Την περίπτωση των ξενοδοχείων ,που απευθύνονται αποκλειστικά σε ζευγάρια, θα αναλύσει μέσα από το παράδειγμα του Thalassa Beach Resort των Χανίων ο κρητικός ξενοδόχος Γιώργος Νικάκης σε σεμινάριο με τίτλο "Special Hotel Consepts Masterclass- Δημιουργώντας ξενοδοχειακά προϊόντα για ειδικές κατηγορίες πελατών".
Το σεμινάριο διοργανώνεται στις 25 Φεβρουαρίου στην Αθήνα και εξετάζει τα οφέλη που θα αποκομίσουν όσα ξενοδοχεία αποφασίσουν να εξειδικευτούν σε μια συγκεκριμένη κατηγορία πελατών , δηλαδή τα ζευγάρια, με ένα διαφοροποιημένο προϊόν.
Ο κ. Νικάκης σπούδασε Διοίκηση Φιλοξενίας στην Αγγλία και εργάστηκε σε ελληνικά και βρετανικά ξενοδοχεία. Το 2004 ανέλαβε το project management και την κατασκευή του ξενοδοχείου Thalassa Beach Resort, το οποίο και διευθύνει από την πρώτη χρόνια λειτουργίας του το 2006. Πρόκειται για μια παραλιακή μονάδα τεσσάρων αστέρων στην Αγία Μαρίνα Χανίων και είναι ένα από λίγα ελληνικά ξενοδοχεία που επέλεξαν την εξειδίκευση στην αγορά των couples-only διακοπών, αφού λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2012 ως ξενοδοχείο μόνο για ζευγάρια. Στους πελάτες του προσφέρει μία χαλαρωτική διαμονή σε ένα ήρεμο περιβάλλον χωρίς την παρουσία παιδιών. Ρομαντικό δείπνο στην παραλία, μασάζ για ζευγάρια, αλλά και μαθήματα αργεντίνικου τανγκό είναι μερικές από τις υπηρεσίες του.
Στην κατάταξη που βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών του τουριστικού οργανισμού TUI Nordic, το Thalassa Beach Resort, κατέκτησε την πρώτη θέση για τα έτη 2012 και 2013 ανάμεσα σε 20 ξενοδοχεία για ζευγάρια από όλο τον κόσμο.
Το “Special Hotel Concepts Masterclass” απευθύνεται πρωτίστως σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σε διευθυντές ξενοδοχείων καθώς και σε διευθυντικά στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων.