Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Κερδίζοντας τον πελάτη, στο Επιμελητήριο Ηρακλείου

Image
επιμελητηριο
 clock 14:45 | 29/10/2015
writer icon newsroom ekriti.gr

Το ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ διοργανώνει σεμινάριο με θέμα «ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ» με σκοπό να δώσει ιδέες και λύσεις στους συμμετέχοντες, ώστε να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης, χωρίς παράλληλα να αυξήσουν τα σχετικά κόστη. Επίσης, να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να διευρύνουν το πελατολόγιό τους μέσω συστάσεων και διαφήμισης ‘από στόμα σε στόμα’ και ν’ αυξήσουν την πιστότητα πελατών προς την εταιρεία τους.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, νέους επιχειρηματίες, πωλητές και στελέχη πωλήσεων, εκπροσώπους φορέων (δημόσιοι, ιδιωτικοί) επιφορτισμένους με την προώθηση και ανάπτυξη ΜΜΕ, καθώς και συνεταιριστικών οργανώσεων με ενδιαφέρον στην προώθηση των προϊόντων τους.

Ενότητες Σεμιναρίου:

Μέρα 1η: Σύγχρονη Πώληση & Εξυπηρέτηση – Από την παροχή υπηρεσιών στη δημιουργία εμπειριών

Πότε η εξυπηρέτηση πελατών ξεπερνάει τις προσδοκίες

Γυρνώντας σελίδα: Οι βασικοί κανόνες εξυπηρέτησης και πώλησης τότε και σήμερα

Προβολή ταινίας: Pike Place Fish Market, Seattle

Μελετώντας πραγματικές περιπτώσεις - Γιατί οι τεχνικές πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών που στο παρελθόν έχουν αποδειχθεί επιτυχείς, σήμερα είναι αναγκαίες μεν, αλλά όχι πια αρκετές

Μέρα 2η: Αξιολόγηση παροχής υπηρεσιών και ατομικό πλάνο δράσης αναφορικά με τη δημιουργία εμπειριών

Στο πλαίσιο πρακτικών ομαδικών και ατομικών ασκήσεων κάθε εκπαιδευόμενος

θα κάνει μετρήσιμη αξιολόγηση του επιπέδου εξυπηρέτησης που παρέχει

θ’ αποκτήσει ξεκάθαρη εικόνα των περιοχών που θα μπορούσαν να βελτιωθούν

θα δημιουργήσει πλάνο δράσης για το πως μπορεί να σκηνοθετεί ‘εμπειρίες’ για τους πελάτες της επιχείρησης του

Μέρα 3η: Ψυχολογία πωλήσεων

Μπαίνοντας στην θέση του πελάτη: Ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια της πώλησης

Προβολή ταινίας: Απαιτητικοί Πελάτες

Πελάτης για πάντα: Μετα-αγοραστική εξυπηρέτηση & Αύξηση πιστότητας πελατών

Το κόστος του σεμιναρίου είναι 80€ ανά συμμετοχή.

Το σεμινάριο, διάρκειας 10 ωρών, θα διεξαχθεί Τρίτη 03/11, Πέμπτη 05/11 και Παρασκευή 06/11 από 18:00μ.μ έως 21:00μ.μ

Εισηγήτρια: Η Εβίτα Ταχατάκη εργάζεται ως σύμβουλος επιχειρήσεων και εκπαιδεύτρια ενηλίκων στην εταιρεία SBC (www.sbcher.com) αναλαμβάνοντας την εκπόνηση μελετών ικανοποίησης πελάτη / μυστικού πελάτη και projects αξιολόγησης και ανάπτυξης προσωπικού. Έχει σπουδάσει Ψυχολογία με μεταπτυχιακό στις Ηλεκτρονικές Εκδόσεις και Επικοινωνίες στο UCL του Λονδίνου.

Πληροφορίες: ΚΕΚ. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Κορωναίου 9, τηλ: 2810-302736 & 302730 κα Μαίρη Βενιχάκη email: [email protected] φαξ 2810-227189, [email protected] από 08:00 έως 15:00 μ.μ. και αιτήσεις στην ιστοσελίδα: www.katartisi.gr

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis