Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Αγωνιστική παρέμβαση εκπαιδευτικών: Κανένα διάλογος με το υπουργείο

Image
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
 clock 13:33 | 07/03/2016
writer icon newsroom ekriti.gr

Την πρόσκληση του διαλόγου που απευθύνει ο υπουργός Παιδείας στους συλλόγους διαδασκόντων ως προσβολή της δημοκρατικής συνδικαλιστικής συνείδησης των καθηγητών, καταγγέλλει η Αγωνιστική παρέμβαση εκπαιδευτικών Νομού Ηρακλείου. Συγκεκριμένα σε σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

Συνάδελφοι, σε μια περίοδο που εντείνεται η επίθεση της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στις ασφαλιστικές, εργασιακές, οικονομικές και μορφωτικές κατακτήσεις του εκπαιδευτικού και συνολικότερα λαϊκού κινήματος και το εργατο-λαϊκό κίνημα δείχνει σημάδια ανάκαμψης και διεκδίκησης, ο νέος υπουργός Παιδείας της «για δεύτερη φορά κυβέρνησης της «αριστεράς» επιδιώκει να θολώσει το τοπίο με στημένους διαλόγους, που στόχο έχουν απλώς να νομιμοποιήσουν στη λαϊκή συνείδηση την αντιλαϊκή καταιγίδα και να εγκλωβίσουν το λαϊκό κίνημα στη θέση του συνδιαχειριστή της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής.
Έτσι, ο υπουργός -με το δημοκρατικοφανή μανδύα της πρόσκλησης σε διάλογο- επιδιώκει να παγιδεύσει τη λαϊκή βάση σε διαδικασίες …έγκρισης(!) των βάρβαρων μνημονιακών μέτρων που η κυβέρνηση έχει ψηφίσει και αποτελούν το θεσμικό χάρτη, βάσει του οποίου ισοπεδώνονται και τα υπολείμματα των κατακτήσεών μας στην εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Παιδείας καλεί στον περίφημο «εθνικό διάλογο για τη παιδεία», ενώ η κυβέρνηση έχει ψηφίσει και εφαρμόζει τους στυγνά αντιλαϊκούς νόμους του τρίτου μνημονίου που επιτάσσει ακόμη μεγαλύτερη περικοπή των δαπανών για τη παιδεία. Επιπλέον, έχει εξασφαλίσει σε αυτόν τον επίσημο διάλογο της υποταγής τη συμμετοχή της ΟΛΜΕ, με απόφαση του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού(ΣΥΝΕΚ/ΔΑΚΕ). Τώρα, ακολουθεί και τη διαδικασία αποδιοργάνωσης του συνδικαλιστικού κινήματος, απευθυνόμενος στη βάση, δηλ στους συλλόγους και καλώντας τους να καταθέσουν τις δικές τους «προτάσεις» (!!). Φαίνεται δεν του αρκεί η συναίνεση της πλειοψηφίας του Δ.Σ της ΟΛΜΕ σε αυτήν τη παρωδία διαλόγου, αλλά επιδιώκει να ελέγξει και τους συλλόγους, στο πλαίσιο της προβολής μιας δήθεν αμεσο-δημοκρατικής αντίληψης, στην πραγματικότητα όμως με απώτερο στόχο τη διάλυση και αυτού ακόμα του συλλογικού ιστού του συνδικάτου και τη χειραγώγηση των συναδέλφων. Γιατί καλεί τον κάθε σύλλογο χωριστά και τον κάθε συνάδελφο εξατομικευμένα να καταθέσουν τις απόψεις τους, βάζοντας έτσι άμεσο ζήτημα απαξίωσης των Γ.Σ των σωματείων και της ομοσπονδίας, που είναι τα ανώτατα συλλογικά όργανα διαμόρφωσης των θέσεων του κλάδου.
Με τις μεθοδεύσεις αυτές, ο νέος υπουργός της «αριστερής αντιλαϊκής επέλασης» συνεχίζει και επιτείνει την αντιδραστική πολιτική των προκατόχων του. Γιατί όχι μόνο αξιοποιεί το δημοκρατικοφανή μανδύα του «εθνικού διαλόγου», παραπλανώντας το λαό για το δήθεν φιλολαϊκό χαρακτήρα των βάρβαρων κυβερνητικών μέτρων, αλλά επιπλέον βάλλει ευθέως κατά των συνδικαλιστικών δημοκρατικών κατακτήσεων, απαξιώνοντας τις συλλογικές διαδικασίες βάσης των σωματείων και καθιερώνοντας τη «νέα αριστερή αρχή» της εξατομικευμένης «συνομιλίας» του εργαζόμενου με τον εργοδότη του (!).
Καταγγέλλουμε την πρόσκληση του διαλόγου που απευθύνει ο υπουργός στους συλλόγους ως προσβολή της δημοκρατικής συνδικαλιστικής συνείδησης των συναδέλφων, ως πράξη υπονόμευσης των συλλογικών λειτουργιών του συνδικαλισμού και ως μέτρο συγκάλυψης της αντιλαϊκής καταιγίδας που μαστίζει την εκπαίδευση, όπως επιβεβαιώνουν:

Οι Μηδενικοί διορισμοί για το 2016 (απόφαση του υπουργικού συμβουλίου)
Τα 3.000 κενά που υπάρχουν στα σχολεία φέτος, ενώ οδεύουμε στο τέλος του σχολικού έτους
Οι 25.000 κενές θέσεις εργασίας που δεν καλύπτονται με διορισμούς μονίμων, λόγω των κυβερνητικών δεσμεύσεων για την ακόμη μεγαλύτερη συρρίκνωση των δαπανών για την παιδεία, μέσω του τρίτου δρακόντειου μνημονίου.
Η κατάργηση της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στο Λύκειο, σε περίοδο λαϊκής φτώχειας και δραματικής ανέχειας
Η λειτουργία της Ενισχυτικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο μόλις το Μάρτη και για δυο μόνο μήνες.
Η περικοπή των δαπανών για την Ειδική Αγωγή και η κατάργηση, στην ουσία, των τμημάτων ένταξης.
Η καθιέρωση «της μαθητείας», της μαύρης απλήρωτης εργασίας για τα παιδιά των ΕΠΑΛ
Η καταδίκη των αναπληρωτών και ωρομισθίων και συνολικώς ελαστικώς απασχολούμενων στον καιάδα, με επανειλημμένες κυβερνητικές δηλώσεις αποκλεισμού τους από την εκπαίδευση
Η εφαρμογή του αντιλαϊκού μισθολογίου της πείνας, παλιού και νέου
Η «αξιολόγηση»-διαβάθμιση-απόλυση
Η επίταση των ταξικών φραγμών στη γνώση

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis