Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Ηράκλειο: Η λακκούβα, η αποζημίωση και η συμπεριφορά του δημοσίου υπαλλήλου

Image
λακκούβα
 clock 10:38 | 28/06/2019
writer icon newsroom ekriti.gr

Την ...πικρή του εμπειρία τόσο από τη γραφειοκρατία όσο και από τη συμπεριφορά κρατικών λειτουργών, κατέθεσε στο Ράδιο Κρήτη, στην εκπομπή του Μανώλη Αργυράκη, πολίτης, ο οποίος έπεσε σε λακκούβα στο δρόμο Ηρακλείου - Μαλάδων, με αποτέλεσμα να καταστρέψει τα λάστιχα και τις ζάντες τους αυτοκινήτου του.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 4 Μαρτίου 2019 και όπως είπε ο ακροατής, εκλήθη η αστυνομία που κατέγραψε το συμβάν και η Περιφέρεια, ως υπεύθυνη για τον δρόμο, καλείται να του καταβάλλει αποζημίωση.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο ίδιος ο πολίτης, εδώ και τέσσερις μήνες "ενόχλησε" την αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειας που αποτελείται από τεχνικούς και μηχανικούς, τέσσερις φορές, ζητώντας να μάθει τι θα γίνει με την περίπτωσή του και κυρίως, πότε θα πάρει τα λεφτά του.

Βλέποντας ότι η υπόθεση καθυστερεί, αποφάσισε να καλέσει στο τηλέφωνο το προϊστάμενο και να πάρει απαντήσεις.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, ο κρατικός λειτουργός, τον ενημέρωσε ότι έχει εγκριθεί το 75% της ζημιάς από την Οικονομική Επιτροπή που συνεδρίασε, και το υπόλοιπο θα εξεταστεί στην επόμενη συνεδρίαση της επιτροπής,

Στην εύλογη ερώτηση, πότε θα γίνει αυτό, η απάντηση του προϊσταμένου ήταν: "δεν το ξέρω" και η απάντηση στην ερώτηση "θα συνεδριάσει το 2019 ή το 2020", ήταν να του κλείσει το τηλέφωνο.

Ο πολίτης έκανε λόγο για απαράδεκτη συμπεριφορά, που δεν τιμά ούτε τον ίδιο τον δημόσιο υπάλληλο, ούτε τη θέση που κατέχει.

(φωτογραφία αρχείου)

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis