Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Διάκριση 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου και ΓΕΛ Γαζίου στους Πανελλήνιους Αγώνες Κατασκευών

Image
Διάκριση 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου και ΓΕΛ Γαζίου στους Πανελλήνιους Αγώνες Κατασκευών
 clock 11:28 | 25/11/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Το 3ο ΓΕΛ Ηρακλείου και το ΓΕΛ Γαζίου διακρίθηκαν στους 8ους Πανελλήνιους Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών «Διαφωτίζοντας την εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών».

Ο Γιώργος Μανουσάκης, Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου ευχαρίστησε τους μαθητές των δύο Λυκείων. 

Εξέδωσε δελτίο τύπου σύμφωνα με το οποίο αναφέρεται:

"Κα Διευθύντρια

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Αγαπητοί Μαθητές

Σε έναν κόσμο ταχύτατα εξελισσόμενο, με πολιτικές και κοινωνικές ανακατατάξεις που διαμορφώνουν νέες πραγματικότητες, η εκπαίδευση σε όλες τις μορφές της, αποτελεί τον ισχυρότερο μηχανισμό που διαθέτει η ανθρωπότητα για να ανταποκριθεί στα αιτήματα και στις ανάγκες της νέας εποχής, να «σπρώχνει» τους νέους να ερευνούν και να αμφιβάλλουν για όλα εκείνα που θεωρούνται γενικώς αποδεκτά.

Σε μια εποχή που αμβλύνονται οι συνεκτικοί κοινωνικοί ιστοί και η κυριαρχία του ατομικισμού υπονομεύει την εμπιστοσύνη στις διαπροσωπικές σχέσεις, το σχολείο και ο εκπαιδευτικός καλούνται να αντιμετωπίσουν την πρόκληση.

Η οικουμενική συμβίωση, προϋποθέτει αναθεώρηση των εκπαιδευτικών πολιτικών και τροποποίηση των εκπαιδευτικών προσανατολισμών με ποιοτικούς στόχους,  δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, στήριξη της ανθρώπινης ανάπτυξης, αμοιβαία κατανόηση μεταξύ των λαών και ανανέωση της δημοκρατίας στην πράξη. O μαθητής ως «πολίτης» του κόσμου χρειάζεται μια εκπαιδευτική πολιτική με κοινωνικές βάσεις και κατευθύνσεις στους αξιακούς άξονες της ανάπτυξης ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων με γνώση, ευθύνη, ηθική, σεβασμό στο διαφορετικό και της εδραίωσης της δημοκρατίας σε ατομικό, κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο.

Η διαχείριση του έμψυχου υλικού με σεβασμό στην προσωπικότητά του και με περιφρούρηση των αναφαίρετων δικαιωμάτων του στην καθημερινή παιδαγωγική πρακτική, αξιώνει τη διαρκή συμμετοχική παρέμβαση και ορίζει το πεδίο της ατομικής και κοινωνικής ανέλιξης ελεύθερων και δημιουργικά σκεπτόμενων πολιτών. Ο εξοπλισμός των μαθητών με αυτοπεποίθηση, αυτονομία, υπευθυνότητα, ευελιξία, ανεκτικότητα, κριτική στάση και πολιτισμική αλληλοκατανόηση, διευκολύνει την κοινωνική χειραφέτηση και οριοθετεί τη δημιουργία ενός δημοκρατικού ανθρώπου, ενός συνειδητού κοινωνικού υποκειμένου, σε μια πολυφωνική και ευμετάβλητη κοινωνική πραγματικότητα.

Αγαπητοί μαθητές

Η βράβευσή σας συνιστά την ευτυχή κατάληξη μιας πανελλήνιας διαγωνιστικής διαδικασίας, στην οποία συμμετείχαν μαθητές, που έχουν έντονη τη «σφραγίδα της δωρεάς» και που διακρίνονται για τις επιδόσεις τους στις Θετικές επιστήμες, μιας διαδικασίας, η οποία, συνιστά  εκπαιδευτικό θεσμό, που συντελεί στη διαμόρφωση συνθηκών άμιλλας , αλλά και επιβράβευσης των διακρινόμενων μαθητών.

Ζούμε σε μια περίεργη και μάλλον δύσκολη εποχή για την Επιστήμη και την Τεχνολογία γενικότερα.  Μετά  την αμφισβήτηση των Θετικών Επιστημών που πήρε ιδιαίτερη έκταση στα τέλη του 20ου αιώνα και που εδράζονταν πλέον όχι μόνο στον κίνδυνο του πυρηνικού ολέθρου αλλά και στην διαφαινόμενη επιβάρυνση του Περιβάλλοντος από την ανθρώπινη δραστηριότητα, μια επιβάρυνση για την οποία οι θετικές επιστήμες και η Τεχνολογία, κρίθηκαν σε μεγάλο βαθμό υπαίτιες, έχουμε περάσει σε μια περίεργη φάση «αδιαφορίας» προς την Επιστήμη που εγκυμονεί κατά την άποψή μου μεγαλύτερο κίνδυνο για το μέλλον της ανθρωπότητας από ότι η πυρηνική ή η περιβαλλοντική απειλή.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της Ε.Ε “SCIENCE IN SCHOOL”, τα παιδιά έχουν ξαφνικά χάσει το ενδιαφέρον τους για τις Επιστήμες και την Τεχνολογία, γιατί η ενασχόληση μαζί τους είναι κουραστική και απαιτητική και δεν οδηγεί σε καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση ή πιο ευχάριστες συνθήκες ζωής από ότι άλλες επαγγελματικές απασχολήσεις που προϋποθέτουν πολύ λιγότερο μόχθο 
 

Αγαπητοί μαθητές

Σας αξίζουν τα συγχαρητήρια και ο θαυμασμός μας για αυτά που έχετε κατακτήσει δουλεύοντας σκληρά μέσα στο γενικό κοινωνικό και παγκόσμιο φαινόμενο της απαξίωσης των Φυσικών επιστημών και μπορεί να μην το αντιλαμβάνεστε αυτή τη στιγμή, αλλά η κατάκτηση της γνώσης που έχετε επιτύχει θα σας συντροφεύει και θα σας βοηθάει σε όλη σας τη ζωή.

Εκτός από τα θερμά μου συγχαρητήρια , σας εύχομαι με την ίδια ευστοχία και ευστροφία να «αντιμετωπίζεται» και τα προβλήματα , τα οποία σας θέτει η ίδια η ζωή, η οποία είναι ο απαιτητικότερος αγωνοθέτης.

Παράλληλα με την οξύτητα του μυαλού, την οποία αποδεδειγμένα διαθέτετε, να επιτυγχάνεται και στον τομέα της ανθρωπιάς, ώστε η επιστημοσύνη και η τεχνοκρατική σας κατάρτιση να συνυπάρχουν αρμονικά με την ΑΡΕΤΗ, απαραίτητη προϋπόθεση για την καταξίωση κάθε επιστήμης, για την καθιέρωση κάθε επιστήμονα.

Εσείς οι «έφηβοι ηγέτες», που δεν παίζετε ρόλο μόνο στην τάξη σας, αλλά παίζετε ρόλο και στην κοινωνία, μπορείτε, με το παράδειγμά σας, να μας κάνετε καλύτερους «δασκάλους».

 

 

Για τους μαθητές του ΓΕΛ Γαζίου: Με αυτές τις σκέψεις ως Δ.Δ.Ε Ν. Ηρακλείου, απονέμω τα εύσημα στη συλλογική εργασία των μαθητών του ΓΕΛ Γαζίου  και τα συγχαρητήρια μου, είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω, στους μαθητές Ζαιμάκη Θεόφιλο, Γεωργακόπουλο Μιχάλη, Γιακουμάκη Μάνο, Μπόκα Αλεξάνδρα, Σημαιάκη Αγάπη, Παρασύρη Λευτέρη, Δεσίπρη Ρίτα, Σημαιάκη Βασίλη, Φωτοπούλου Χριστιάνα, Βελιβασάκη Σταύρο, Κονιδάκη Μανώλη, Τρούλη Σωτηρία, Φραγκουλάκη Ιωάννα, Μαλαγαρδή Σήφη, Μεντουδάκη Εμμανουέλα, Αλικάϊ Μαρία, Σακλαμάκη Παναγιώτη, Σκουλούδη Γρηγόρη, Σκουραδάκη Άγγγελο, Σπανό Δημήτρη,  και τον καθηγητή Τσουτσουδάκη Αστρινό για την εργασία τους με θέμα «Κατασκευή αεροδυναμικής σήραγγας για τη μελέτη της κίνησης ενός ρεύματος αέρα σε σχέση με τα στερεά σώματα».

Και για τους μαθητές του 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου: Με αυτές τις σκέψεις ως Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου, απονέμω τα εύσημα στη συλλογική εργασία του 3ου ΓΕΛ Ηρακλείου και τα συγχαρητήρια μου, είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω, στους μαθητές Ανυφαντάκη Ελισάβετ, Επιτροπάκη Θάνο, Καλμαντή Αγγελίνα, Καρπαθάκη Αμάντα, Κοφτερίδη Ρέμη, Μασαούτη Τζώρτζια, Ματθαιάκη Κώστα, Μπερταχά Διαμαντένια, Μπορμπουδάκη Μελίνα, Πεπεράκη Ασπασία, Πλουμάκη Μαρία, Σαμπροβαλάκη Αριστοτέλη, Σαριτσάμη Πέλα, Σπανάκη Φαίη, Σπανάκη Στέφανο, Συλλιγάρδο Μανώλη, Σύφρη Μιρέλα, Τουρνάκη Νάσια, Χαλκιαδάκη Πέτρο, Χαλκιαδάκη Φώτη, Ψωμά Δανάη και στην καθηγήτρια Χριστοφοράτου Τάνια.

Εύχομαι ευόδωση των στόχων σας και καλή επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Science on Stage-Europe London”  τον Ιούνιο 2015 στο οποίο θα συμμετέχετε."

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis