ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Image
νασα
 clock 07:53 | 14/09/2023
writer icon newsroom ekriti.gr

Μπροστά σε μια σημαντική ανακάλυψη ίσως βρίσκεται η NASA αφού σύμφωνα με το ρεπορτάζ του BBC, το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb Space, ίσως έχει ανακαλύψει στοιχεία ζωής σε ένα πολύ μακρινό πλανήτη, 120 έτη φωτός μακριά από τη γη!

Image
james webb

Αυτό που ανιχνεύτηκε είναι ένα μόριο που ονομάζεται διμεθυλοσουλφίδιο (DMS) και στη γη τουλάχιστον αυτό το μόριο παράγεται μόνο από ζωντανούς οργανισμούς. Οι ερευνητές πάντως τονίζουν ότι αυτό που ανιχνεύτηκε στον μακρινό πλανήτη δεν είναι ισχυρό και ότι χρειάζονται χρόνο και έρευνα για να επιβεβαιώσουν τη συγκεκριμένη πληροφορία.

Ο καθηγητής Nikku Madhusudha του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ και η ομάδά του, υποστηρίζουν επίσης ότι στον συγκεκριμένο πλανήτη που λέγεται K2-18b ανιχνεύτηκε μεθάνιο και διοξείδιο του άνθρακα, κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι ο πλανήτης έχει νερό! Πρόσθεσε όμως ότι ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο.