Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

ΚΚΕ Ηρακλείου: Συνάντηση κλιμακίου με την διοίκηση του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ταξί

Image
κκε  ιδιοκτητες ταξι ηρακλειο
 clock 17:14 | 26/03/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Συνάντηση με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Επιβατικών Αυτοκινήτων Ταξί Ηρακλείου πραγματοποίησε κλιμάκιο του ΚΚΕ με επικεφαλής τον Μανώλη Συντυχάκη, μέλος της Επιτροπής Περιοχής Κρήτης και βουλευτή Ηρακλείου του ΚΚΕ, το Σάββατο 23 Μαρτίου. Στη συνάντηση συμμετείχε επίσης η Μαρία Κυπραίου, μέλος του Τομεακού Γραφείου Ηρακλείου.

Στη συζήτηση κυριάρχησε ο μεγάλος προβληματισμός που επικρατεί στους επαγγελματίες για την τεράστια υποκλοπή του μεταφορικού έργου των ΤΑΞΙ από τα Ε.Ι.Χ. μετά οδηγού, με ευθύνη των εκάστοτε κυβερνήσεων, λόγω της οποίας οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί βιώνουν τα τελευταία χρόνια μια δραματική μείωση του εισοδήματός τους, με πολλούς να αδυνατούν να καλύψουν πλέον τα λειτουργικά τους έξοδα, να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους, καθώς και να συντηρήσουν τις οικογένειές τους. Επίσης είναι εύλογη η αγωνία τους για την περαιτέρω απελευθέρωση του μεταφορικού έργου των ταξί και με την παραπέρα είσοδο μεγάλων ψηφιακών πλατφορμών.

Επίσης συζητήθηκαν προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος όπως το φορολογικό νομοσχέδιο που ψήφισε η κυβέρνηση το προηγούμενο διάστημα, το ασφαλιστικό, όπου ένα μεγάλο ποσοστό των επαγγελματιών του κλάδου, που είναι καταχρεωμένοι στον ΕΦΚΑ, δεν έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, το κόστος της συντήρησης του κάθε οχήματος, τα λειτουργικά έξοδα που έχουν εκτοξευθεί, όπως η χρήση των POS, η ασφάλεια των ταξί, τα ανταλλακτικά και τα ακριβά καύσιμα.

Τέλος, στη συζήτηση αναφέρθηκαν επίσης ο κίνδυνος από τους πλειστηριασμούς κατοικιών για χρέη, που κινδυνεύουν πολλοί επαγγελματίες του κλάδου αλλά και ο περιβόητος δήθεν εκσυγχρονισμός που επιβάλλει η ΕΕ και αποδέχονται οι κυβερνήσεις διαχρονικά για αντικατάσταση των οχημάτων με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε λίγα χρόνια, που θα έχει τεράστιο κόστος, χωρίς επιδότηση.

Ο Μανώλης Συντυχάκης επεσήμανε πως οι ευθύνες για την κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της σημερινής κυβέρνησης της ΝΔ, όπως και όλων των προηγούμενων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ). Ενημέρωσε για την πρόταση νόμου, που κατέθεσε το ΚΚΕ, η οποία είναι η μόνη λύση αυτή τη στιγμή, η μόνη διέξοδος και για τον κλάδο των ταξί, αλλά και ευρύτερα για τους επαγγελματίες και προβλέπει αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ, προσαυξημένο για κάθε παιδί ανά 3.000, κατάργηση του ενιαίου φόρου κατανάλωσης στα καύσιμα και μείωση του ΦΠΑ.

Τέλος επισήμανε ότι, χρειάζεται κοινό μέτωπο, με τους εργαζόμενους του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, με επαγγελματίες άλλων κλάδων, με τους αγρότες, με όσους πλήττονται από αυτή την αντιλαϊκή πολιτική που από τη μία τους τσακίζει και από την άλλη δίνει τεράστιες φοροαπαλλαγές στους οι βιομήχανους, τους εφοπλιστές κλπ.

Κλείνοντας, ο βουλευτής του ΚΚΕ δεσμεύτηκε για τη στήριξη του κλάδου και ότι θα αναδείξει το ζήτημα στη Βουλή στηρίζοντας τους αγώνες τους ενώ στάθηκε και στην ανάγκη ενίσχυσης του ΚΚΕ και στις επερχόμενες ευρωεκλογές για να δοθεί ένα ισχυρό μήνυμα απέναντι στις πολιτικές που διαμορφώνουν τις συνθήκες αυτές που συνθλίβουν τους μικρομεσαίους επαγγελματίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ανδρουλάκης: Επικοινωνία με Φάμελλο, Κωνσταντοπούλου, Χαρίτση & Κουτσούμπα για την πρόταση δυσπιστίας

ΕΕ: «Πράσινο» φως στη στοχευμένη αναθεώρηση της ΚΑΠ απο το Συμβούλιο Υπουργών

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis