Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ικανοποίηση Μαρκογιαννάκη για τις εξαγγελίες Χρυσοχοΐδη

ekriti, image not found
 clock 15:09 | 07/11/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο, παρουσία του Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και με συμμετοχή βουλευτών και άλλων φορέων της Κρήτης παρευρέθηκε ο βουλευτής Χανίων και Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, κ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης.

Στην τοποθέτησή του, μετά τις εξαγγελίες του Υπουργού σχετικά με τον Β.Ο.Α.Κ., τόνισε: «Ο Υπουργός, στην αρχή της τοποθέτησής του διερωτήθη, εάν είναι ανάγκη για την Κρήτη να γίνει ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Πιστεύω ότι το ερώτημα αυτό είναι ρητορικό, αφού καθιστούν αυταπόδεικτη την αναγκαιότητα τα θύματα που θρηνούμε κάθε χρόνο στον υπάρχοντα δρόμο, ο οποίος είναι μάλλον τροχοπέδη, παρά εργαλείο ανάπτυξης για την Κρήτη». Περαιτέρω, ο κύριος Μαρκογιαννάκης εξέφρασε την ικανοποίησή του που η λύση, την οποία κατέθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, ήταν η οριστική και συνολική επίλυση του προβλήματος, με την κατασκευή άμεσα και όχι τμηματικά ενός αυτοκινητόδρομου που θα καλύπτει όλη τη βόρεια πλευρά της Κρήτης.

Τις επισημάνεις του Υπουργού, ότι η Περιφέρεια της Κρήτης συνεισφέρει στη διαμόρφωση του Α.Ε.Π. περισσότερο απ’ ό,τι της αναλογεί και ότι ο Β.Ο.Α.Κ. είναι το τελευταίο μεγάλο αναπτυξιακό έργο που έχει να κάνει με αυτοκινητοδρόμους, ο κύριος Μαρκογιαννάκης απήντησε ότι τις εκλαμβάνει ως διαχρονική αυτοκριτική από τις ελληνικές Κυβερνήσεις. «Αλήθεια», τόνισε ο κ. Μαρκογιαννάκης, «με ποια λογική μια περιφέρεια που έχει την αναπτυξιακή πορεία και προοπτική της Κρήτης μένει τελευταία στην κατασκευή ενός τόσο σημαντικού οδικού άξονα»;

Επιπλέον, ο κ. Μαρκογιαννάκης έθεσε στον Υπουργό τα εξής τρία ερωτήματα:

1) Εάν το μοντέλο κατασκευής και συντήρησης του εξαγγελθέντος έργου έχει εφαρμοστεί πουθενά αλλού.

2) Με δεδομένο ότι εν μέρει η κατασκευή του, όπως είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης, θα γίνει με δανεισμό από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αυτό δεν θα είναι πρόβλημα στις σημερινές συγκυρίες;

3) Οι δανειστές μας - εφόσον μπορεί μεν να χαλαρώσει η επιτήρηση στο άμεσο μέλλον, δεν θα εκλείψει όμως τελείως - θα επιτρέψουν μια χρηματοδότηση στην οποία δεν θα συμμετάσχουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο οι χρήστες;

Τέλος, ο κ. Μαρκογιαννάκης εξέφρασε προς τον Υπουργό την εξής απορία: για το αεροδρόμιο Ν. Καζαντζάκης υπάρχουν χρήματα, αφού ο Υπουργός εξήγγειλε συμπληρωματικά έργα 18 εκατομμυρίων ευρώ. Για το αεροδρόμιο Χανίων, που απαιτούνται πολύ λιγότερα χρήματα για κάποια αναγκαία συμπληρωματικά έργα, τα οποία δεν προέβλεψε η εκτελούμενη μελέτη, γιατί η πρόσφατη απάντηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ήταν αρνητική «ελλείψει χρημάτων»;

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis