ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Ερευνητές «μίλησαν» για πρώτη φορά με φάλαινα στη γλώσσα της (βίντεο)

Image
φαλαινα
 clock 21:12 | 12/01/2024
writer icon newsroom ekriti.gr

Μια ομάδα ερευνητών του Ινστιτούτου SEPI  (Αναζήτηση για Εξωγήινη Νοημοσύνη) , έδωσε στη δημοσιότητα, ένα υπέροχο βίντεο, στο οποίο καταγράφεται η συνομιλία που είχαν με μια φάλαινα. Το εντυπωσιακό ήταν πως αυτή η συνομιλία έγινε στη γλώσσα της φάλαινας!

Το πείραμα έγινε στην Αλάσκα και η συνομιλία ανάμεσα στους ερευνητές και τη φάλαινα Τουέιν κράτησε για περίπου 20 λεπτά. Οι επιστήμονες δημιούργησαν ένα προηχογραφημένο μήνυμα - χαιρετισμό, το οποίο εξέπεμψαν με υποθαλάσσια ηχεία.

Όταν η 38χρονη φάλαινα άκουσε το μήνυμα, πλησίασε και απάντησε με έναν δικό της χαιρετισμό.

Σύμφωνα με τους ερευνητές του Ινστιτούτου SEPI, η συνομιλία αυτή θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο για επικοινωνία με εξωγήινους στο μέλλον.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Peer J Life and Environment  με τίτλο «Διαδραστική βιοακουστική αναπαραγωγή ως εργαλείο για την ανίχνευση και την εξερεύνηση της μη ανθρώπινης νοημοσύνης: «Συνομιλία» με μια φάλαινα της Αλάσκας».

Οι ερευνητές ελπίζουν επίσης να δοκιμάσουν μεθόδους επικοινωνίας σε άλλα ευφυή πλάσματα όπως τα δελφίνια, οι σουρικάτες ελέφαντες και τα σαρκοφάγα που συνεργάζονται για να κυνηγήσουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ