Στο πλαίσιο της διευκόλυνσης των ασφαλισμένων που πρέπει να επισκεφθούν διά ζώσης την Τοπική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, για να ρυθμίσουν το ζήτημα της ασφαλιστικής τους ικανότητας, ο φορέας επισημαίνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στην περίπτωση αυτή γίνεται χωρίς ραντεβού.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες για την ασφαλιστική ικανότητα θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις – ανεξάρτητα από το πού ανήκουν – για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.
Διαβάστε επίσης:
Κρήτη - τουρισμός: "Πετάνε" οι κρατήσεις - Δυναμική προβλέπεται η σεζόν
Στα «σκουπίδια» κάθε χρόνο 34 εκατομμύρια κουτιά με φάρμακα στην Ελλάδα