Gossip - LifeStyle

Η Χαρούλα Αλεξίου ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας της

aleksiou11406286847.jpg

Το τέλος της καριέρας της ανακοίνωσε η Χαρούλα Αλεξίου, λίγο μόλις καιρό μετά από την κυκλοφορία του δίσκου της «Τα τραγούδια της ξενιτιάς».

«Δεν με “ακούει” πια η φωνή μου, είναι καλύτερο να σταματήσω» είπε χαρακτηριστικά  στην εκπομπή του Δεύτερου Προγράμματος

Και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Μπορεί να με ακούσετε να λέω σε λίγο καιρό ένα ντουέτο που έκανα με τη Γιασμίν Λεβί, που έχω γράψει στους στίχους στα ελληνικά κι εκείνη στα ισπανικά, αλλά δε με "ακούει" η φωνή μου πια. Είπα ότι είναι καλύτερο να σταματήσω, δεν είναι σωστό»

Η σπουδαία ερμηνεύτρια  δήλωσε πως πλέον αισθάνεται χορτάτη, από ωραία πράγματα, επιβεβαίωση και από επιβράβευση.

«Αγαπώ τα περισσότερα απ’ όσα έχω κάνει. Αισθάνομαι όμορφα για τους ανθρώπους που έχουν υπάρξει στη ζωή μου ακόμη και αν δεν ζω μαζί τους πια, αγαπώ τους ανθρώπους με τους οποίους έχω συνεργαστεί. Λυπάμαι όταν χάνω ανθρώπους».

Gossip - LifeStyle

Η Μίνα Αρναούτη ζητά 1,1 εκατ. ευρώ για το τροχαίο με τον Παντελή Παντελίδη

arnaouti-682x384.jpg

Αγωγή κατά της ασφαλιστικής εταιρείας, στην οποία ο γνωστός τραγουδιστής είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητο του. Στο τροχαίο της 18ης Φεβρουαρίου 2016, που κόστισε τη ζωή στον Παντελή Παντελίδη, η νεαρή γυναίκα που καθόταν στο πίσω κάθισμα τραυματίστηκε πολύ σοβαρά και υποβλήθηκε σε 16 χειρουργικές επεμβάσεις.

Αγωγή 70 σελίδων κατά της ασφαλιστικής εταιρείας, στην οποία ο Παντελής Παντελίδης είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητο του, κατέθεσε η Μίνα Αρναούτη, ζητώντας 1,164.137 εκατομμύρια ευρώ ως ηθική και οικονομική αποζημίωση για το τροχαίο δυστύχημα, στις 18 Φεβρουαρίου 2016.

Η νεαρή γυναίκα καθόταν στο πίσω κάθισμα του τζιπ, που οδηγούσε ο γνωστός τραγουδιστής, ενώ στη θέση του συνοδηγού βρισκόταν η Φρόσω Κυριάκου.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της εφημερίδας “Real News”, η Μίνα Αρναούτη ζητά: 500.000 ευρώ για ηθική βλάβη, 500.000 ευρώ για οικονομική αποζημίωση, 73.500 ευρώ για εισοδήματα που θα είχε τα επόμενα 20 χρόνια αν δεν είχε τραυματιστεί (εργαζόταν από τα 17 της κυρίως ως σερβιτόρα – μπαργούμαν), 60.950 ευρώ για πλαστικές επεμβάσεις επανορθωτικής αποκατάστασης, ενώ το υπόλοιπο ποσό αφορά έξοδα για νοσήλια, αποκλειστικές νοσοκόμες και άλλα.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Μια βολτα στα κυματα...

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mina Arnaouti (@mina.arnaouti) στις

Εφόσον δικαιωθεί, η Μίνα Αρναούτη θα αποζημιωθεί από την ασφαλιστική εταιρεία. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της ασφαλιστικής αν θα ζητήσει το ποσό από τους κληρονόμους, δηλαδή την οικογένεια του Παντελή Παντελίδη, λόγω υπαιτιότητας του οδηγού.

Η νεαρή γυναίκα νοσηλεύτηκε συνολικά για 189 ημέρες και υποβλήθηκε σε 16 χειρουργικές επεμβάσεις. Έπειτα από περίπου 40 ημέρες στη ΜΕΘ, όταν ξύπνησε: “Δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη. Ήμουν ένα κουβάρι από κόκαλα, σίδερα και σωληνάκια, παντελώς αδύναμη, ανίκανη για την παραμικρή κίνηση. Μετά την αφαίρεση της τραχειοστομίας δεν έβγαινε η φωνή μου, η οποία επανήλθε σταδιακά μετά από δύο εβδομάδες”.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mina Arnaouti (@mina.arnaouti) στις

Και συνεχίζει στην αγωγή της: “Ισοδυναμούσε με φυλακή. Ήμουν εγκλωβισμένη στο ίδιο μου το σώμα, ανήμπορη να κινηθώ, κυριολεκτικά ανάπηρη”.

Σήμερα, η αναπηρία της υπολογίζεται στο 36% κατ’ ελάχιστο, χωρίς όμως να έχουν υπολογιστεί οι θωρακοχειρουργικές βλάβες, αλλά και οι επιπτώσεις στην ψυχολογία της. “Εξακολουθώ να βιώνω επαναλαμβανόμενες και παρείσακτες ανακλήσεις του γεγονότος (flashbacks), κρίσεις πανικού αναπνευστικού τύπου και να πάσχω από αγχώδη καταθλιπτική διάθεση αντιδραστικού τύπου”, αναφέρει.

“Ψυχολογικός πόλεμος” από την οικογένεια Παντελίδη

Στην αγωγή της, η Μίνα Αρναούτη κατηγορεί την οικογένεια Παντελίδη ότι την διέσυρε: “Ο δημόσιος ψυχολογικός πόλεμος που δέχθηκα, ότι δήθεν “κάλυπτα” τις “πραγματικές” συνθήκες του τροχαίου ατυχήματος ψευδόμενη πως εκείνος ήταν ο οδηγός του μοιραίου οχήματος αντί της δήθεν πραγματικής οδηγού Ευφροσύνης Κυριάκου, επιβάρυναν την ήδη κλονισμένη από το τροχαίο ατύχημα ψυχολογία μου και την ψυχική μου υγεία”.

Τέλος, αναφέρει πως σε ηλικία 13 ετών έχασε τον πατέρα της σε τροχαίο και “έκτοτε ανέπτυξα φοβία και έντονη απέχθεια για την ταχύτητα και την επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά. Η ίδια, προσωπικά, δεν επιχείρησα ποτέ να μάθω να οδηγώ αυτοκίνητο εξαιτίας της φοβίας μου αυτής”.

Πηγή: Real News