Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο - Δημοτικό Συμβούλιο: Επιμένουν στις προτάσεις για το νέο ΒΟΑΚ

Image
ΒΟΑΚ
 clock 21:52 | 19/09/2022
writer icon newsroom ekriti.gr

Ο προβληματισμός αλλά και η αποφασιστικότητα για διεκδίκηση των απαραίτητων έργων που θα εξασφαλίζουν την ομαλή κυκλοφορία από και προς την πόλη του Ηρακλείου με φόντο το νέο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ήταν τα στοιχεία που κυριάρχησαν στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, με θέμα τις εξελίξεις γύρω από μείζον ζήτημα που απασχολεί το νησί.

Ουσιαστικά, οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες επιμένουν στις προηγούμενες θέσεις - προτάσεις του τεχνικού κόσμου, της Περιφέρειας Κρήτης και του ίδιου του δήμου και πάνω σε αυτό τον άξονα θα κινηθούν και το επόμενο διάστημα, ώστε οι παρακάμψεις του Ηρακλείου, με τους κόμβους και τα συνοδευτικά έργα να εξασφαλίζουν το αυτονόητο: Να μην "στραγγαλιστεί" κυκλοφοριακά η πόλη αλλά να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες παρεμβάσεις που θα λύσουν και τα υφιστάμενα προβλήματα.

Η πρόταση για υπογειοποίηση του ΒΟΑΚ μήκους 25 συνολικά χιλιομέτρων, από την περιοχή του Γαζίου έως και την περιοχή της Νέας Αλικαρνασσού που υποστηρίχθηκε από το τεχνικό επιμελητήριο και όλους τους φορείς ή στη χειρότερη περίπτωση ως εναλλακτική η τμηματική υπογειοποίηση του Βόρειου Οδικού Άξονα, σε σημεία που μπορεί να είναι εφικτή, είναι οι κύριοι διεκδικητικοί άξονες.

Όπώς είναι γνωστό, το Δημοτικό Συμβούλιο έχει ήδη εκφράσει την αντίθεσή του στα διόδια από τα Ελληνοπεράματα του Κοκκίνη Χάνι αφού με το σχέδιο που παρουσίασε το υπουργείο, αφενός ο νέος ΒΟΑΚ κόβει το Ηράκλειο στα δύο και αφετέρου οι Ηρακλειώτες χρησιμοποιώντας το δρόμο αυτό ως περιφερειακή οδό θα πρέπει να πληρώνουν για τη διέλευση. Επίσης η δημιουργία σήραγγας στο Κακό όρος παρακάμπτοντας τις στροφές ενόψει και της κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι και την αύξηση της ταχύτητας.

Την ίδια στιγμή, η Μελέτη προβλέπει τη δημιουργία νέου ανισόπεδου κόμβου για το ΠΑΓΝΗ και για την Ανώπολη στο ύψος του Κοκκίνη (και στα όρια Ηρακλείου με Χερσόνησο), ενώ αναφέρει κλείνουν οι είσοδοι και έξοδοι της Φοινικιάς, κάτι που απορρίπτεται κατηγορηματικά.

Είσοδοι και έξοδοι υπάρχουν στην Επισκοπή, την Ανώπολη, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ηρακλείου, τη λεωφόρο Κνώσου, τη Φοινικιά, την πρώτη έξοδο προς Γιόφυρο ενώ δεν αναφέρεται πουθενά η σύνδεση με την ΒΙΠΕ Ηρακλείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κρήτη: Η υπερβολική ταχύτητα παραμένει η νούμερο 1 παράβαση του ΚΟΚ

Ηράκλειο: Οργή για το …μαρτύριο της σταγόνας στο κέντρο της πόλης

Απειλούσε να πέσει στο κενό από γέφυρα του ΒΟΑΚ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis