Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο: "Φρένο" στην κυκλοφοριακή "αναρχία" των ΙΧ στη ζώνη ανάπλασης του κέντρου

Image
Πεζόδρομος
 clock 14:12 | 01/11/2022
writer icon newsroom ekriti.gr

Τέλος στην ανεξέλεγκτη κίνηση των οχημάτων στους αναπλασμένους δρόμους στο κέντρο της πόλης Δικαιοσύνης, Ίδης, Εβανς και 1821, έβαλε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου, που αποφάσισε την απαγόρευση της κυκλοφορίας των ΙΧ μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η απόφαση αυτή δρομολογήθηκε μετά τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει το χάος που δημιουργήθηκε στη ζώνη ανάπλασης όπου κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα αυτοκίνητα και δίκυκλα και η τροφοδοσία των οχημάτων γίνεται χωρίς κανένα χρονικό πλαίσιο.

Όπως είναι γνωστό, το πρόβλημα αυτό δημιουργήθηκε επειδή είχε λήξει η προθεσμία επιβολής της απαγόρευσης των ΙΧ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σήμανση και αστυνόμευση στο κέντρο της πόλης. Έτσι το θέμα επανήλθε στο Δημοτικό Συμβούλιο από τον αντιδήμαρχο τεχνικών έργων Γ. Αναστασάκη ο οποίος εισηγήθηκε την απαγόρευση της κίνησης των ΙΧ προσθέτοντας ότι στην επόμενη συνεδρίαση του Σώματος θα έρθει προς συζήτηση και η νέα κυκλοφοριακή μελέτη εξηγώντας ότι μέσα από αυτή, η πόλη θα κεφαλαιοποιήσει τα οφέλη της μεγάλης παρέμβασης ανάπλασης.

Image
κυκλοφοριακό ηράκλειο

Ο ίδιος εξήγησε ότι η απαγόρευση της κίνησης των οχημάτων συνδέεται με την τρίμηνη παράταση που δίδεται στον εργολάβο του έργου της ανάπλασης να ολοκληρώσει ειδικές τεχνικές λεπτομέρειες του έργου. Ωστόσο η χρονοκαθυστέρηση που καταγράφηκε σε σχέση με την επιβολή της απαγόρευσης από τη μια και ο λόγος για τον οποίο επέλεξε η δημοτική Αρχή να παρατείνει τα κυκλοφοριακά μέτρα δίδοντας τρίμηνη παράταση στον εργολάβο για ένα έργο που ο ίδιος έχει δηλώσει ότι μπορεί να ολοκληρώσει σε ένα μήνα προκάλεσαν έντονα σκωπτικά σχόλια από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Αντίστοιχα η Λότζια δέχτηκε πολιτικές βολές και για το γεγονός ότι οι πρόσθετες εργασίες σύνδεσης δικτύων της ΔΕΥΑΗ που κρίθηκαν αναγκαίες κατά μήκος της οδού Καρτερού, επιλέχθηκε να εκτελεστούν από την εργολαβία του έργου ανάπλασης και όχι από την εργολαβία του έργου αποκατάστασης των πλακοστρωμένων οδεύσεων που έχει μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης.

Image
κυκλοφοριακό ηράκλειο

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Βουλγαράκης ο οποίος εξέφρασε την απόλυτη αντίθεση του, επειδή στην κυκλοφοριακή μελέτη δεν υπάρχει πρόβλεψη στην κίνηση των λεωφορείων, και τόνισε ότι από τον κυκλοφοριακό αποκλεισμό της πόλης εδώ και 4 χρόνια τα λεωφορεία καταγράφουν βαριές οικονομικές απώλειες για τη διεκδίκηση των οποίων προανήγγειλε νομική προσφυγή.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο εκπρόσωπος των ιδιοκτητών πάρκινγκ κ. Παπαδάκης ο οποίος τόνισε ότι η νέα κυκλοφοριακή μελέτη συνεχίζει την ομηρία της πόλης που έχει προκαλέσει βαρύ οικονομικό κόστος στον κλάδο που εκπροσωπεί.

Διαβάστε επίσης:

Ηράκλειο: Έστειλε τη γυναίκα του στο νοσοκομείο

Ηράκλειο: Μαθητής Λυκείου έκανε απόπειρα αυτοκτονίας

Κρήτη: Ξεκινούν οι έρευνες για υδρογονάνθρακες - Αναμένεται η απόφαση του Σ.τ.Ε

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis