Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Αρωγή στον τουρισμό της Κρήτης από τον τεχνολογικό γίγαντα της Google

Image
Αρωγή στον τουρισμό της Κρήτης από τον τεχνολογικό γίγαντα της Google
 clock 14:13 | 20/08/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Με τη φράση «ένας τεχνολογικός γίγαντας όπως η Google ενδιαφέρεται στην χώρα μας να μπει δυναμικά στον τουρισμό με στόχο να κάνουμε πιο προσεγμένο τεχνολογικά το δικό μας τουριστικό προϊόν»  ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Ανδρεάδης μιλώντας σήμερα στο Ράδιο Κρήτη επεσήμανε τη σπουδαιότητα αλλά και τη σημασία που θα έχει για τις επιχειρήσεις της Κρήτης η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online , που ανακοίνωσε η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και το ΣΕΤΕ .

Στόχος είναι να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι είναι τεράστιο αυτό το βήμα και εξαιρετικής σημασίας για την ώρα και ιδιαίτερα για την Κρήτη .

Αξίζει να τονιστεί ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ξεκινήσει  πιλοτικά από την Κρήτη με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Ανδρεάδης η επιλογή αυτή έγινε από την ίδια την GOOGLE και προκρίθηκε σαν πιλότος πιο ώριμος .

 

«Θα ξεκινήσει μια προσπάθεια με την Google η οποία έχει την ευθύνη του προγράμματος να βοηθήσει  μικρές επιχειρήσεις από την Κρήτη χωρίς κόστος να αποκτήσουν web site αλλά και παράλληλα να αποκτήσουν γνώση και να εκπαιδευτούν πάνω στο πως θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα εργαλεία για να προβάλλουν το προϊόν τους αλλά και  να οργανώσουν το δίκτυό τους.» αναφέρει ο ίδιος.

Στόχος εξάλλου σύμφωνα με τον κ.Ανδρεάδη είναι η παρουσία κυρίως  των μικρών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

Μάλιστα σύμφωνα με τον ίδιο ως ένα πρώτο βήμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου  για την Κρήτη  είναι η πρωτοβουλία  που ανακοίνωσε η Google.

Οι νέες τεχνολογίες είναι απόλυτα αναγκαίες για να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο να φθάσει ακόμα και τους εννέα μήνες. Τώρα είναι πιο ώριμες οι συνθήκες  τόνισε χαρακτηριστικά.

Να τονιστεί ότι η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις  χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.
 

Υπενθυμίζουμε τέλος ότι μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.

 

Παράλληλα, ο ΕΟΤ και ο ΣΕΤΕ θα εστιάσουν στην αύξηση της τουριστικής ζήτησης για την Ελλάδα κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της βασικής τουριστικής σεζόν, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Επιπλέον, προϊόντα της Google όπως το Street View, το οποίο καλύπτει και την Ελλάδα από τις αρχές Ιουνίου, βοηθούν στην περαιτέρω ανάδειξη της ομορφιάς της Ελλάδας σε όλο τον κόσμο.

 

 

 

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis