Γυναίκα

Τα Ζώδια σήμερα Δευτέρα 26 Οκτωβρίου

γυναίκα άλογο

Οι ημερήσιες αστρολογικές προβλέψεις 

Κριός
Το παρελθόν δεν είναι το παρόν και οι κακοί άνθρωποι που σε δυσκόλεψαν κάποτε, δεν είναι απέναντί σου τώρα. Πρόσεξε τις αντιδράσεις σου.

Ταύρος
Και υποθετικά να μιλήσεις για το πού πηγαίνεις, πάλι σε πάνω σε αυτά που δεν κάνεις πέφτεις, δεν μπορεί να γίνει κάτι.

Δίδυμοι
Με το μαλακό τον πρόλογο στη δουλειά, ξέρεις καλύτερα από τον καθένα πόσο σε παίρνει.

Καρκίνος
Νέες εμπειρίες, γνώσεις και προοπτικές και ίδια σχέδια, δεν βγαίνει η εξίσωση, είναι πλάνη.

Λέων
Πριν αποφασίσεις οτιδήποτε βάσει συναισθήματος, σκέψου αν μπορείς να αντέξεις όντως την δυσαρέσκεια όταν δεν θα δυσκολεύεσαι πρακτικά.

Παρθένος
Αν δεν βλέπεις τον σύντροφο ή τους συνεργάτες σου όπως είναι, και μάλλον αυτό κάνεις, το πιθανότερο είναι και οι προσδοκίες σου από αυτούς να είναι άστοχες.

Ζυγός
Πριν μπλεχτείς σε δουλειές και ρουτίνες και χίλια δύο άσχετα, σκέψου αν πρακτικά επανορθώνουν κάτι για σένα συναισθηματικά ή οικονομικά, ειδάλλως, απλά, όχι.

Σκορπιός
Θετικός κι ο ενθουσιασμός και η φαντασία, αρκεί να είναι δημιουργικά και τα δύο και να είσαι προετοιμασμένος πως ο απέναντι ίσως το βλέπει διαφορετικά.

Τοξότης
Δεν έχει καμία ουσία να μείνεις λίγο ακόμη, θεωρητικά, σε ζητήματα που δεν έλυσες τον προηγούμενο αιώνα. Πιάσε τα γεγονότα και τα δεδομένα.

Αιγόκερος
Ο έρωτας κι ο βήχας δεν κρύβονται και σ’ αυτή τη λίστα να προσθέσουμε τη δυσαρέσκεια. Μην προσπαθείς τόσο, αν δεν κάτι/κάποιος δεν κάνει, δεν κάνει.

Υδροχόος
Κράτα πολύ καθαρά στο μυαλό σου τι ανάγκες υπάρχουν στο σπίτι και μέσα σου, πριν αρχίσεις τις σπατάλες προς πάσα κατεύθυνση.

Ιχθύες
Μαγικό να έχεις τη δική σου οπτική και αβλαβές, όσο δεν νευριάζεις που δεν συμμορφώνονται και οι υπόλοιποι στο έργο σου.

 

Γυναίκα

Fitness

Σέξι κοιλιακοί: Αυτή είναι η διατροφή για κοιλιά-πλάκα!

γυναίκα παραλία καλοκαίρι κοιλιακοί

Γίνεται να έχω κοιλιά-πλάκα χωρίς να λιώνω στους κοιλιακούς;

Η απάντηση στο ερώτημα δείχνει ότι το ...μυστικό για μια επίπεδη κοιλιά δεν είναι οι ατελείωτες ασκήσεις κοιλιακών, αλλά μια διατροφή για κοιλιακούς χαμηλή σε ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η καλύτερη άσκηση για σέξι κοιλιακούς!

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team μάς δίνει την συνταγή της επιτυχίας:

Ξέχνα τα έξι μικρά γεύματα την ημέρα, καθώς είναι πολύ δύσκολο να τα εφαρμόσει ένας πολυάσχολος άνθρωπος.

Απλά ξεκίνα τη μέρα σου τρώγοντας στα πρώτα 30 λεπτά αφότου ξυπνήσεις το πρωί. Με αυτό τον τρόπο πυροδοτείς τη διαδικασία του μεταβολισμού σου να δουλεύει όλη την υπόλοιπη μέρα.

Κατανάλωνε πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα.

Ο οργανισμός σου ποθεί πράγματα που είναι γλυκά ή αλμυρά και σίγουρα τραγανά, κάθε ώρα της ημέρας.Πολλά από αυτά τα σνακ είναι γεμάτα απλούς υδατάνθρακες, δηλαδή ζάχαρη. Άλλα, είναι γεμάτα λίπος ή ακόμη χειρότερα, τηγανισμένα σε αυτό.

Να τρως άπαχη, στεγνή πρωτεΐνη με κάθε γεύμα. Και να την τρως πρώτη. Η πρωτεΐνη, εκτός από το γεγονός ότι “γεννά” μυϊκό ιστό, δημιουργεί άμεσο κορεσμό και δεν σε οδηγεί σε υπερφαγία.

Οι 11 υπερ-τροφές για τη νέα δίαιτα που διώχνει την κοιλιά και εμφανίζει τους κοιλιακούς:

  • Αμύγδαλα και άλλοι ξηροί καρποί, ολόκληροι με τη φλούδα.
  • Φασόλια και άλλα όσπρια.
  • Σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά.
  • Γαλακτοκομικά: χωρίς λιπαρά ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, γιαούρτι, τυρί, τυρί cottage.
  • Νιφάδες βρώμης σκέτες.
  • Αυγά.
  • Γαλοπούλα και άλλα άπαχα κρέατα. Άπαχη μπριζόλα, κοτόπουλο, ψάρι.
  • Φυστικοβούτυρο σκέτο.
  • Ελαιόλαδο.
  • Ολικής αλέσεως ψωμιά και δημητριακά.
  • Σμέουρα (raspberries) και άλλα μούρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: 6 ροφήματα που θα σου κάψουν το λίπος από την πρώτη ημέρα

Να και ένα παράδειγμα ημερήσιας διατροφής για να αρχίσουν να εμφανίζονται οι κοιλιακοί σου:

Πρωινό:1 μεγάλο μπολ με βρόμη με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα (386 θερμίδες, 12 γραμμ. λιπαρά). Οι ξηροί καρποί και η βρόμη απελευθερώνουν αργά τους υδατάνθρακες στο κυκλοφορικό, διατηρώντας υψηλά τα επίπεδα της ενέργειά σου.

Μεσημεριανό: Σάντουιτς με γαρίδες και ρόκα (291 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά). Η γαρίδα είναι πηγή βιταμίνης Β12 –σημαντικής για τα επίπεδα ντοπαμίνης– και λιπαρών οξέων Ω-3, που προστατεύουν από την κατάθλιψη.

Σνακ: 4 ρυζογκοφρέτες με 75 γραμμ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά (170 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά). Το τυρί κότατζ παρέχει βιταμίνη Β2, που δίνει ενέργεια.

Δείπνο: Ομελέτα με πράσινη σαλάτα (230 θερμίδες, 13 γραμμ. λιπαρά). Τα αυγά είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, που βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου.

Αν ψάχνετε  τον τρόπο να φτιάξετε τους τέλειους κοιλιακούς και τρώτε πολλές ώρες στο γυμναστήριο χωρίς να βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε, μπορεί να είναι επειδή πρώτα πρέπει να αρχίσετε από την κουζίνα σας.

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αξίζει να δοκιμάσετε: Μόνο δύο φλιτζάνια την ημέρα για 7 ημέρες για επίπεδη κοιλιά