Το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο, με χρήστες που ξεπερνούν το 1,15 δισεκατομμύριο. Πολλές όμως διαμαρτυρίες υπάρχουν για την χρήση των προσωπικών δεδομένων από τρίτους χωρίς να είναι ενήμερος ο χρήστης. Θέλοντας να γίνει ακόμη πιο προσιτό και να προσελκύσει κόσμο που υπό άλλες συνθήκες δεν θα το χρησιμοποιούσε λόγω "αστάθειας" στη χρήση των προσωπικών δεδομένων, το Facebook εγκαινιάζει την ανωνυμία των χρηστών του.
Όταν το Facebook λέει "ανώνυμος", τι σημαίνει πραγματικά; Δεν χρειάζεται να δώσει σε τρίτους ή σε προγραμματιστές το όνομα ή τα δεδομένα ενός χρήστη.
Μέχρι τώρα για να χρησιμοποιήσει κάποιος το Facebook έπρεπε να κάνει εγγραφή και να δημιουργήσει λογαριασμό βάζοντας και κάποια προσωπικά στοιχεία όπως όνομα και φύλο. Τώρα οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν πόσες πληροφορίες θα μοιράζονται και πρακτικά μπορούν να χρησιμοποιούν το Facebook χωρίς να μοιράζονται καμιά προσωπική πληροφορία. Έτσι η διαθεσιμότητας της χρήσης προσωπικών πληροφοριών γίνεται ευκολότερη από τον χρήστη.
Δίκοπο μαχαίρι αυτή η εξέλιξη καθώς οι προγραμματιστές βασίζονται σε δεδομένα όπως την ηλικία και το φύλο για διαφημιστικούς κυρίως λόγους και για την προσωποποίηση των σελίδων που σερφάρει ο κάθε χρήστης.
Ο Zuckerberg δηλώνει «Δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερη δύναμη και έλεγχο, ξεκινούν να εμπιστεύονται περισσότερο όλες τις εφαρμογές που δημιουργούμε όλο και με την πάροδο του χρόνου θα τις χρησιμοποιούν περισσότερο" και "είναι σημαντικό σε οτιδήποτε κάνουμε να βάζουμε πρώτα τις ανάγκες των ανθρώπων".