Οι χρήστες των social media ξέρουν πόσο χαώδες είναι το διαδίκτυο και ότι οι αναζητήσεις που τους ενδιαφέρουν σε βίντεο και τις εικόνες γίνονται ολοένα δυσκολότερες καθώς η δεξαμενή πληροφοριών που πρέπει να ψάξουν δεν έχει όρια. Πως γίνεται λοιπόν να ξεχωρίσεις αυτά που πραγματικά σε ενδιαφέρουν από αυτά που είναι για..πέταμα; Η εφαρμογή που το κάνει αυτό ονομάζεται Milq.
Μέσω αυτής, μπορεί ο κάθε χρήστης να οργανώνει έξυπνα και να μοιράζεται παράλληλα τις πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν. Το Milq επιτρέπει στους χρήστες να οργανώνουν τα τραγούδια, τα video clips και γενικά πληροφορίες από τα social media με άξονες ένα κοινό θέμα (π.χ. αγαπημένη ταινία τρόμου) και το αποτέλεσμα βγαίνει σαν mixtape. Συλλογή αγαπημένων δεδομένων.
Ο χρήστης χρησιμοποιεί μια ερώτηση για να καλέσει τους υπόλοιπους χρήστες να σχολιάσουν και να ποστάρουν τις δικές τους πληροφορίες. Εάν το ενδιαφέρον κάποιου χρήστη εστιάζεται στην μουσική, διάφορες πληροφορίες που αφορούν την μόδα για παράδειγμα δεν θα τον "ενοχλήσουν". Οποιοσδήποτε μπορεί να περιηγηθεί στην ιστοσελίδα, αλλά οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν δωρεάν για να συνεισφέρουν στο περιεχόμενο και να σχολιάζουν τις δημοσιεύσεις. Μπορείς να βγεις από τα στενά πλαίσια των φίλων σου και να συζητήσεις με άλλους χρήστες για πραγματα που σε ενδιαφέρουν.
Η διευκόλυνση που προσφέρει στην οργάνωση και σύνδεση των πληροφοριών σύμφωνα με προσωπικές προτιμήσει του κάθε χρήστη. Σε μια ευρύτερη κλίμακα θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα πολιτιστικό χάρτη του διαδικτύου καθώς η ποιότητα του περιεχομένου γίνεται πρωταγωνιστής.
"Το Milq έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη δομή του δικτύου, να φύγει από την κακοφωνία και να μπορέσουμε να βρούμε τα καλύτερα πράγματα." δηλώνει ο Don MacKinnon, ένας από τους τρεις ιδρυτές.
Ίσως εν τέλει το Milq αποτελέσει για τον κάθε χρήστη την σωσίβια λέμβο του!