ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ιράν: Ερευνητές Πανεπιστήμιου ανακάλυψαν "μαύρη τρύπα μεγάλης πυκνότητας"

Image
μαυρη τρυπα
 clock 18:24 | 09/08/2022
writer icon newsroom ekriti.gr

Το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων του Πανεπιστημίου Sharif ανακοίνωσε ότι σε μια νέα έρευνα των αστρονόμων αυτού του πανεπιστημίου, η φοιτήτρια διδάκτορα αστρονομίας Zeinab Kalantari, σε συνεργασία με τον Sohrab Rahvar και τον Dr. Reza Rahimi-Tabar, καθηγητές φυσικής του Πανεπιστημίου Sharif, και τον Ali Ibrahim, από το Πανεπιστήμιο Sultan Qabus του Ομάν, παρακολούθησε την έκρηξη ακτίνων γάμμα που παράγεται από μια μαύρη τρύπα εξαιρετικά υψηλής πυκνότητας με βάρος περίπου ένα εκατομμύριο φορές μεγαλύτερο από τον ήλιο.

Η φοιτήτρια Διδάκτωρ Αστρονομίας Zeinab Kalantari μιλώντας για την ανακάλυψη αυτής της μαύρης τρύπας υπερυψηλής πυκνότητας είπε: Χρησιμοποιώντας τις εισόδους του δορυφόρου Fermi, οι ερευνητές της Σχολής Φυσικής του Πανεπιστημίου Sharif κατάφεραν να ανακαλύψουν ένα Ξένο Γάμα που είχε περάσει από κοντινή απόσταση από μια μαύρη τρύπα σούπερ υψηλής πυκνότητας της οποίας το μικρόβιο ήταν ένα εκατομμύριο φορές μεγαλύτερο από τον ήλιο.

Το εξωτερικό γάμμα είναι οι ακτίνες γάμμα που εκτοξεύονται που φτάνουν πέρα ​​από τους γαλαξίες. Ο ερευνητής επανέλαβε ότι ο δορυφόρος Fermi που εκτοξεύτηκε στη γήινη τροχιά από τη NASA το 2008 καταγράφει την έκχυση του γάμμα και στην περίπτωση του Ξένου Γάμμα τους, που έχει περάσει από την πλευρά αυτής της μαύρης τρύπας, έχει συμβεί μια μετατροπή βάρους η οποία βασίζεται στη θεωρία του Αϊνστάιν, αυτή η μετατροπή βάρους συμβαίνει όταν το φως περνάει δίπλα από πολύ βαριά μικρόβια, όταν οι ακτίνες φωτός αποκλίνουν από την ευθεία διαδρομή τους.

Είπε ότι τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά στο διεθνούς φήμης Astro-Physical Journal το έτος 2021 και τα αποτελέσματα της επιβεβαίωσης της ύπαρξης αυτής της μαύρης τρύπας δημοσιεύθηκαν στο ίδιο περιοδικό την περασμένη εβδομάδα.