Στο στόχαστρο των απατεώνων συνεχίζονται να βρίσκονται ανυποψίαστοι πολίτες που λαμβάνουν ψεύτικα μηνύματα, μέσω των οποίων, επιχειρούν να ''αρπάξουν'' τραπεζικούς κωδικούς και να αποκτήσουν πρόσβαση σε χρηματικά ποσά λογαριασμών.
Ένα νέο τέτοιου είδους περιστατικό κάνει ξανά την εμφάνισή του στο Ηράκλειο, με φόντο το μπλοκάρισμα τραπεζικού λογαριασμού από την Εθνική Τράπεζα.
Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι ότι ο πελάτης που έλαβε το μήνυμα δεν διαθέτει κάποιο λογαριασμό στο συγκεκριμένο πιστωτικό ίδρυμα.
Ειδοκότερα, όπως μαρτυρεί και η παρακάτω φωτογραφία, η Εθνική Τράπεζα ζήτησε δήθεν από τον πελάτη την ταυτοποίηση προσωπικών στοιχείων προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μπλοκάρισμα του λογαριασμού.

Οι κυβερνοαπατεώνες συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους εξαπάτησης με αποτέλεσμα τα ποσοστά ηλεκτρονικής απάτης να αυξάνονται δραματικά.
Εν όψει της εορταστικής περιόδου εφιστάται η ιδιαίτερη προσοχή των πολιτών σε ότι αφορά τις απόπειρες ηλεκτρονικού ''ψαρέματος''.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οπωροκηπευτικά: Ρεκόρ εισαγωγών σε ντομάτες, πατάτες, λεμόνια και πιπεριές!
Διοικητής ΔΥΠΑ: Στο πιο χαμηλό επίπεδο από το 2009 η ανεργία
Δημήτρης Ψαθάς: Ο διαχρονικός θεατρικός συγγραφέας - Ο σπουδαίος ευθυμογράφος