Σε πολύ καλό κλίμα η συνάντηση του Δημάρχου Βιάννου Παύλου Μπαριτάκη με τον ΓΓ του Υπουργείου Εσωτερικών
Τη σύμβαση υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Κρήτης
Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου Μαν. Μενεγάκης με επιστολή του από τις 6 Ιουνίου είχε ζητήσει από την ΕΤΑΔ τρίμηνη διορία ώστε να συντάξει και καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση του κτιρίου με σκοπό τη δημόσια και κοινωφελή αξιοποίησή του, από το Δήμο.
Ο Δήμος Μαλεβιζίου θα παρουσιάσει τη μελέτη για την ανάπλαση της οδού Ανδρέα
Από 10.00 π.μ. - 13:00 μ.μ στο Δημαρχείο στις Γούρνες
και 7 νέες θέσεις εργασίας στην Υπηρεσία Ηλεκτροφωτισμού
Τι περιλαμβάνουν οι παρεμβάσεις
Ήδη έχουν υλοποιηθεί μια σειρά από αναγκαίες εγκρίσεις
Στη διάρκεια της συνάντησης, ο Δήμαρχος Φαιστού επεσήμανε την επείγουσα ανάγκη ολοκλήρωσης του φράγματος στον Πλατύ ποταμό
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την ασφαλτόστρωση
Τί αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Αγίου Νικολάου