Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο: Έξαρση "εργοδοτικής παραβατικότητας" καταγγέλλουν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι

ξενοδοχουπάλλληλος
 clock 17:11 | 02/08/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Έξαρση εργοδοτικής παραβατικότητας» στις ξενοδοχειακές μονάδες διαπιστώνει το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου, επισημαίνοντας σε ανακοίνωσή του ότι καθημερινά δέχεται σωρεία σχετικών καταγγελιών.

Η ανακοίνωση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ηρακλείου αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

«Βρισκόμαστε στο αποκορύφωμα της Τουριστικής Περιόδου, η Τουριστική κίνηση  βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα και οι πληρότητες στα ξενοδοχεία  κυμαίνονται από 90%- 100%.

Οι Ξενοδόχοι ισχυρίζονται ότι υπάρχει έλλειψη εργατικού δυναμικού για την  στελέχωση  των  επιχειρήσεων τους. Συγχρόνως όμως παρατηρείται ΕΞΑΡΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

Καθημερινά γινόμαστε αποδέκτες  σωρείας καταγγελιών από συναδέλφους που έχουν να κάνουν με καταστρατήγηση του ωραρίου εργασίας, αθέτηση  χρονικών ορίων για την ανάπαυση των εργαζομένων, τρίσπαστα ωράρια, μειωμένες αποδοχές, ανανέωση συμβάσεων  εργασίας ανά μήνα , λήξη συμβάσεων εργασίας χωρίς   ύπαρξη σπουδαίου λόγου, λήξη συμβάσεων  εργασίας ακόμα και σε εγκύους εργαζόμενες.

Ας αφήσουν οι Ξενοδόχοι τα κροκοδείλια δάκρυα ότι δεν βρίσκουν εργαζόμενους, παραπλανώντας με αυτόν τον τρόπο τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά και την κοινωνία γενικότερα , με αποτέλεσμα την εντατικοποίηση της εργασίας και τη δημιουργία ανισορροπίας ανάμεσα στην εργασία  και στην ιδιωτική ζωή των εργαζομένων αναγκάζοντας τους τελικά να φεύγουν από τον κλάδο.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί  η καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων χτυπάει κόκκινο.

Ως σωματείο παρά τις επανειλημμένες προτάσεις μας τόσο  προς τον ίδιο τον  Πρωθυπουργό όσο και  προς τα Υπουργεία Εργασίας και  Τουρισμού που αφορούν τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας  με τη δημιουργία  θεσμικού πλαισίου  για αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, μέχρι και σήμερα δεν έχουν ασχοληθεί με το μείζον αυτό θέμα των εργαζομένων.

Για όλα αυτά που συμβαίνουν την κύρια ευθύνη την έχουν η Κυβέρνηση και οι Ξενοδόχοι.,

 

Διαβάστε επίσης:

 

Κρήτη: Έλεγχοι σε παραλίες και αιγιαλό ... έφεραν πρόστιμα

Ηράκλειο: Πάνω από 85% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία - Εκπτώσεις για να προσελκύσουν πελάτες

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2025 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis