Κοινωνία

Η Εκκλησία της Ελλάδος καλεί την Κύπρο να "μαζέψει" τον μητροπολίτη Μόρφου

Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος

Με επιστολή της η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος προς την Εκκλησία της Κύπρου εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια της για τον Πανιερώτατο Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτο με τις ομιλίες και τα κηρύγματά του επηρεάζει το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ελλάδας όχι μόνο με τις προφητείες του αλλά και στο θέμα του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού.

Όπως αποκαλύπτει το philenews.com στην επιστολή ζητείται να γίνουν συστάσεις στον Μόρφου έστι ώστε να περιοριστεί με τον Πανιερώτατο να προσθέτει πως μέχρι τα Χριστούγεννα δεν θα επανέλθει.

Όπως διαβάζουμε χαρακτηριστικά στο philenews.com: Tα κηρύγματα του Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτου κινδυνεύουν να διασαλεύσουν τις σχέσεις της Εκκλησίας της Κύπρου με την Εκκλησία της Ελλάδας, η οποία κάλεσε την Ιερά Σύνοδο της Κύπρου, μέσω του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου, να «μαζέψει» τον άγιο Μόρφου.

Πέραν των προφητειών που εκφράζει ο Μητροπολίτης Μόρφου για διάφορα ζητήματα, η σταγόνα που φαίνεται να ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η στάση και τα κηρύγματα του έναντι της πανδημίας και συγκεκριμένα η θέση του κατά των εμβολίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», χθες ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ανέγνωσε στην παρουσία των μελών της Ιεράς Συνόδου (παρόντος και του Μητροπολίτη Μόρφου) επιστολή της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδας. Δια της επιστολής της η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας εκφράζει παράπονα ότι ο Μόρφου Νεόφυτος με τις ομιλίες και τα κηρύγματά του επηρεάζει το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ελλάδας όχι μόνο με τις προφητείες του αλλά και στο θέμα του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού. Ζήτησε δε να γίνουν συστάσεις στον Μόρφου ώστε να περιοριστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Φ», ιεράρχες στην Ελλάδα θεωρούν πως την ώρα που πεθαίνουν δίπλα μας άνθρωποι από την πανδημία, δεν μπορεί ένας ιεράρχης να κηρύσσει ότι λίγο ως πολύ ο κορωνοϊός δεν υπάρχει. Ο Μακαριότατος, μετά την ανάγνωση της επιστολής, κάλεσε τον άγιο Μόρφου να σεβαστεί την επιθυμία της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδας και να σταματήσει τα συγκεκριμένα κηρύγματα. 

Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του «Φ», ο Μόρφου Νεόφυτος απάντησε, πως όσα είχε να πει για το συγκεκριμένο θέμα τα είπε και πρόσθεσε πως μέχρι τα Χριστούγεννα δεν θα επανέλθει.

Υπενθυμίζεται, πως μόλις στις 13 Μαΐου ο Μητροπολίτης Μόρφου διέψευσε ότι εμβολιάστηκε και πρόσθεσε: «Ούτε έχω εμβολιαστεί μέχρι σήμερα ούτε και προτίθεμαι να εμβολιαστώ στο μέλλον, καθότι θεωρώ πολύ επικίνδυνα τα συγκεκριμένα εμβόλια. Άλλωστε, σε πολλές συνεντεύξεις και κηρύγματά μου, που ήδη κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, έχω επεξηγήσει με σαφήνεια και υπευθυνότητα τους λόγους που αρνούμαι να εμβολιαστώ».

Σημειώνεται πως, όπως πληροφορείται ο «Φ», ο αδελφός μέλους της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κύπρου προσεβλήθη από κορωνοϊό και η κατάσταση του θεωρείται σοβαρή σε σημείο που μετεκλήθησαν γιατροί από το εξωτερικό.

Στην επιστολή της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδας εκφράστηκε επίσης και παράπονο σε αναφορές του Μακαριοτάτου για τα μέτρα που θα ελαμβάνονταν στις εκκλησίες την περίοδο του Πάσχα και συγκεκριμένα με την αναφορά του ότι δεν συμφωνεί με την Εκκλησία της Ελλάδας για τέλεση της αναστάσιμης ακολουθίας στις 9:00 μ.μ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μητροπολίτης Μόρφου: Είμαι προφητολόγος - Έρχεται μεγάλος σεισμός (βίντεο)

Μεσαρά: Κοιμήθηκε η γερόντισσα που "έβλεπε" το μέλλον με τα μάτια της καρδιάς

 

Κοινωνία

Γλυκά Νερά: Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα στα μαύρα και κεριά στη μνήμη της Καρολάιν

καρολάιν μπάμπης

Να κατοχυρωθεί νομικά τώρα ο όρος γυναικοκτονία ζητούν γυναικείες οργανώσεις με αφορμή τη στυγνή δολοφονία της Καρολάιν από τον σύζυγό της, Μπάμπη Αναγνωστόπουλο.

Στη μνήμη της 20χρονης κοπέλας θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο Σύνταγμα συγκέντρωση, ώρα 7:30 μ.μ., με μαύρα και κεριά.

Το Ελληνικό Δίκτυο για την Φεμινιστική Απεργία εκτιμώντας ότι πρόκειται για ένα ψυχρό έγκλημα, που επιβιώνει πως ένα από τα κύρια κίνητρα που υποκινούν τους άνδρες να σκοτώσουν, είναι οι προσπάθειες για τον έλεγχο και την κατοχή/κυριότητα των γυναικών, σύμφωνα με τη θεωρία «του ιδιόκτητου θηλυκού», που ενισχύει και αναπαράγει την πατριαρχία.

Ελληνικό Δίκτυο για την Φεμινιστική Απεργία

Μια από τις πιο φρικτές διεθνώς γυναικοκτονίες, αυτή της εικοσάχρονης Καρολάιν, ήρθε να προστεθεί στον μακρύ και, όπως φαίνεται, ατελείωτο κατάλογο γυναικοκτονιών και της χώρα μας. Δράστης ένας νέος, εύπορος, προνομιούχος άνδρας, ένας «καλός πατέρας», στην πραγματικότητα, όμως, ένα πατριαρχικό τέρας, που η προσωπικότητά του θυμίζει το άλλο τέρας, τον κατά συρροή δολοφόνο γυναικών Κύπριο αξιωματικό.

Σχεδίασε ψυχρά και με κάθε λεπτομέρεια το έγκλημα, χρησιμοποιώντας για κάλυψη το ίδιο του το παιδί και μη διστάζοντας να δολοφονήσει ακόμα κι ένα ανυπεράσπιστο ζώο, γιατί, όπως ισχυρίστηκε, «Μου ζήτησε να χωρίσουμε, γι’ αυτό την σκότωσα», επιβεβαιώνοντας πως ένα από τα κύρια κίνητρα που υποκινούν τους άνδρες να σκοτώσουν, είναι οι προσπάθειες για τον έλεγχο και την κατοχή/κυριότητα των γυναικών, σύμφωνα με τη θεωρία «του ιδιόκτητου θηλυκού», που ενισχύει και αναπαράγει την πατριαρχία.

Ένα από τα κύρια κίνητρα που υποκινούν τους άνδρες να σκοτώσουν είναι οι προσπάθειες για τον έλεγχο και την κατοχή/κυριότητα των γυναικών σύμφωνα με τη θεωρία «του ιδιόκτητου θηλυκού», που ενισχύουν και αναπαράγουν την πατριαρχία. 

Ένα  νομικό  σύστημα συντελεί με τον τρόπο του στη διαιώνιση των δομών που επιτρέπουν τη γυναικοκτονία. Αρνείται ή δεν είναι σε θέση να επικεντρωθεί στον μισογυνισμό των εγκλημάτων, μεταφέρει την ενοχή στα θύματα, αποδέχεται το διπλό πρότυπο ηθικής και τελικά αναδεικνύει και επιβεβαιώνει την αποτυχία του κράτους να προστατέψει τον μισό του πληθυσμό.

Και που είναι η Πολιτεία σε όλα αυτά; Με ποιον τρόπο προστατεύει τον μισό και παραπάνω πληθυσμό της; Αρνούμενη να αναγνωρίσει τον όρο (τι φοβάται, αλήθεια, όταν χρησιμοποιεί λ.χ. τον όρο παιδοκτονία;), ψηφίζοντας νόμους σαν τον πρόσφατο περί «συνεπιμέλειας», κλείνοντας αυτιά και μάτια στις προειδοποιήσεις για αυτού του είδους των, κατά κανόνα, αόρατων για τους φορείς της πτυχών, που διέπουν τις συγκρουσιακές συζυγικές σχέσεις και, όχι σπάνια, οδηγούν σε άγριες γυναικοκτονίες, όπως αυτή της Καρολάιν;

Τα φεμινιστικά και γυναικεία κινήματα πενθούν, αλλά επιβεβαιώνουν την απόφασή τους να συνεχίσουν να αγωνίζονται, μαζί με τα κινήματα σε όλο τον κόσμο, για να πάψουν οι γυναικοκτονίες. Και απαιτούν, ως ελάχιστο φόρο τιμής προς τα θύματα, την ένταξη του όρου στον νομικό κι ευρύτερα στον δημόσιο λόγο, καθώς ο όρος γυναικοκτονία, μεταξύ άλλων, υποκινεί  σε αγώνες για μια κοινωνική και πολιτιστική αλλαγή, που δεν θα ανέχεται την έμφυλη ανισότητα και βία και δεν θα έχει χώρο γι’ αυτού του είδους τα φαινόμενα, σύμφωνα και με τη Διακήρυξη της Βιέννης του ΟΗΕ του 2013.  Να κατοχυρωθεί νομικά τώρα ο όρος γυναικοκτονία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το ημερολόγιο της Καρολάιν - Η εγκυμοσύνη και οι σκέψεις να εγκαταλείψει τον πιλότο

Καβάλα: Θρήνος για τον θάνατο του 28χρονου Γιώργου