Skip to main content
ΚΟΣΜΟΣ

Γιατί ο οίκος Gucci το «έριξε» στον Μίκι Μάους

Image
Η συλλογή της GUCCI επνευσμένη απο τον Μικι Μάους.jpg
 clock 14:48 | 10/01/2020
writer icon newsroom ekriti.gr

Σύμφωνα με το παραδοσιακό κινεζικό ημερολόγιο η 25η Ιανουαρίου σηματοδοτεί την αρχή του νέου σεληνιακού έτους και την έναρξη της χρονιάς του Αρουραίου. Για να γιορτάσει το κινεζικό νέο έτος ο οίκος μόδας Gucci αποκάλυψε τη νέα του συλλογή που είναι αφιερωμένη στο πιο διάσημο τρωκτικό του κόσμου: τον Μίκι Μάους.

Ο τίτλος της συλλογής «Έτος του ποντικιού», δημιουργήθηκε από τον σχεδιαστή του οίκου Alessandro Michele και περιλαμβάνει ρούχα, αξεσουάρ, τσάντες και παπούτσια, όλα διακοσμημένα με τον Μίκι.

Η αισθητική του Michele μεταφέρεται στον φανταστικό κόσμου του Μίκι και των φίλων του. Με φωτογράφο και σκηνοθέτη της καμπάνιας τον Χάρμονι Κορίν, η πρέσβειρα του Gucci, ηθοποιός Νάι Νάι (Ni Ni), ο ηθοποιός Ερλ Κέιβ (Earl Cave) και η ηθοποιός Zoë Bleu συναντούν τον αγαπημένο τους χαρακτήρα και κάνουν βόλτες στα αξιοθέατα της Disneyland.

Δεν είναι πρώτη φορά που ο Gucci συνεργάζεται με τον Μίκι. Στη συλλογή του οίκου άνοιξη 2019 για να γιορταστούν τα 90α γενέθλια του Μίκι, είχε σχεδιαστεί μία 3D τσάντα με τον αγαπημένο ηρώα των κινουμένων σχεδίων. H Disney έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με την Rag&Bone, την Opening Ceremony, την Levi’s και άλλες εταιρείες ρούχων.

 

 

 

 

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis