Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο: Με ένα... κλικ από Αθήνα λύθηκε το πρόβλημα ασφαλισμένου - Ο ρόλος του Ράδιο Κρήτη

Image
e-εφκα
 clock 11:21 | 26/05/2022 writer icon newsroom ekriti.gr

Το ρητό και ο “Άγιος φοβέρα θέλει” επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά στην περίπτωση της ταλαιπωρίας που υπέστη ένας Ηρακλειώτης ασφαλισμένος του ΙΚΑ που στην προσπάθειά του να κάνει ιατρικές εξετάσεις διαπίστωσε ότι ήταν ανασφάλιστος την ώρα που εργάζεται συνεχώς 41 χρόνια!

Με το θέμα του κ. Νίκου Χριστοφοράκη ασχολήθηκε την Τετάρτη το Ράδιο Κρήτη και η εκπομπή του Λευτέρη Βαρδάκη καθώς ο ίδιος προσπάθησε να βρει άκρη για το τι έχει συμβεί αφού ο γιατρός του δεν μπορούσε να συνταγογραφήσει τις ιατρικές εξετάσεις για να μην τις πληρώσει από την τσέπη του.

Ο "Γολγοθάς..."

Περιέγραψε τον “Γολγοθά” των τελευταίων ημερών για να βγάλει άκρη από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ στο Ηράκλειο, έστειλε email, προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά αλλά κάθε προσπάθεια είχε πέσει στο κενό ενώ δεν μπορούσε να φύγει από την εργασία του για να επισκεφθεί τις υπηρεσίες.

Στην απόγνωσή του επάνω επικοινώνησε με το Ράδιο Κρήτη μπας και βρεθεί λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Του έλυσαν το πρόβλημα με ένα κλικ μετά την εκπομπή

Μετά την εκπομπή και τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης από το ekriti.gr το θέμα πήρε πανελλήνιες διαστάσεις. 2-3 ώρες μετά από το τέλος της εκπομπής μία υπάλληλος από την ΗΔΙΚΑ ( Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) στην Αθήνα, επικοινώνησε με το Ράδιο Κρήτη ζητώντας τα στοιχεία επικοινωνίας του κ. Χριστοφοράκη για να λύσει το πρόβλημα που αντιμετώπιζε.

Λίγη ώρα αργότερα και με ένα μόνο...κλίκ το πρόβλημα που τον έδειχνε ανασφάλιστο αποκαταστάθηκε όπως ο ίδιος ο ίδιος δήλωσε στην εκπομπή του Λευτέρη Βαρδάκη.

“Ένιωσα ανακούφιση χάρη στη συμβολή σας μας είπε για κάτι βέβαια που αποτελεί υποχρέωση ΙΚΑ” δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η απόγνωση των πολιτών

Πρέπει όμως οι πολίτες να φτάνουν για άλλη μια φορά στη δημοσιοποίηση ενός προβλήματος για να ενδιαφερθούν και να το επιλύσουν? Σαφέστατα όχι όμως για άλλη μια φορά αποδείχτηκε η δύναμη του μέσου που βρίσκεται πάντα δίπλα στον πολίτη και τουλάχιστον βοήθησε και σε αυτή την περίπτωση.

Όπως μας είπε ο κ.Χριστοφοράκης το λάθος όπως του είπε η υπάλληλος της ΗΔΙΚΑ από Αθήνα ήταν από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ από το Ηράκλειο που δεν πέρασαν στο μητρώο του ασφαλισμένου τις μέρες ασφάλισης με αποτέλεσμα το σύστημα να μην γνωρίζει εάν αυτή συνεχιζόταν.

Αθάνατο Ελληνικό κράτος!

Διαβάστε επίσης:

Κρήτη: Ισπανικά... "αγγουράκια Κνωσού" διανεμήθηκαν σε σχολεία της Βόρειας Ελλάδας

Κρήτη: Δεν άντεξε το ξύλο και τον κατήγγειλε στην αστυνομία

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 - 2022 ekriti.gr | Όροι Χρήσης.
Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis