είναι επικεφαλής του Εργαστηρίου Ποιοτικού Ελέγχου-Υγιεινή και Ασφάλεια στη Μεταλλευτική και έχει διδάξει τόσο σε προπτυχιακά όσο και σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών, καθώς και ως προσκεκλημένος ομιλητής σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα ως επιστημονικός συντονιστής ή ερευνητής και έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 100 εργασίες σε επιστημονικά περιοδικά, βιβλία και συνέδρια. Είναι επίσης μέλος συντακτικών επιτροπής και κριτής επιστημονικών περιοδικών και έχει συμμετάσχει στη επιστημονική ή οργανωτική επιτροπή διαφόρων συνεδρίων.

γαλετακης

γαλετακης, by gpapadakis

Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Πανελλήνιου  Συλλόγου Μηχανικών Μεταλλείων και Μεταλλουργών καθώς και διαφόρων Ευρωπαϊκών επιστημονικών οργανισμών. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν θέματα σχετικά με τον ποιοτικό έλεγχο ορυκτών πρώτων υλών και προϊόντων τους (με έμφαση σε γαιάνθρακες και σε αδρανή και δομικά υλικά),  την εφαρμογή τεχνικών προσομοίωσης, στοχαστικών μεθόδων ανάλυσης, νευρωνικών δικτύων, ασαφούς ελέγχου και έμπειρων συστημάτων σε τομείς έρευνας, εκμετάλλευσης και ποιοτικού ελέγχου ορυκτών πόρων, την σχεδίαση και λειτουργική ανάλυση συστημάτων εκμετάλλευσης ορυκτών υλών, την υγιεινή και ασφάλεια σε μεταλλευτικά και τεχνικά έργα. 

Βραβείο Εργαστηριακού Διδακτικού Έργου μέλους Ε.ΔΙ.Π./Ε.Τ.Ε.Π. 2016

Η Πρυτανεία του Πολυτεχνείου Κρήτης θα απονείμει το Βραβείο Εργαστηριακού Διδακτικού Έργου μέλους Ε.ΔΙ.Π./Ε.Τ.Ε.Π. 2016 στην κ. Αριάδνη Παντίδου μέλος Ε.Τ.Ε.Π. της Σχολής Μηχανικών Περιβάλλοντος σε αναγνώριση του εργαστηριακού διδακτικού της έργου. Το Βραβείο Εργαστηριακού Διδακτικού Έργου μέλους Ε.ΔΙ.Π./Ε.Τ.Ε.Π. απονέμεται για δεύτερη συνεχή χρονιά.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
Η Αριάδνη Παντίδου γεννήθηκε στην Αθήνα. Απέκτησε πτυχίο Χημικού και Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Από το 1997 εργάζεται στο Εργαστήριο Βιοχημικής Μηχανικής & Περιβαλλοντικής Βιοτεχνολογίας (ΒΕΕΒ) της Σχολής Μηχανικών Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης, αρχικά με συμβάσεις ΠΔ407, και από το 2003 ως Ειδικό Τεχνικό Εργαστηριακό Προσωπικό (ΕΤΕΠ).  

παντιδου

παντιδου, by gpapadakis

Από το 1998 εως το 2008 δίδασκε τις εργαστηριακές ασκήσεις του μαθήματος Περιβαλλοντικής Μικροβιολογίας και μέχρι  σήμερα διδάσκει τις εργαστηριακές ασκήσεις του μαθήματος Τεχνική Χημικών και Βιοχημικών Διεργασιών. Υποστηρίζει προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές του εργαστηρίου στις διπλωματικές τους εργασίες. Προσφέρει τεχνική και εργαστηριακή υποστήριξη σε όλα τα ερευνητικά προγράμματα  που πραγματοποιούνται στο  εργαστήριο ΒΕΕΒ. Έχει βοηθήσει στην διοργάνωση και συμμετείχε στα Συνέδρια European  Bioremediation Conferences που πραγματοποιούνται στα Χανιά. 

Κρήτη

Υφυπουργός Υποδομών για ΒΟΑΚ: Διόδια για τους Κρητικούς όπως στην υπόλοιπη χώρα

Nέο τμήμα του ΒΟΑΚ

Για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης, τον ΒΟΑΚ, τα συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα και την εξασφαλισμένη χρηματοδότηση αλλά και τα επόμενα βήματα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, στη Βουλή, στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Απαντώντας ο κ. Καραγιάννης, σε σχετικές επίκαιρες ερωτήσεις των βουλευτών κ.κ. Χάρη Μαμουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) και Βασίλη Κεγκέρογλου (Κίνημα Αλλαγής) για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, τις πηγές χρηματοδότησής του, το χρονοδιάγραμμα και τα διόδια, διαβεβαίωσε ότι η χρηματοδότηση του έργου είναι εξασφαλισμένη από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ.

Ο υφυπουργός Υποδομών, ξεκαθάρισε ότι από την πρώτη στιγμή που η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ανέλαβε την εξουσία, έθεσε ως άμεση προτεραιότητα της την υλοποίηση αυτού του έργου. «Άλλωστε και οι εξαγγελίες που έγιναν στην Κρήτη τον περασμένο Μάιο είχαν ακριβώς αυτό το στόχο. Ποιος ήταν αυτός; Να δείξει ότι η Κυβέρνηση προχωράει με έργα και όχι λόγια στην υλοποίηση του μεγαλύτερου νέου αυτοκινητοδρόμου στην Ευρώπη», είπε.

Στη συνέχεια ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε διεξοδικά στην πορεία του έργου, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέλαβε ανύπαρκτη μελετητική ωριμότητα, με αποσπασματικές παρεμβάσεις, διάσπαρτες κατά μήκος του άξονα, χωρίς συνοχή και χωρίς τις απαιτούμενες προδιαγραφές ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου.  

«Δεν είναι υπερβολή να πει κανείς πως το έργο στήθηκε σχεδόν από το μηδέν.  Η  εντολή του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, ήταν για άμεση απεμπλοκή και ωρίμανση του έργου και αυτό κάναμε».

Στην συνέχεια, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε συγκεκριμένες ενέργειες που έχουν γίνει, επισημαίνοντας ότι έχουν γίνει περισσότερα από όσα έχουν γίνει ποτέ.

Όπως είπε:

Ενιαιοποιήσαμε σε τεχνικό επίπεδο το έργο από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία,

Οριστικοποιήσαμε το χρηματοοικονομικό μοντέλο, αναθέσαμε πάνω από 16 μελέτες,

Αναβαθμίσαμε τις προβλέψεις για τα όρια ταχύτητας του δρόμου,

Εντάξαμε και τη βελτίωση των υφιστάμενων παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων στο έργο

Δημοπρατήσαμε έργα αντιμετώπισης κατολισθητικών φαινομένων, προϋπολογισμού 30 εκ. € σε διάφορα σημεία του άξονα.

Επιπλέον, ο υφυπουργός είπε ότι ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και κατατέθηκαν οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για έγκριση, τόσο για το μεγάλο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, όσο και για το τμήμα του ΣΔΙΤ, Χερσόνησος – Νεάπολη, για το οποίο ήδη ξεκίνησε και η Β’ Φάση του Διαγωνισμού και ως τα τέλη του έτους θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο.

Στο σημείο αυτό ο υφυπουργός τόνισε ότι «είναι αδιανόητο να εγκαλείται η κυβέρνηση αυτή επειδή έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, γιατί προχωρά το έργο με μελέτες, γιατί υπάρχει πλέον χάραξη.»

«Εμείς δεν είπαμε ποτέ ψέματα στους Κρητικούς. Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, είπαν εξαρχής την αλήθεια. Και εμείς αυτό δεν πρόκειται να το αλλάξουμε. Και οι Κρητικοί τόσα χρόνια άκουγαν λόγια. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουν χάραξη του δρόμου!»

Επίσης ανέφερε ότι «ετοιμάζονται οι περιβαλλοντικές μελέτες των παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων, η ολοκλήρωση των μελετών για το τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος που θα δημοπρατηθεί στα τέλη του έτους ως δημόσιο έργο, ενώ για το τμήμα Κίσσαμος-Χανιά έχουν ανατεθεί και ολοκληρώνονται  ήδη οι μελέτες ώστε να εισαχθεί ως προαίρεση στη Σύμβαση Παραχώρησης. «Μελετάται ταυτόχρονα και το κομμάτι Σούδα – Αεροδρόμιο, ενώ και ευρύτερα το πρόγραμμα έργων μας στην Κρήτη εξελίσσεται κανονικά», είπε ο υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης, μάλιστα έδωσε αναλυτικά στοιχεία για τις πηγές χρηματοδότησης και το ύψος αυτών, για κάθε κομμάτι του έργου ξεχωριστά.

Όπως εξήγησε, από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ έχουν εξασφαλιστεί 1,027 δισ. ευρώ για το τμήμα Κίσσαμος – Άγιος Νικόλαος.

«Αναφορικά με τα παράλληλα οδικά δίκτυα» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης, «η προμελέτη οδοποιίας που έχει εκπονηθεί για τα τμήματα  Χανιά - Ηράκλειο και  Χερσόνησος – Νεάπολη εξασφαλίζει απολύτως, μέσω των ανισόπεδων κόμβων που προβλέπονται, τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο της Κρήτης σε κάθε περιοχή διέλευσης αυτού».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό Υποδομών το ίδιο συμβαίνει και με την, ήδη αδειοδοτημένη περιβαλλοντικά, μελέτη αναβάθμισης σε αυτοκινητόδρομο του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, καθώς και την υπό εκπόνηση μελέτη του τμήματος Χανιά – Κίσσαμος.

Επίσης, διευκρίνισε ότι το οδικό δίκτυο Κρήτης – σύμφωνα με τον Καλλικράτη – ανήκει στην Περιφέρεια, και «εμείς έχουμε φροντίσει, το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, να συνδέεται με τον ΒΟΑΚ, ώστε να παρέχεται εύκολη και κυρίως ασφαλής πρόσβαση σε αυτό».

Όσον αφορά τις αιτιάσεις βουλευτών, ιδιαίτερα του ΣΥΡΙΖΑ για τα διόδια του ΒΟΑΚ, ο υφυπουργός Υποδομών είπε ότι θα υπάρχουν διόδια και απευθυνόμενος στους εκπροσώπους της Αξιωματικής αντιπολίτευσης είπε: Δεν μπορείτε να λέτε ψέματα στους κρητικούς ότι “εμείς θα κάναμε το έργο χωρίς διόδια”, γιατί αυτό δεν είναι αλήθεια. Ούτε βέβαια ότι θα υπάρχουν διόδια για τους μη Κρητικούς. Αυτά δεν γίνονται σε καμιά χώρα του κόσμου!».

Συμπλήρωσε επίσης ότι, και η Σικελία έχει διόδια στους αυτοκινητόδρομους που συνδέουν τα τρία μεγάλα αστικά κέντρα και η Μαγιόρκα και τώρα, σύμφωνα με το σχέδιο ανάκαμψης και ανθεκτικότητας που κατέθεσε η Ισπανία προβλέπεται η εγκατάσταση διοδίων σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.

«Να είμαστε προσεκτικοί, τι λέμε. Εμείς δεν κρύψαμε την πραγματικότητα στους Κρητικούς», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης και κατέθεσε υπηρεσιακό έγγραφο του Απριλίου 2018, στο οποίο αναφερόταν «αναμενόμενες εισπράξεις διοδίων 75 εκ. ευρώ και χρηματοδοτική συνδρομή Δημοσίου μόνο 500 εκατ. ευρώ»  ενώ  η τωρινή κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει 1, 027 δισ. ευρώ.

«Ξέρετε τι λέει αυτό έγγραφο;», ρώτησε τους επερωτώντες βουλευτές ο υφυπουργός. «Ότι δεν είχατε χρηματοδοτικό μοντέλο, δεν είχατε μελέτες, δεν είχατε χάραξη και είχατε βάλει και διόδια! Παρόλα αυτά βγαίνατε και λέγατε ότι δεν θα βάζατε διόδια!».

Τέλος, ανέφερε ότι τα διόδια που θα πληρώνουν στον ΒΟΑΚ οι Κρητικοί είναι αυτά που πληρώνουν όλοι οι Έλληνες πολίτες, δηλαδή 0,063 ανά χιλιόμετρο, αλλά με αναλογική χρέωση και ηλεκτρονικά, για τους κατοίκους της Κρήτης ,ώστε να είναι δίκαια μετά την κατασκευή του δρόμου.

 

Διαβάστε επίσης:

Για πρώτη φορά οι ενστάσεις του ΤΕΕ – ΤΑΚ για το νέο ΒΟΑΚ

ΒΟΑΚ: Από πού θα περάσει ο νέος δρόμος - Το Ράδιο Κρήτη φέρνει στο φως στοιχεία της μελέτης

ESPA BANNER