Skip to main content
ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τέλος ο όρος "αντιγηραντικές ιδιότητες" στα προϊόντα της L'Oreal

Τέλος ο όρος "αντιγηραντικές ιδιότητες" στα προϊόντα της L'Oreal
 clock 12:11 | 01/07/2014
writer icon newsroom ekriti.gr

Η γαλλική εταιρεία L' Oreal δεν θα έχει στο εξής τη δυνατότητα να επικαλείται αντιγηραντικές ιδιότητες για ορισμένα από τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος, σύμφωνα με τους όρους συμφωνίας που υπέγραψε με τις αμερικανικές αρχές.

Ο συμβιβασμός επετεύχθη με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC), την κυριότερη αμερικανική επιτροπή ελέγχου του ανταγωνισμού και επιτρέπει στον όμιλο της L' Oreal να αποφύγει τη δίωξη για παραπλανητική διαφήμιση.

Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου κατηγόρησε την εταιρεία ότι προβάλλει τις σειρές Lancome Genifique και L' Oreal Paris Youth Code προβάλλοντας "επιστημονικά αποδεδειγμένες" αντιγηραντικές ιδότητες.

Οι διαφημίσεις των προϊόντων αυτών περιελάμβαναν τον ισχυρισμό ότι η διέγερση των γονιδίων που προκαλείται από τα προϊόντα αυτά εγγυάται "ορατά αποτελέσματα για ένα νεανικότερο δέρμα σε μόλις επτά ημέρες".

"Θα ήταν καλό αν τα καλλυντικά μπορούσαν να τροποποιήσουν τα γονίδιά μας και να μας γυρίσουν πίσω στο χρόνο. Αλλά η L' Oreal δεν μπόρεσε να αποδείξει τον ισχυρισμό της", αναφέρεται σε ανακοίνωσή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου .

Σύμφωνα με την FTC, η σειρά Lancome Genifique μπορεί να πωληθεί προς μέχρι 132 δολάρια ανά συσκευασία στα περίπτερα της Lancome στα μεγάλα καταστήματα των ΗΠΑ. Η σειρά Youth Code διατίθεται προς περίπου 25 δολάρια ανά συσκευασία.

Η εταιρεία ανακοίνωσε από την πλευρά της ότι η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου δεν έθεσε υπό αμφισβήτηση παρά περιορισμένο αριθμό ιδιοτήτων, χωρίς να αμφισβητήσει "την ασφάλεια, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα" των προϊόντων της.

google news icon

Ακολουθήστε το ekriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την Κρήτη και όχι μόνο.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ράδιο Κρήτη © | 2013 -2024 ekriti.gr Όροι Χρήσης | Ταυτότητα Designed by Cloudevo, developed by Pixelthis