Γυναίκα

Ομορφιά

8 προϊόντα ομορφιάς που μπορείς να αντικαταστήσεις με λάδι καρύδας

poia_proionta_omorfias_mporeis_na_antikatastiseis_me_ladi_karydas.png

Μήπως κατά τύχη έχεις έλαιο καρύδας στο σπίτι σου;
Αν ναι τότε να ξέρεις ότι είναι ένας beauty θησαυρός.
Διότι ούτε που είχες φανταστεί πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτό.
Και το καλύτερο; Μέχρι και προϊόντα ομορφιάς μπορείς να αντικαταστήσεις και να γλιτώσεις και χρήματα. Πόσο τέλειο!
1. Ξεβαφτικό
Φυσικά και πριν κοιμηθείς θα πρέπει απαραίτητα να ξεβάφεσαι. Για να βγάλεις σωστά τη μάσκαρα και να μην μείνουν υπολείμματα στις βλεφαρίδες σου καλό είναι να βάλεις σε λίγο βαμβάκι έλαιο καρύδας και να τρίψεις ελαφρά τα μάτια σου. 
Info: Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις το σχηματισμό των ρυτίδων. 
2. Lip balm
Τα χείλη σου είναι ξηρά και χρειάζονται ενυδάτωση. Τι καλύτερο από το να απλώσεις λίγο έλαιο καρύδας. Δεν φαντάζεσαι πόσο αποτελεσματικό είναι. 
3. Αντί για αφρό ξυρίσματος
Άπλωσε στα πόδια σου έλαιο καρύδας και έπειτα χρησιμοποίησε το ξυραφάκι σου. Το δέρμα σου μετά θα είναι απαλό και full ενυδατωμένο!
4. Αντί για οδοντόκρεμα
Τι να κάνεις αν ξέμεινες από οδοντόκρεμα:
Το έλαιο καρύδας σκοτώνει τα μικρόβια από το στόμα και είναι ικανό να κάνει τα δόντια πιο άσπρα, ειδικότερα αν το συνδυάσεις με μαγειρική σόδα. 
Γι΄αυτό βάλε στην οδοντόβουρτσα σου λίγο έλαιο καρύδας και μαγειρική σόδα.
Βούρτσισε τα δόντια σου και άφησέ το για 20 λεπτά στα δόντια σου. 
5. Brush cleaner
Μπορείς να απολυμάνεις το πινέλο σου με έλαιο καρύδας.
6. Conditioner
Νιώθεις τα μαλλιά σου ταλαιπωρημένα και ξηρά; Πρόσθεσε έλαιο καρύδας μέσα στο σαμπουάν σου. Και έπειτα ξέπλυνε με χλιαρό νερό.
7. Highlighter
Βάλε στα μαγουλάκια σου λίγο έλαιο καρύδας και έπειτα βάλε ρουζ! 
8. Για το φριζάρισμα
Η υγρασία είναι ο χειρότερος εχθρός των μαλλιών. Είτε είναι ίσια είτε σγουρά θα φαίνονται χάλια. Γι΄αυτό βάλε λίγο έλαιο καρύδας στις άκρες και κάνε μια περασιά όπου φριζάρουν. 
Πρόσεξε όμως να μην το παρακάνεις.

via

Γυναίκα

Fitness

Αδυνάτισμα: Χάστε βάρος τρώγοντας μπανάνες!

Μπανάνα

Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, οι μπανάνες δεν είναι τόσο παχυντικές. Στην πραγματικότητα, είναι ένα από τα πιο υγιεινά φρούτα.

Το κίτρινο αυτό φρούτο είναι εξαιρετικά θρεπτικό, γεμάτο με βασικές βιταμίνες και μέταλλα που παρέχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και χαμηλό σε λιπαρά, γεγονός που το καθιστά ένα εξαιρετικό σνακ μετά την προπόνηση για να περιορίσει την πείνα και να αναπληρώσει την ενέργεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χρήσεις της μπανάνας που δεν φανταζόσασταν!

Το μόνο πρόβλημα με τις μπανάνες είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες, η οποία είναι κυρίως υπεύθυνη για την κακή φήμη της μεταξύ των παρατηρητών βάρους.

Μια μεσαία μπανάνα περιέχει 105 θερμίδες και 27 γραμμάρια υδατανθράκων. Εκτός αυτού, είναι επίσης χαμηλή σε πρωτεΐνες.

Αλλά παραλείποντας αυτό το φρούτο από τη διατροφή σου, λόγω αυτών των παραγόντων μπορεί να σου στερήσει τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία σου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ενυδάτωση με μπανάνες

Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις όμως τη μπανάνα στη διατροφή σου, όταν θες να χάσεις βάρος;

Πλιγούρι βρόμης-μπανάνας για πρωινό

Είτε προσπαθείς να χάσεις βάρος είτε όχι, θυμήσου να μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου. Το πρωινό είναι το πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Το πρωί, μετά από 10-12 ώρες νυχτερινής νηστείας, το σώμα μας χρειάζεται κάτι για να αναπληρώσει και να ενεργοποιηθεί ξανά. Έχοντας ένα πρωινό το πρωί, πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά μπορεί να μειώσει την κατανάλωση θερμίδων για όλη την ημέρα. Η μπανάνα είναι πλούσια σε ανθεκτικό άμυλο και κάλιο, τα οποία μπορούν να προωθήσουν την αίσθηση της πληρότητας και να σου δώσουν άμεση ενέργεια. Αν το συνδυάσεις με πλιγούρι βρόμης, σπόρους chia ή κουσκούς, θα δημιουργήσεις ένα ικανοποιητικό και νόστιμο πρωινό.

Μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή ξηρούς καρπούς

Πολλοί ειδικοί συμφωνούν ότι οι μπανάνες κάνουν το τέλειο σνακ πριν και μετά την προπόνηση. Είναι πλούσιο σε γλυκόζη, η οποία δίνει άμεση ενέργεια, που απαιτείται πολύ μετά από μια έντονη προπόνηση. Εκτός αυτού, η περιεκτικότητα σε κάλιο μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή μυϊκών κραμπών μετά την προπόνηση και ενδεχόμενης ζάλης. Βοηθά στη γρήγορη αποκατάσταση των μυών και σε προετοιμάζει για την επόμενη προπόνηση. Αλλά αυτός ο κίτρινος καρπός έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ένα μακροθρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη των μυών. Για να το αντισταθμίσεις αυτό συνδύασε μία μεσαία μπανάνα με λίγο φυστικοβούτυρο ή μια χούφτα καρύδια.

Smoothies με άγουρες μπανάνες

Σύμφωνα με τις μελέτες, η περιεκτικότητα σε άμυλο στις μπανάνες μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου. Ακόμη και η περιεκτικότητα σε κάλιο πιστεύεται ότι ρυθμίζει τη μεταφορά θρεπτικών ουσιών στα κύτταρα, γεγονός που μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition & Metabolism αποκάλυψε ότι η αντικατάσταση μόλις 5% των υδατανθράκων της ημέρας με μια πηγή ανθεκτικού αμύλου μπορεί να αυξήσει την καύση λίπους μετά το γεύμα κατά 23%.

Καθώς οι άγουρες μπανάνες περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα αμύλου, είναι καλύτερο να τις συμπεριλάβεις στη διατροφή σου. Οι μπανάνες πρέπει να είναι ελαφρώς πικρές, ώστε να μπορούν να προστεθούν σε smoothies με λίγο μέλι και ξηρούς καρπούς και να το απολαύσεις μετά από μια προπόνηση ή το μεσημέρι για να περιορίσεις την πρόωρη πείνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δίαιτα για να χάσουμε κιλά και να κατεβαίνουμε νούμερο με ασφάλεια!