Skip to main content
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση στον όγκο πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο

εμπόριο
 clock 20:28 | 12/07/2016
writer icon newsroom ekriti.gr

Μείωση 1,5% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Απρίλιο εφέτος, με την εικόνα στα επιμέρους καταστήματα να είναι γενικά πτωτική και να ξεχωρίζει ουσιαστικά μόνον η αύξηση των πωλήσεων σε ένδυση- υπόδηση, λόγω των προεκπτώσεων του Πάσχα.

Όπως κατέγραψε η ΕΛΣΤΑΤ, αύξηση του όγκου των πωλήσεων σημειώθηκε σε Ένδυση- υπόδηση (16,2%), Πολυκαταστήµατα (8,8%) και Βιβλία- χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (0,9%). 

Στον αντίποδα, μείωση υπήρξε σε Καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (6,1%), Φαρµακευτικά- καλλυντικά (5,3%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισµό (1,5%), Τρόφιµα- ποτά- καπνό (1,4%) και Μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (0,5%).

Ειδικότερα, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σηµείωσε µείωση 1,5% τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016 σηµείωσε αύξηση 4,2%.

Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης όγκου (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), σηµείωσε µείωση 0,6 % τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016.

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σηµείωσε µείωση 3,9% τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Απριλίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016 σηµείωσε αύξηση 5,8%.

Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σηµείωσε µείωση 0,5% τον Απρίλιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2016.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis