ΕΠΙΣΤΗΜΗ

NASA: "Δεν έχουμε στοιχεία ότι τα UFO είναι εξωγήινα"

Image
εξωγήινοι
 clock 01:15 | 15/09/2023
writer icon newsroom ekriti.gr

Ερωτηθείς ο διευθυντής της NASA πώς μπορεί η υπηρεσία να προσδιορίσει τι δεν είναι τα UAP, αν δεν γνωρίζει τι είναι, ο επικεφαλής του οργανισμού απάντησε: «Η NASA δεν βρήκε κανένα στοιχείο ότι τα UAP έχουν εξωγήινη προέλευση αλλά δεν γνωρίζουμε τι είναι τα UAP».

Ο διευθυντής της NASA, Μπιλ Νέλσον άρχισε αναφερόμενος στη θέαση από πιλότους αντικειμένων που δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν στον εναέριο χώρο των ΗΠΑ. Ωστόσο «τα περισσότερα από αυτά τα γεγονότα έχουν έκτοτε εξηγηθεί» και παραδέχτηκε ότι «ελάχιστα δεν μπορούν να αναγνωριστούν ως γνωστά ανθρωπογενή ή φυσικά φαινόμενα».

Εξήγησε ότι η διαστημική υπηρεσία «αναζητά σημάδια ζωής» τόσο στο παρελθόν όσο και στο παρόν. Πρόσθεσε ότι τα UAP έχουν «παγκόσμια γοητεία» αλλά οι περισσότερες παρατηρήσεις έχουν «πολύ περιορισμένα δεδομένα», γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Ερωτηθείς πώς μπορεί η NASA να προσδιορίσει τι δεν είναι τα UAP, αν δεν γνωρίζει τι είναι, ο επικεφαλής του οργανισμού απάντησε: «Η NASA δεν βρήκε κανένα στοιχείο ότι τα UAP έχουν εξωγήινη προέλευση αλλά δεν γνωρίζουμε τι είναι τα UAP».

«Θα ανακαλύψουμε και άλλον κατοικήσιμο πλανήτη στο σύμπαν»

Εξέφρασε, επίσης, τη βεβαιότητά του ότι η NASA θα ανακαλύψει έναν άλλο κατοικήσιμο πλανήτη στο σύμπαν. Δήλωσε ότι πιστεύει ότι υπάρχει άλλη ζωή εκεί έξω, δεδομένου του τεράστιου αριθμού αστεριών και γαλαξιών που υπάρχει στο σύμπαν.

Διαβάστε επίσης Η Γη «δεν είναι πια πολύ ασφαλής πλανήτης για την ανθρωπότητα» - Τι λένε οι επιστήμονες