Γυναίκα

Fitness

Το νούμερο ένα λάθος που κάνεις όταν νηστεύεις

to_noymero_ena_lathos_poy_kaneis_otan_nisteyeis.jpg

Σε περιόδους νηστείας, λόγω της αποχής των τροφίμων ζωικής προέλευσης όπως κρεατικών, γαλακτοκομικών, αυγών και ψαριών στηv καθημερινή διατροφή παρατηρείται αύξηση στη κατανάλωση υδατανθράκων (ψωμί, ρύζι, πατάτα, μακαρόνια, πλιγούρι, παξιμάδια, κριτσίνια). 
Παρόλο που τα τρόφιμα με υδατάνθρακες είναι νηστίσιμα, οι απλοί υδατάνθρακες (όπως τα άσπρα ζυμαρικά, το άσπρο ψωμί και ρύζι,) δεν σε κρατάνε χορτάτη για πολύ διάστημα και τελικά καταναλώνεις περισσότερη ποσότητα.
Αυτό συμβαίνει πιο έντονα εάν δεν έχεις κάποια πρωτεΐνη να συνοδεύει τα γεύματά σου.
Σκεπτόμενοι το πιάτο της υγιεινής διατροφής, οι υδατάνθρακες χρειάζονται σε κάθε σου γεύμα, αλλά για να σε κρατάνε πλήρεις για περισσότερο διάστημα επέλεξε υδατάνθρακες με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και άφησε πίσω άσπρα ζυμαρικά, ψωμί και ρύζι που είναι χαμηλά σε φυτικές ίνες. 
Λόγω επίσης της έλλειψης της πρωτεΐνης που προκαλεί μεγαλύτερο κορεσμό από ότι τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά σύμφωνα και με μελέτες, καταλήγεις να προσθέτεις στα γεύματα σου περισσότερη ποσότητα υδατάνθρακα.
Για να διορθώσεις αυτό το λάθος, προσπάθησε να εφαρμόσεις τα ακόλουθα σε κάθε σου γεύμα κατά τη διάρκεια της νηστείας:
 
1.    Ένταξε κάποια πηγή πρωτεΐνης στα κυρίως σου γεύματα. Για παράδειγμα στο πρωινό γάλα φυτικής προέλευσης ή τυρί νηστίσιμο, στο μεσημεριανό όσπρια και στο βραδινό θαλασσινά ή τόφου.
 
2.    Πρόσεξε τη ποσότητα και την ποιότητα των υδατανθράκων στα γεύματα σου και επέλεξε τρόφιμα υψηλά σε φυτικές ίνες όπως νιφάδες βρώμης για πρωινό, καστανό ρύζι με τα γεύματα σου, γλυκοπατάτα με τη φλούδα (πλυμένη με προσοχή), μακαρόνια ή κριθαράκι ολικής αλέσεως.
 
3.    Γέμιζε το μισό σου πιάτο με λαχανικά είτε φρέσκα είτε μαγειρεμένα.
 
Tip Διαιτολόγου: 
Στη νηστεία δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να καλύψεις τις ημερήσιες ανάγκες σου σε πρωτεΐνη από φυτικές τροφές.
Τα 100γρ στήθος κοτόπουλου περιέχουν περίπου 20-24 γραμμάρια πρωτεΐνης και για να πάρεις την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης χρειάζεσαι μόνο 1,5 φλιτζάνια μαγειρεμένα όσπρια (φακές, ρεβίθια, λουβί, φασόλια, αρακάς).

via

Γυναίκα

Τα Ζώδια σήμερα Σάββατο 15 Αυγούστου

καλοκαίρι παραλία διακοπές διάβασμα γυναίκα

Οι ημερήσιες αστρολογικές προβλέψεις 

Κριός
Τα διασκεδαστικά ερωτικά και τα βαριά ερωτικά μπλέκονται, μαζί και η εντύπωσή σου ότι τα πράγματα πρέπει να 'ναι όπως τα περιμένεις.

Ταύρος
Όσο πιο έτοιμος είσαι να βγεις έξω από τα αυτονόητα της ανατροφής, του σπιτιού, της οικογένειάς σου, τόσο ευκολότερο να λειτουργήσεις στις σχέσεις σου.

Δίδυμοι
Κάποια απλά πραγματάκια βγαίνουν όπως τα θέλεις. Κάποια πιο σύνθετα και σημαντικά, έχουν άλλο χρονοδιαγραμμα κι απαιτούν άλλη προσπάθεια.

Καρκίνος
Είναι πολύ πολύ δύσκολο να καταλάβεις, ακόμη και να ανεχτείς διαφορετικές απόψεις σήμερα. Ίσως σου γίνεται το χατίρι αλλά δεν είναι κι ότι βρίσκεις κοινό έδαφος.

Λέων
Τέτοιες μέρες την έχουν τη φόρτισή τους, προσπάθησε ν' αποφύγεις τις υπερβολές στο αλκοόλ για να μην πάρει το πράγμα στραβή κατεύθυνση.

Παρθένος
Όσο κινείσαι βάση γνωστού σεναρίου, περνάς το γνωστό "καλά", αλλά είναι κάπως δύσκολο να εκφράσεις αυτά που όντως σε προβληματίζουν.

Ζυγός
Σήμερα είναι εύκολο να επιβεβαιώσεις πως όσο κι αν κάνεις αυτά που περιμένουν οι άλλοι από σένα, όλοι ευχαριστημένοι δεν γίνεται να είναι.

Σκορπιός
Μπορείς να περάσεις πολύ ωραία, ακόμη και κάνοντας τα εθιμοτυπικά, αρκεί να χαλαρώσεις λιγάκι μέσα σου με αυτό που θεωρείς ότι "πρέπει" να γίνει.

Τοξότης
Καλό το ξέφρενο και το υποστηρίζει και η μέρα, όμως αν δεν το ισορροπήσεις λιγάκι με το πιο γλυκό, ιδιωτικό, συναισθηματικό, κάτι φαίνεται να λείπει.

Αιγόκερος
Αξίζει τον κόπο να δώσεις σημασία στο ποιος ήρθε σε αυτά που σου λένε οι άλλοι, αντί για αυτά που περιμένεις να ακούσεις ή που θεωρείς ότι λένε.

Υδροχόος
Αν και μπορεί να σκέφτεσαι υπερπαραγωγή, φτάνει και κάτι απλό αρκεί να μην είναι ακριβώς και μηχανικά, η ρουτίνα σου.

Ιχθύες
Στην προσωπική σου ζωή τα πράγματα παραμένουν οικεία ακόμη κι αν φαίνονται πολύ διαφορετικά. Εδώ που τα λέμε, κάνοντας τα ίδια, αναμενόμενο είναι.