Η NASA θέλει να στείλει ξανά αστροναύτες στη Σελήνη

αστροναύτες

Η Nasa σχεδιάζει να στείλει ξανά αστροναύτες στη Σελήνη, αλλά αυτή τη φορά σχεδιάζει και την παραμονή τους εκεί, δήλωσε ο επικεφαλής του αμερικανικού διαστημικού οργανισμού Τζιμ Μπριντενστάιν.

Σε ανάρτησή του ο Μπριντενστάιν καλεί μάλιστα « τις καλύτερες αμερικανικές βιομηχανίες να βοηθήσουν στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη τεχνικών για την προσεδάφιση και παραμονή των αστροναυτών στη Σελήνη", τονίζοντας ότι αυτό είναι σαφής εντολή του προέδρου Τραμπ και του Κογκρέσου.

"Ως δια βίου υποστηρικτής της NASΑ είμαι ενθουσιασμένος που μιλάω για άλλη μια φορά για την προσεδάφιση ανθρώπων στο φεγγάρι", γράφει ο κ . Μπριντενστάιν . "Αλλά λέγοντας ότι επιστρέφουμε στο φεγγάρι δεν εννοούμε ότι θα κάνουμε το ίδιο που κάναμε πριν από 50 χρόνια. Θέλω να είμαι σαφής - αυτό δεν είναι το όραμά μας» τόνισε ο επικεφαλής της NASA και διευκρίνισε: "Πηγαίνουμε στη Σελήνη με καινοτόμες νέες τεχνολογίες και συστήματα για να εξερευνήσουμε περισσότερες τοποθεσίες στην επιφάνεια από ό, τι σκεφτήκαμε ποτέ. Αυτή τη φορά, όταν θα πάμε στη Σελήνη , θα μείνουμε. "

Ο κ. Μπριντενστάιν δήλωσε ότι τα φιλόδοξα σχέδια θα ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα, όταν οι εταίροι από την ιδιωτική βιομηχανία και από άλλες χώρες έχουν προσκληθεί στην έδρα της Nasa για να συζητήσουν τη νέα σεληνιακή επιχείρηση.

2,5 δισεκατομμύρια Τυραννόσαυροι περπάτησαν στη Γη την εποχή των δεινοσαύρων

τυραννοσαυρος

Συνολικά 2,5 δισεκατομμύρια Τυραννόσαυροι (T.rex) εκτιμάται ότι περπάτησαν στη Γη κατά τη διάρκεια της εποχής των δεινοσαύρων, σύμφωνα με τους πρώτους σχετικούς υπολογισμούς Αμερικανών επιστημόνων.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον παλαιοντολόγο Τσαρλς Μάρσαλ του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια-Μπέρκλεϊ, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό «Science» εκτιμούν ότι αυτά τα 2,5 δισεκατομμύρια έζησαν σε 127.000 διαδοχικές γενιές πριν από 69 έως 66 εκατομμύρια χρόνια (οι Τυραννόσαυροι συνολικά έζησαν στη Γη επί σχεδόν τρία εκατομμύρια χρόνια, λίγο πριν την εξαφάνιση σχεδόν όλων των δεινοσαύρων από πτώση μεγάλου αστεροειδούς στο σημερινό Μεξικό). Εκτιμάται ότι, όσο ζούσαν, υπήρχε ένας Τυραννόσαυρος ανά 100 τετραγωνικά χιλιόμετρα και ότι ανά πάσα στιγμή στον πλανήτη υπήρχαν περίπου 20.000 ενήλικες Τυραννόσαυροι.

Το μέσο βάρος ενός ενήλικα Τυραννόσαυρου -ο οποίος είχε μέγεθος σχολικού λεωφορείου- ήταν γύρω στους 5,2 τόνους, με το κρανίο του να έχει μήκος ενάμισι μέτρο. Υπολογίζεται ότι μόνο ο ένας στα 80 εκατομμύρια απολιθώθηκε, γι' αυτό είναι τόσο σπάνια η εύρεση απολιθωμάτων σήμερα. Από το 1905 που βρέθηκε το πρώτο απολίθωμα, έχουν βρεθεί περίπου άλλα 40 σε ΗΠΑ και Καναδά. Ο μεγαλύτερος που έχει βρεθεί υπολογίζεται ότι είχε μήκος 12,3 μέτρα και βάρος εννέα τόνους.

Από την άλλη πλευρά, οι ερευνητές παραδέχτηκαν ότι οι υπολογισμοί τους -που έγιναν για πρώτη φορά- μπορεί να έχουν μεγάλο περιθώριο σφάλματος και πως στην εποχή των δεινοσαύρων μπορεί να έζησαν από 140 εκατομμύρια έως 42 δισεκατομμύρια Τυραννόσαυροι, συνολικά.

Ο φοβερός και τρομερός Τυραννόσαυρος, ο οποίος ζούσε γύρω στα 30 χρόνια, υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους σαρκοβόρους δεινόσαυρους, ο οποίος -όπως και ο (ανύπαρκτος) Γκοτζίλα- έγινε διάσημος χάρη στο Χόλιγουντ και ιδίως τις ταινίες για το «Τζουράσικ Παρκ».

ειδησεις σημερα