Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ποιοι δικαιούνται επισιτιστική βοήθεια σε Μαλεβίζι και Χερσόνησο

Image
επισιτιστική βοήθεια
 clock 15:21 | 20/10/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα για την ένταξη των ωφελούμενων πολιτών στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΤΕΒΑ).
Τα αποτελέσματα έχουν αναρτηθεί  στην ιστοσελίδα του Δήμου Μαλεβιζίου www.malevizi.gr στις Δημοτικές Ενότητες, στα ΚΕΠ Γαζίου, Τυλίσου και Κρουσώνα, καθώς και στην εφαρμογή μέσω της οποίας έκαναν αίτηση οι ενδιαφερόμενοι από το taxisnet.
 
Οι πολίτες που υπέβαλαν αίτηση η οποία απορρίφτηκε από το σύστημα, έχουν τη δυνατότητα ένστασης από την Τετάρτη 21/10/15 έως την Τρίτη 27/10/15. Οι ενστάσεις υποβάλλονται αυτοπροσώπως στην κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Μαλεβιζίου από τις 08:00 έως τις 13:00 ενώ για πληροφορίες μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να καλούν στα 2813400692 και 2810400684.

Δήμος Χερσονήσου
Εκδόθηκαν τα αποτελέσματα για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΕΠ I), το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους (ΤΕΒΑ). Έχει αναρτηθεί κατάλογος των υποβληθεισών αιτήσεων στο Δήμο Χερσονήσου και στο portal του Δήμου (http://www.hersonisos.gr/press-release/news/tevaresults2015.html) με τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης, με την ένδειξη «εγκρίθηκε» ή «απορρίφθηκε».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για την έκβαση της αίτησής τους από το Δήμο Χερσονήσου και να υποβάλλουν την ένστασή τους - εφόσον η αίτησή τους έχει απορριφθεί - από την Τετάρτη 21 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015 (καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενστάσεων) και κατά τις ώρες 11.00 – 13.00.
Σχετικά με την διαδικασία υποβολής ενστάσεων:
[*]       Η ένσταση κατατίθεται εντύπως ενώπιον του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας ή της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χερσονήσου, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες του Δήμου Χερσονήσου στο πλαίσιο της Κοινωνικής Σύμπραξης της Περιφέρειας Κρήτης. Η ένσταση φέρει πρωτότυπη υπογραφή του ενιστάμενου και συνοδεύεται από απλά φωτοαντίγραφα των δικαιολογητικών εγγράφων, που αποδεικνύουν τους λόγους τους οποίους επικαλείται.
[*]       Ο αριθμός πρωτοκόλλου που δίνεται στην ένσταση αποτελείται από τον αριθμό αίτησης συνοδευόμενο από το γράμμα «Ε» και την ημερομηνία υποβολής ένστασης,
Αριθμός Πρωτοκόλλου ένστασης: ……………….. (αριθμός αίτησης)/Ε/……… ημερομηνία υποβολής ένστασης (π.χ.11111/Ε/00.00.2015). Επίσης, δίπλα στον αριθμό πρωτοκόλλου αναγράφεται και το πλήθος των συνημμένων δικαιολογητικών εγγράφων ως εξής: Αριθμ. συνημμένων εγγράφων: ………(ολογράφως και αριθμητικώς).
[*]       Τα συνημμένα έγγραφα αριθμούνται κατά αύξοντα αριθμό (1,2,3 κλπ).
[*]       Υποχρεωτικώς δίνεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ένστασης στον ενιστάμενο και εφόσον ζητηθεί δίνεται και αντίγραφο αυτής.
[*]       Όπως προαναφέρθηκε, τη σχετική ενημέρωση και την παραλαβή τυχόν ενστάσεων αναλαμβάνουν οι ως άνω κοινωνικές υπηρεσίες και δομές του Δήμου Χερσονήσου ως πιστοποιημένοι χρήστες που είχαν αναλάβει την υποβολή των αιτήσεων.
Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα εμφανίζονται και στη web-εφαρμογή του ΗΔΙΚΑ (www.idika.org.gr/teba/) μέσω της οποίας ο δυνητικά ωφελούμενος έκανε την αίτησή του και έχει τη δυνατότητα να μπει και να ενημερωθεί με τους κωδικούς Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (TAXIS).
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 28973-40049, 28973-40045, και 2810-332138.
 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis