Γυναίκα

Γάλα αμυγδάλου με μέλι: 6 αλλαγές που θα παρατηρήσετε αν πίνετε καθημερινά!

gala_amygdaloy_me_meli.jpg

Είναι καλό να πίνετε ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου πριν πάτε για ύπνο, αλλά για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα προσθέστε κι ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.
Παρακάτω περιγράφονται μερικά από τα οφέλη που προσφέρει η τακτική κατανάλωση γάλακτος αμυγδάλου με μέλι:
1. Κοιμάστε καλύτερα
Οι μεγάλες ποσότητες ζάχαρης μπορεί να σας κρατήσουν ξύπνιους και νευρικούς, αλλά μια πολύ μικρή ποσότητα γλυκόζης θα βοηθήσει τον εγκέφαλό σας να σταματήσει την παραγωγή ορεξίνης, ενός νευροδιαβιβαστή υπεύθυνου να διατηρεί το σώμα σε εγρήγορση.

2. Σας δίνει ενέργεια και συγκέντρωση
Πιείτε ένα ποτήρι γάλα αμυγδάλου με 2 κουταλιές της σούπας μέλι το πρωί για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας υψηλά σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Το γάλα γενικά είναι γνωστό ότι διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε διάφορες βιταμίνες και μέταλλα, αλλά τα αμύγδαλα έχει αποδειχτεί ότι περιέχουν πρόσθετα θρεπτικά συστατικά ενώ το μέλι είναι φορτωμένο με υδατάνθρακες.

3. Επιβραδύνει τη γήρανση
Σε θέματα γήρανσης, οι ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι το μέλι και το γάλα αμυγδάλου έχουν θετική επίδραση στη γενικότερη υγεία κι όχι μόνο στο δέρμα. Στην αρχαιότητα οι άνθρωποι πίστευαν ότι ο συνδυασμός γάλακτος αμυγδάλου και μελιού αποτελεί το ελιξίριο της νεότητας και το χρησιμοποιούσαν για να φροντίσουν το σώμα τους.

4. Προσφέρει αντιβακτηριακή προστασία
Ο συνδυασμός των δύο αυτών συστατικών καταπολεμά τον σταφυλόκοκκο και γι’ αυτό πιστεύεται ότι διαθέτει ισχυρές αντιβακτηριακές ιδιότητες.

5. Βοηθά την πέψη
Ένα φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου με μέλι μπορεί να σας ανακουφίσει από τη δυσκοιλιότητα, το φούσκωμα και τα προβλήματα με το έντερο.

6. Βοηθά στην αντιμετώπιση των αναπνευστικών προβλημάτων
Το γάλα αμυγδάλου με μέλι βοηθά στη θεραπεία του κρυολογήματος και του βήχα. Ο συνδυασμός τους δίνει ένα ισχυρό φάρμακο.

via

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Χάστε βάρος τρώγοντας μπανάνες!

Μπανάνα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μπανάνες δεν είναι τόσο παχυντικές. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα.

Το κίτρινο αυτό φρούτο είναι εξαιρετικά θρεπτικό, γεμάτο με βασικές βιταμίνες και μέταλλα που παρέχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε λιπαρά, γεγονός που το καθιστά ένα εξαιρετικό σνακ μετά την προπόνηση για να περιορίσει την πείνα και να αναπληρώσει την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρήσεις της μπανάνας που δεν φανταζόσασταν!

Το μόνο πρόβλημα με τις μπανάνες είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες, η οποία είναι κυρίως υπεύθυνη για την κακή φήμη της μεταξύ των παρατηρητών βάρους.

Μια μεσαία μπανάνα περιέχει 105 θερμίδες και 27 γραμμάρια υδατανθράκων. Εκτός αυτού, είναι επίσης χαμηλή σε πρωτεΐνες.

Αλλά παραλείποντας αυτό το φρούτο από τη διατροφή σου, λόγω αυτών των παραγόντων μπορεί να σου στερήσει τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ενυδάτωση με μπανάνες

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις όμως τη μπανάνα στη διατροφή σου, όταν θες να χάσεις βάρος;

Πλιγούρι βρόμης-μπανάνας για πρωινό

Είτε προσπαθείς να χάσεις βάρος είτε όχι, θυμήσου να μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Το πρωινό είναι το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το πρωί, μετά από 10-12 ώρες νυχτερινής νηστείας, το σώμα μας χρειάζεται κάτι για να αναπληρώσει και να ενεργοποιηθεί ξανά. Έχοντας ένα πρωινό το πρωί, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσει την κατανάλωση θερμίδων για όλη την ημέρα. Η μπανάνα είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο και κάλιο, τα οποία μπορούν να προωθήσουν την αίσθηση της πληρότητας και να σου δώσουν άμεση ενέργεια. Αν το συνδυάσεις με πλιγούρι βρόμης, σπόρους chia ή κουσκούς, θα δημιουργήσεις ένα ικανοποιητικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή ξηρούς καρπούς

Πολλοί ειδικοί συμφωνούν ότι οι μπανάνες κάνουν το τέλειο σνακ πριν και μετά την προπόνηση. Είναι πλούσιο σε γλυκόζη, η οποία δίνει άμεση ενέργεια, που απαιτείται πολύ μετά από μια έντονη προπόνηση. Εκτός αυτού, η περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή μυϊκών κραμπών μετά την προπόνηση και ενδεχόμενης ζάλης. Βοηθά στη γρήγορη αποκατάσταση των μυών και σε προετοιμάζει για την επόμενη προπόνηση. Αλλά αυτός ο κίτρινος καρπός έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ένα μακροθρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη των μυών. Για να το αντισταθμίσεις αυτό συνδύασε μία μεσαία μπανάνα με λίγο φυστικοβούτυρο ή μια χούφτα καρύδια.

Smoothies με άγουρες μπανάνες

Σύμφωνα με τις μελέτες, η περιεκτικότητα σε άμυλο στις μπανάνες μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Ακόμη και η περιεκτικότητα σε κάλιο πιστεύεται ότι ρυθμίζει τη μεταφορά θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition & Metabolism αποκάλυψε ότι η αντικατάσταση μόλις 5% των υδατανθράκων της ημέρας με μια πηγή ανθεκτικού αμύλου μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους μετά το γεύμα κατά 23%.

Καθώς οι άγουρες μπανάνες περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα αμύλου, είναι καλύτερο να τις συμπεριλάβεις στη διατροφή σου. Οι μπανάνες πρέπει να είναι ελαφρώς πικρές, ώστε να μπορούν να προστεθούν σε smoothies με λίγο μέλι και ξηρούς καρπούς και να το απολαύσεις μετά από μια προπόνηση ή το μεσημέρι για να περιορίσεις την πρόωρη πείνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να κατεβαίνουμε νούμερο με ασφάλεια!