Skip to main content
ΚΡΗΤΗ

Όμιλος Γκριμάλντι: «Άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης»

Image
μινωικες γραμμες
 clock 19:08 | 03/07/2018
writer icon newsroom ekriti.gr

Όσο μετρά αντίστροφα ο χρόνος για τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, τα ο απόγευμα της Τετάρτης με αποκλειστικό θέμα την αίτηση των Μινωϊκών για τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά, τόσο ανεβαίνει ο υδράργυρος του ανταγωνισμού με την κοινοπραξία της Attica-ΑΝΕΚ.

Από τον όμιλο Γκριμάλντι διαρρέεται η δυσαρέσκεια που υπάρχει για «άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης.» Γίνεται σύγκριση μεταξύ των λιμανιών του Ηρακλείου και των Χανίων. 

Όπως επισημαίνεται σε ό,τι αφορά στα δρομολογημένα στο Ηράκλειο όπου είναι δρομολογημένα συνολικά 11 πλοία οι άδειες παρέχονται αφειδώς, «σε αντιδιαστολή με την μονοπωλιακή γραμμή των Χανίων όπου είναι δρομολογημένα μόνο δύο πλοία και αυτά είναι της Κοινοπραξίας».

Μάλιστα η πλευρά των Μινωϊκών χρησιμοποιούν σκληρή γλώσσα υπογραμμίζοντας ότι «λόγω νοσηρών καταστάσεων δεν επετράπη, μέχρι σήμερα, περαιτέρω δρομολόγηση πλοίου για Πειραιά από τις Μινωϊκές Γραμμές».

Κύκλοι του Ομίλου Γκριμάλντι εστιάζουν και στην ηλικία των πλοίων που είναι δρομολογημένα στα δύο λιμάνια. Όπως τονίζουν « είναι αξιοσημείωτο «το υπερήλικο των πλοίων του ανταγωνισμού, σε σχέση με τα πολύ νεότερα πλοία των Μινωϊκών Γραμμών στο Ηράκλειο, περισσότερο δε με το πλοίο «Mykonos Palace» που είναι ναυπηγημένο το 2002 για το οποίο έχουμε αιτηθεί να δρομολογηθεί στα Χανιά» και προσθέτουν:

«- Δεν αξίζει το επιβατικό κοινό αλλά και οι μεταφορείς των Χανίων να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογών και παροχής ποιοτικότερων υπηρεσιών;

- Θεωρείτε ότι καλύπτονται με δύο μόνο πλοία οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Χανίων; Δεν είναι άδικη και άνιση η αντιμετώπιση των Μινωικών Γραμμών σε σχέση με την Κοινοπραξία ATTICA – ANEK;

- Δεν θα έπρεπε να επιτραπεί η είσοδος σε μία εταιρεία όπως οι Μινωικές Γραμμές που έχει βραβευτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, για την ποιότητα των πλοίων του στόλου της και την αξιοπιστία της στο χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας;

- Πιστεύετε ότι η νοσηρή αυτή μονοπωλιακή κατάσταση στο λιμάνι της Σούδας, πρέπει να διαιωνίζεται, ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται στον τουρισμό και την ακτοπλοΐα;»

- Πότε επιτέλους θα ισχύσουν οι αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού;

table1.jpg

table1.jpg, by lefterv

table2.jpg

table2.jpg, by lefterv

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 
Συνεδριάζει το ΣΑΣ για τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis