Για πρώτη φορά χαρτογραφείται η σχέση τουριστών και αγοράς στην Κρήτη μέσα από έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου, για λογαριασμό των τεσσάρων Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων του νησιού μας.
Τα συμπεράσματα της θα παρουσιαστούν από τον πρόεδρο του Ινστιτούτου και της ΕΣΕΕ Βασίλη Κορκίδη στα Χανιά το Σάββατο και αναμένεται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις των εμπόρων για το τι θέλουν και πως βλέπουν την αγορά μας οι ξένοι που μας επισκέπτονται για τις διακοπές τους.
Σύμφωνα με όσα είπαν στο Ράδιο Κρήτη τα στελέχη του ΙΝΕΜΥ, που ασχολήθηκαν με την έρευνα, τα αποτελέσματα της δείχνουν τι ποσά ξοδεύουν και σε τι πράγματα οι τουρίστες ανάλογα με την εθνικότητα τους, καθώς παρατηρούνται σημαντικές διαφορές στην καταναλωτική συμπεριφορά ανάλογα με τη χώρα προέλευσης.
Οι τουρίστες που ρωτήθηκαν, σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1700 ατόμων σε ολόκληρη την Κρήτη που έχουν κάνει διακοπές τουλάχιστον 5 ημέρες ανά νομό , απάντησαν και σε σχέση με το τι ξοδεύουν και σε σχέση με το αν τους αρέσει η αγορά και ποια θεωρούν πως είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της.
Η έρευνα καταλήγει σε συγκεκριμένες προτάσεις για την τόνωση της αγοράς σε σχέση πάντα με τους τουρίστες καταναλωτές.
Να πούμε πως ανάλογες έρευνες έχουν γίνει στη Ρόδο και την Αττική, ενώ αυτή της Κρήτης είναι η τρίτη κατά σειρά.