Gossip - LifeStyle

Άγριες Μέλισσες: Πού θα δούμε τους ηθοποιούς που αποχώρησαν από την σειρά

screenshot_5.png

Τα τελευταία επεισόδια των Άγριων Μελισσών είχαν πολύ… θάνατο και οι τηλεθεατές έκλαψαν πολύ ενώ ήδη απορούν για το πού θα δουν τους ηθοποιούς που αποχώρησαν από τις «Άγριες Μέλισσες».

Ο πρώτος θάνατος που συγκλόνισε το Διαφάνι και ειδικά την Σοφούλα και τη Λενιώ ήταν αυτός του Μάνου Βόσκαρη. Ο σκληρός Βόσκαρης αυτοκτόνησε μέσα στη φυλακή και με αυτόν τον τρόπο έγραψε το τέλος του. Ο ηθοποιός Βασίλης Μπισμπίκης έκλεισε πίσω του την πόρτα του Ant1 και άνοιξε αυτή του Mega αφού την ερχόμενη σεζόν θα πρωταγωνιστεί στη νέα σειρά «Κομάντα και Δράκοι» για την οποία έχει ξεκινήσει ήδη γυρίσματα.

Ο επόμενος θάνατος που συγκλόνισε το Διαφάνι ήταν της Ανέτ Ρουσώ η οποία ξεψύχησε στα χέρια του αδερφού της Δούκα Σεβαστού. Η Κάτια Δανδουλάκη, σύμφωνα με την εκπομπή στη «Φωλιά των Κου Κου» προετοιμάζει τη θεατρική της εμφάνιση στην παράσταση «Το καλύτερο παιδί», έναν μονόλογο των Ρέππα – Παπαθανασίου που ήταν να γίνει πέρσι αλλά λόγω κορονοϊού αναβλήθηκε.

Ο τελευταίος θάνατος που συγκλόνισε τις «Άγριες Μέλισσες» ήταν του Μιλτιάδη, ο οποίος αφού έσωσε τις αδερφές Σταμίρη βρέθηκε στο δέντρο που είχαν κρεμάσει τον Γιάννο και άφησε εκεί την τελευταία του πνοή. Ο ηθοποιός Γιώργος Γάλλος, την ερχόμενη σεζόν δεν θα βρίσκεται στο Διαφάνι, αλλά στις… Σέρρες αφού θα συμμετάσχει στη νέα κωμική σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη με τίτλο «Σέρρες».

Διαβαστε επίσης 

Αντώνης Κανάκης: «Δεν μπορώ να περιγράψω πόσο μου στοιχίζει ο θάνατος του πατέρα μου»

Gossip - LifeStyle

«Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έπασχε από ανάγκη να τη θαυμάζουν και να την αναγνωρίζουν»

alikikostas.jpg

Η ηθοποιος Μέλπω Ζαρόκωστα μίλησε στο περιοδικό “Λοιπόν” και την Έλενα Πολυχρονοπούλου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Υπάρχει κάποια συνεργασία που δεν θα ξεχάσετε όσα χρόνια κι αν περάσουν;

Η συνεργασία που ήταν χαρακτηριστική για εμένα ήταν “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο”. Καταρχάς ο σκηνοθέτης της ταινίας, που ήταν ο Αλέκος Σακελλάριος, ήταν να τον… πιεις στον ποτήρι. Σκέψου πως στην εν λόγω ταινία ήμασταν πολλοί νέοι ηθοποιοί, μεταξύ τους κι εγώ που τότε ήμουν νιάτο, όμορφοι, ψηλοί, κι όμως εκείνος που ξεχώριζε ήταν ο σκηνοθέτης. Παρόλο που δεν ήταν εμφανίσιμος, είχε τέτοιο χιούμορ, που δεν μπορούσες να μην τον προσέξεις.

Έπειτα στην ταινία συνεργάστηκα και με ένα μεγάλο όνομα της εποχής, την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Η Αλίκη ήταν καλή συνάδελφος, αλλά ενώ ήταν πολύ ταλαντούχα, κατέστρεψε το ταλέντο της, κάνοντας μανιέρα. Είχε εφαρμόσει ένα στυλ να κάνει την ωραία και δεν μπορούσε να ξεφύγει από αυτό.

Κρίμα, γιατί είχε πολύ ταλέντο και εγκλωβίστηκε στο ρόλο της Μπριζίτ Μπαρντό. Έπασχε από ανάγκη να τη θαυμάζουν και να την αναγνωρίζουν. Μάλιστα, εγώ είχα προσπαθήσει με φιλικό τρόπο να τη βάλω σε ένα κλίμα ποιότητας, γιατί δεν είχα αντιπαλότητες, είχα άλλη κουλτούρα και δεν με ενδιέφεραν αυτά, με τη λάμψη που ήθελε βέβαια, αλλά είχε κολλήσει στην εικόνα της ναζιάρας και δεν ήθελε να ξεκολλήσει. Ήταν της μόδας αυτό τότε και την αναδείκνυε πολύ.