Γυναίκα

Ομορφιά

Εφαρμόστε αυτή τη σπιτική θεραπεία κάτω από τα μάτια και οι ρυτίδες θα εξαφανιστούν!

rytides_matia_ananas_spitiki_therapeia.jpg

Oι ρυτίδες κάτω από τα μάτια είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε όταν αρχίζουμε να ανησυχούμε για την ηλικία μας. Καθώς μεγαλώνουμε, το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του και την ικανότητα να ανανεώνεται. Το σώμα μας παράγει λιγότερο κολλαγόνο, το οποίο κρατάει το δέρμα σφιχτό, φωτεινό και νεανικό.

Υπάρχουν μπόλικες σπιτικές συνταγές και γιατροσόφια τα οποία έχουν αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικά στην καταπολέμηση των ρυτίδων και των γραμμών κάτω από τα μάτια. Το καλό με αυτά τα γιατροσόφια είναι ότι καταπολεμούν το πρόβλημα με απόλυτα φυσικό τρόπο.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον ανανά για να μειώσετε τις ρυτίδες κάτω από τα μάτια.

Ο χυμός ανανά μειώνει ορατά τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες του προσώπου, κυρίως την περιοχή κάτω από τα μάτια. Πολλές φαρμακευτικές έρευνες δείχνουν ότι ανάμεσα στα συστατικά του ανανά υπάρχουν σημαντικά οξέα που μειώνουν και την ίδια την εμφάνιση των ρυτίδων, ενώ απαλύνουν σημαντικά τις ήδη υπάρχουσες.

Μέθοδος 1: Βρέξτε ένα κομμάτι βαμβάκι με χυμό ανανά και τρίψτε ελαφρά την περιοχή κάτω από τα μάτια.

Μέθοδος 2: Κάντε μασάζ στην περιοχή με μια ροδέλα ανανά, επαναλαμβάνοντας με απαλές κυκλικές κινήσεις. Αφήστε τον χυμό να στεγνώσει για 5-10 λεπτά και ξεπλύνετε με χλιαρό και κρύο νερό εναλλάξ. Εφαρμόστε το καθημερινά.

Μέθοδος 3: Ανακατέψτε μια κουταλιά της σούπας λάδι με μια κούπα ροδέλες ανανά, λιώνοντας καλά το μείγμα μέχρι να γίνει ομοιόμορφο, είτε χρησιμοποιώντας είτε μπλέντερ, είτε πιρούνι. Εφαρμόστε το μείγμα σαν μάσκα σε πρόσωπο, λαιμό και οπουδήποτε υπάρχουν ρυτίδες. Αφήστε το για 20 λεπτά και ξεπλύνετε με χλιαρό νερό. Τρεις φορές την εβδομάδα είναι η ιδανική συχνότητα!

Συμβουλές:

1. Να πίνετε πολύ νερό. Πρόκειται για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης της γήρανσης και των ρυτίδων, αλλά και για να κρατάτε ενυδατωμένο τον οργανισμό σας. Θυμηθείτε, η απώλεια της υγρασίας του σώματός μας είναι και ο λόγος που εμφανίζονται οι ρυτίδες.

2. Να τρώτε τρόφιμα που περιέχουν συστατικά που προστατεύουν από την εμφάνιση των ρυτίδων. Τέτοια είναι τα σκουρόχρωμα φρούτα και λαχανικά, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, η τσιπούρα, ο τόνος και οι σαρδέλες, ηλιόσποροι και λάδι. Επίσης, αποτελεσματικό είναι και το πράσινο ή λευκό τσάι, φρούτα όπως τα παπάγια, αβοκάντο, ανανάς, βατόμουρα και το καρπούζι. Από λαχανικά, προτιμήστε τις ντομάτες, το σκόρδο, το αγγούρι και το τζίντζερ.

3. Μην καπνίζετε.

πηγή

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος

γυναίκα σωματικό λίπος αδυνάτισμα

Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την απώλεια βάρους και πιο συγκεκριμένα με την απώλεια λίπους. Πρώτα απ’ όλα θα περιγράψουμε κάμποσους μύθους και broscience θεωρίες που φέρνουν σε σύγχυση τον γενικό πληθυσμό και μετά θα αναφέρουμε ποιος είναι ο ένας και μοναδικός τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος.

Αν κάνω πολλές επαναλήψεις θα προκαλέσουν μυϊκή γράμμωση;

Η μυϊκή γράμμωση στην ουσία είναι ο συνδυασμός χαμηλού ποσοστού λίπους και αυξημένης μυϊκής μάζας. Καμία έρευνα δεν έχει αποδείξει μέχρι τώρα ότι εκτελώντας πολλαπλές επαναλήψεις μειώνεται το σωματικό βάρος και αυξάνεται η μυϊκή μάζα.

Αν πάρω συμπληρώματα θα μειωθεί το λίπος μου;

Επειδή το συγκεκριμένο θέμα είναι ιδιαίτερα της μόδας δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο κομμάτι των ‘’μαγικών’’ συμπληρωμάτων στην απώλεια λίπους.

Κανένα συμπλήρωμα δεν μπορεί αφενός  να βελτιώσει τον μεταβολισμό μας και αφετέρου την καύση του λίπους όπως υποστηρίζουν διάφορες εταιρείες συμπληρωμάτων. Διάφοροι πλανόδιοι και πωλητές χωρίς καμία γνώση προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο (χωρίς να έχουν αποτύχει βέβαια) ότι τα προϊόντα τους μπορούν να αντικαταστήσουν την καθημερινή ολόκληρη τροφή και να μειώσουν το σωματικό λίπος .

Το πιο πιθανό είναι να έχουν στείλει κάποιο μήνυμα και σε εσένα που διαβάζεις αυτήν την στιγμή το άρθρο. Όχι μόνο δεν πρόκειται να προκληθεί κανένα θετικό αποτέλεσμα αλλά οι πιθανότητες να δημιουργηθούν παρενέργειες είναι πολύ αυξημένες όπως αναφέρουν άτομα που έχουν δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι διατροφή να κάνω;

Ιntermittent Fasting, Paleo, , Low Carb, Atkins, Keto, καμία από αυτές τις δίαιτες από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα. Τρώγοντας υγιεινά επίσης δεν μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μείωση του σωματικού λίπος. Η πιο σημαντική παράμετρος  είναι το θερμιδικό έλλειμμα που μπορεί να δημιουργηθεί μέσω μίας δίαιτας δηλαδή το να καταναλώνουμε μέσω της τροφής λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίμε καθημερινώς.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν καταρχάς αυτήν την παράμετρο, η επιστήμη πλέον τονίζει ότι μία δίαιτα είναι ευνοϊκή για την μείωση του σωματικού λίπους και την αύξηση της μυϊκής μάζας όταν αποτελείται από υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης ανάλογες με αυτές που τρέφονται μεγάλοι αθλητές.

Αν κάνω χαμηλής έντασης αερόβια προπόνηση θα μειωθεί το λίπος μου;

Εδώ θα γράψουμε ένα μεγάλο όχι. Η αεροβική προπόνηση είναι ένας από τους τρόπους μείωσης του σωματικού βάρους αλλά όχι ο μοναδικός. Καταρχάς ότι προκαλεί την κατανάλωση ενέργειας θεωρείται σύμμαχος για την μείωση του λίπους. Η επιστήμη όμως συμφωνεί ότι είτε κάποια μορφής αερόβιας προπόνησης είτε αναερόβιας (διαλειμματική προπόνηση), σε συνδυασμό με προπόνηση με βάρη είναι ο ιδανικός τρόπος για την μείωση του σωματικού βάρους και αύξηση της μυϊκής μάζας.

Το σημαντικότερο είναι να κάνεις αυτό που θα σε σηκώσει από τον καναπέ.

Τελικά πως μπορώ να χάσω λίπος;

Ο μόνος τρόπος για να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι η δημιουργία θερμιδικού ελλείμματος μέσω της άσκησης και της διατροφής μαζί. Η άσκηση και η διατροφή αποτελούν τις κολώνες μίας γέφυρας που άμα καταρρεύσει η μία τότε θα διαλυθεί όλο το κομμάτι της γέφυρας.

Όσο σκληρά και αν γυμνάζεσαι αν στο σπίτι καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καταστρέφεις τα πάντα. Αν προσέχεις τι τρως αλλά δεν γυμνάζεσαι τότε το έργο σου στο να μειώσεις το λίπος είναι πολύ πιο δύσκολο, πόσο μάλλον όταν στοχεύεις και στην αύξηση της μυϊκής μάζας .

Το μυστικό ενός πετυχημένου γυμναστή είναι να συνεργάζεται με ένα καλό διατροφολόγο αλλά και ενός  πετυχημένου διατροφολόγου με ένα καλό γυμναστή..

via

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Λιναρόσπορος: Μια φυσική εναλλακτική για να χάσετε βάρος

Έρευνα: Μια πολύ χαλαρωτική συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που δεν μετράει θερμίδες αλλά θα σε κρατήσει αδύνατη για μια ολόκληρη ζωή