Κόσμος

Γιατρός κλέβει την παράσταση με τον χορό του στο νοσοκομείο και γίνεται viral

δόκτορ Κάμπελ

Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα στο οποίο όλη η ανθρωπότητα δίνει την μάχη με τον κορονοϊό, έχουμε δει πολλές φορές βίντεο γιατρών που θέλοντας να ανέβουν ψυχολογικά ή να ανεβάσουν και ασθενείς χορεύουν. Αυτός όμως που κλέβει την παράσταση και κάθε του βίντεο γίνεται viral είναι ο Τζέισον Κάμπελ. Ο Αμερικανός παθολόγος ο οποίος εργάζεται στο Oregon Health & Science University Hospital στο Πόρτλαντ, έχει γίνει το πρόσωπο των ημερών, καθώς όπως αναφέραμε και πριν, κάθε βίντεο που ανεβάζει από το νοσοκομείο γίνεται viral.

Ο ίδιος μιλώντας για τα βίντεό του, ανέφερε πως ειδικά αυτή την εποχή στα νοσοκομεία βλέπουμε μόνο σοβαρά κρούσματα και άσχημα πράγματα και πως ο χορός είναι ένας τρόπος για να παραμείνουν ανθρώπινοι οι γιατροί και να γελάνε, ακόμα και αν είναι μόλις για πέντε λεπτά σε 12 ώρες δουλειάς. Επίσης τόνισε πως αρχικά ανέβαζε τα βίντεο για να ενθαρρύνει τους έφηβους και ειδικά του αφροαμερικάνους να πιστεύουν στα όνειρά τους, αλλά στην συνέχεια είδε πως έχουν θετικό αντίκτυπο σε πάρα πολύ κόσμο.

Υπέρ της κίνησής του έχει ταχθεί το νοσοκομείο όπου όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για τον Κάμπελ, ενώ και ο κυβερνήτης της Πολιτείας έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια. Το σίγουρο είναι πως ο γιατρός που σε καμία περίπτωση δεν αμελεί τα ιατρικά του καθήκοντα, βοηθάει πολύ και στο ψυχολογικό κομμάτι με αυτά τα βίντεο και μπράβο του.

Κόσμος

NASA: Το Hubble φωτογράφισε ολόκληρο γαλαξία

Γαλαξίας

Μια εκπληκτική φωτογραφία του γαλαξία με το όνομα NGC 3254 κατάφερε να τραβήξει το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble της NASA.

Οι Γαλαξίες Σίφερτ αποτελούν το 10% όλων των γαλαξιών και πήραν την ονομασία τους από τον Αμερικανό Αστρονόμο Καρλ Σίφερτ, που για πρώτη φορά τους μελέτησε τη δεκαετία του 1950. Οι Γαλαξίες Σίφερτ αποτελούν έναν τύπο γαλαξιών, που περιλαμβάνουν έναν εξαιρετικά λαμπρό μικρό πυρήνα, που μερικές φορές ξεπερνά σε φωτεινότητα ολόκληρο τον περιβάλλοντα Γαλαξία. Σύμφωνα με τη NASA, οι συγκεκριμένοι τύποι Γαλαξία έχουν «εξαιρετικά ενεργούς πυρήνες» και ανήκουν στους «ενεργούς γαλαξίες».

Η φωτογραφία του NGC 3254 αποτελεί μια σύνθεση υπέρυθρων και ορατών εικόνων. Από τη μία πλευρά παραπέμπει σε τυπικό σπειροειδή γαλαξία. Ωστόσο στην πραγματικότητα είναι Γαλαξίας του Σίφερτ, που μπορεί να τον δει κανείς καλύτερα σε φως εκτός ορατού φάσματος, σύμφωνα με τη NASA.

Οι γαλαξίες
Οι Γαλαξίες έχουν υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες στο κέντρο τους, που συγκεντρώνει υλικό, το οποίο σύμφωνα με την αμερικανική εταιρεία διαστήματος απελευθερώνει τεράστιες ποσότητες ακτινοβολίας. Ως υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες ορίζονται όσες έχουν μάζα που ξεπερνά κατά 1 ή 2 δισεκατομμύρια φορές την τυπική μαύρη τρύπα.

Τα συγκεκριμένα ουράνια αντικείμενα εκλύουν αέρια, σκόνη, αστέρια και πλανήτες, τα οποία τραβούν και τελικά τα καταστρέφουν.

Ο NGC 3254 εντοπίστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 1785 από τον αστρονόμο William Herschel, βρίσκεται στον αστερισμό του Λέοντα Μικρά, περίπου 118 εκατομμύρια έτη φωτός από τη Γη.
Το 1941, ένα σούπερ νόβα, γνωστό ως SN 1941B εντοπίστηκε μέσα στον γαλαξία. Το μικροσκόπιο Hubble εντόπισε αρκετούς Γαλαξίες Σίφερτ τα τελευταία χρόνια.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

Άγιος Νικόλαος: Ικανοποίηση για τη λειτουργία τμημάτων του ΕΛΜΕΠΑ