Γυναίκα

Fitness

Φυσική ανόρθωση στήθους με 4 απλές ασκήσεις (φωτό+βίντεο)

fysiki_anorthosi_stithoys.jpg

Κάθε γυναίκα επιθυμεί να έχει πιο “στητό” στήθος για όσο περισσότερα χρόνια γίνεται και να καθυστερήσει όσο είναι δυνατόν τις αναπόφευκτες επιπτώσεις του χρόνου στο σώμα της.
Υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που βοηθούν στην φυσική ανόρθωση στήθους για μια γυναίκα. Δείτε ποιες είναι και μη διστάσετε να τις κάνετε, όσο είναι νωρίς...!
Φυσική ανόρθωση στήθους:
Άσκηση 1

  • Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και από έναν αλτήρα 2-3 κιλών σε κάθε χέρι. Τεντώστε τα χέρια προς το ταβάνι, με τις παλάμες προς τα μέσα. Στη συνέχεια, με τους αγκώνες σταθερούς, κατεβάστε τους αλτήρες πίσω προς τα αυτιά σας. Με δύναμη στους τρικέφαλους τεντώστε και πάλι τα χέρια σας προς τα επάνω, κρατώντας τους βραχίονες κάθετα προς το πάτωμα σε όλη την κίνηση, όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα:

 

askisi_1.jpg

askisi_1.jpg, by thalia

Άσκηση 2

  • Ξαπλώστε μπρούμυτα με τα χέρια και τα πόδια σε πλήρη έκταση. Ταυτόχρονα σηκώστε τα χέρια και τα πόδια επάνω προς το ταβάνι όσο πιο ψηλά γίνεται. Μείνετε εκεί για 1-2 δευτερόλεπτα. Επιστρέψτε πάλι προς τα κάτω και στη συνέχεια επαναλάβετε την ίδια κίνηση πολλές φορές.

Άσκηση 3


Αυτή η άσκηση γίνεται με την βοήθεια ελαστικών σχοινιών που κρέμονται από ψηλά. Πιάσε μια λαβή σε κάθε χέρι με τις παλάμες προς τα μέσα. Κάντε ένα βήμα πίσω για να δημιουργήσετε κάποια ένταση στους ιμάντες και στη συνέχεια κλίνετε προς τα πίσω, έτσι ώστε το σώμα σας σχηματίζει γωνία περίπου 45 μοιρών ως προς το έδαφος. Οι Ιμάντες πρέπει να είναι τεντωμένοι και τα χέρια σε πλήρη έκταση. Με τους κοιλιακούς σφιγμένους, τραβήξτε τον εαυτό σας σιγά-σιγά μέχρι τους αγκώνες και μέχρι να βρεθούν στο πλάι του κορμού σας. Με αργή κίνηση αφήστε τον εαυτό σας να επανέλθει στην αρχική στάση και στη συνέχεια επαναλάβετε.

Άσκηση 4

askisi_2.jpg

askisi_2.jpg, by thalia

 

  • Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στην ευθεία των ώμων και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Κρατήστε έναν αλτήρα 2 κιλών σε κάθε χέρι, με τις παλάμες στραμμένες μπροστά από τους μηρούς. Με το κεφάλι ψηλά και τους ώμους πίσω, εισπνεύστε και σπρώξτε τα ισχία προς τα πίσω (διατηρήσετε το βάρος σας στις φτέρνες), χαμηλώστε τον κορμό σας, καθώς πέφτουν τα βάρη προς τα κάτω και φτάνουν στα γόνατα. Σιγά-σιγά κάντε την αντίστροφη κίνηση, για να επανέλθετε στην αρχική στάση και επαναλάβετε την άσκηση.

iatropedia.gr via health.com

Γυναίκα

Υγεία

Προκλιμακτήριος: Τι είναι και πώς θα καταλάβετε ότι μπαίνετε στην εμμηνόπαυση

γυναίκα κλιμακτήριος εμμηνόπαυση

Ένα φυσιολογικό στάδιο στη ζωή κάθε γυναίκας είναι και η κλιμακτήριος.

Εκτός από την ηλικία, η οποία σε γενικές γραμμές οριοθετεί τη νέα αυτή περίοδο, υπάρχει μία σειρά συμπτωμάτων, η οποία προειδοποιεί για τα νέα «δεδομένα» που πλησιάζουν.

Αν ανήκετε στην κατηγορία των «τυχερών», ίσως δεν αντιμετωπίσετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα, εάν ωστόσο τα συμπτώματα είναι έντονα και ενοχλητικά, τότε ακόμη και προληπτικά καλό θα είναι να απευθυνθείτε στο γυναικολόγο σας.

Δείτε τα συμπτώματα που εκδηλώνονται σταδιακά και προμηνύουν την αρχή της εμμηνόπαυσης, μίας περιόδου που ονομάζεται και προκλιμακτήριος:

Αλλαγή στην περίοδο

Στο διάστημα των 2-3 χρόνων που προηγούνται της εμμηνόπαυσης, οι περισσότερες γυναίκες παρατηρούν αλλαγές στη συχνότητα και τη διάρκεια της περιόδου τους. Αυτές οι αλλαγές αποτελούν τις περισσότερες φορές ένδειξη ότι η εμμηνόπαυση πλησιάζει.

Εφίδρωση – εξάψεις

Το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών που μπαίνουν στην εμμηνόπαυση ιδρώνουν τη νύχτα και έχουν εξάψεις, οι οποίες μπορεί να ξεκινούν από το στήθος και να φτάνουν μέχρι το λαιμό και το πρόσωπο.

Ξηρός ή ερεθισμένος κόλπος

Τα μειωμένα επίπεδα οιστρογόνων μπορούν να προκαλέσουν λέπτυνση των κολπικών τοιχωμάτων. Ο κόλπος μπορεί να στενέψει, να γίνει ξηρότερος και να παρουσιάσει φαγούρα και να είναι πιο επιρρεπής σε μολύνσεις.

Ίλιγγοι και ταχυπαλμίες

Οι ίλιγγοι, οι πονοκέφαλοι και οι ταχυπαλμίες είναι αποτέλεσμα των αλλαγών στην κυκλοφορία του αίματος και τους καρδιακούς παλμούς.

Προβλήματα κατά την ούρηση

Η οιστρογονοπενία μπορεί να επηρεάσει την κύστη και την ουρήθρα, προκαλώντας πόνο κατά την ούρηση, συχνουρία και ακράτεια.

Κατάθλιψη – κυκλοθυμία

Πολλές γυναίκες επηρεάζονται ψυχολογικά σε μεγάλο βαθμό από την κλιμακτήριο. Εμφανίζουν συμπτώματα κατάθλιψης και ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή τους. Αυτό σχετίζεται εν μέρει με την οιστρογονοπενία.

Απώλεια διάθεσης για σεξ

Οι ορμονικές αλλαγές μειώνουν το ενδιαφέρον για σεξ, κατάσταση που επιτείνεται λόγω των αλλαγών στον κόλπο της γυναίκας.

Κλιμακτήριος και ηλικία

Η κλιμακτήριος χτυπάει την πόρτα στην γυναίκα περίπου στα 50 της χρόνια. Η γυναίκα μπαίνει στην εμμηνόπαυση όταν από την τελευταία περίοδο έχουν περάσει 12 μήνες. Εκεί σηματοδοτείται και το τέλος του κύκλου της περιόδου στην γυναίκα. Ωστόσο τα συμπτώματα κλιμακτηρίου μπορεί να αρχίσουν από την ηλικία των 40-50 με την οριστική παύση περιόδου στα 48-51. Σε ένα ποσοστό 1% μπορεί μία γυναίκα πριν τη συμπλήρωση του 40ου έτους να εκδηλώσει πρόωρη εμμηνόπαυση.

Ο βασικότερος παράγοντας που καθορίζει την εμφάνιση των συμπτωμάτων της κλιμακτηρίου είναι κυρίως η κληρονομικότητα.

Πρέπει να ακολουθήσω συγκεκριμένη διατροφή στην κλιμακτήριο;

Οι γυναικολόγοι συνιστούν στις γυναίκες με κλιμακτήριο να είναι προσεκτικές με το αλκοόλ και τα καυτερά φαγητά. Παρόλα αυτά δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο πλάνο διατροφής που να έχει αποδειχθεί ότι είναι επιβαρυντικό στην κλιμακτήριο και μετέπειτα στην εμμηνόπαυση. Προσπαθήστε γενικά να ακολουθείτε μία ισορροπημένη διατροφή.

 giatros-in.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σεξ στην κλιμακτήριο και την εμμηνόπαυση

Πώς θα χάσεις βάρος ΠΡΙΝ την εμμηνόπαυση, (αλλά και κατά τη διάρκειά της!)

Οι καλύτερες τροφές που εξισορροπούν τις γυναικείες ορμόνες