Τεχνολογία

Με βίντεο ζωντανεύουν τα προφίλ των χρηστών του facebook

to-facebook-os-i-vasikoteri-pigi-gnorimion.jpg

Την δυνατότητα να ανεβάζουν σύντομα επαναλαμβανόμενο βίντεο στο προφίλ τους θα αποκτήσουν σύντομα οι χρήστες της δημοφιλέστερης υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης, με την εισαγωγή των επονομαζόμενων profile video. 

Εκτός από το σύντομο βίντεο 7 δευτερολέπτων στην κεντρική θέση του προφίλ κάθε μέλους, οι χρήστες θα έχουν επίσης την δυνατότητα να αλλάζουν για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα την φωτογραφία του προφίλ τους, ανάλογα με τις συνθήκες της ζωής τους. 

Μετά το τέλος της προκαθορισμένης περιόδου, θα επανέρχεται στην κεντρική θέση η προηγούμενη φωτογραφία προφίλ. Έτσι για παράδειγμα, ο χρήστης μπορεί να ορίσει να αλλάξει αυτόματα η φωτογραφία του στο Facebook όταν θα βρίσκεται σε διακοπές, ή όταν ασχολείται με πάθος με ένα θέμα. 

Εκτός από το βίντεο κλιπ σε ατέρμονο βρόχο στο προφίλ, οι χρήστες, σύμφωνα με το in.gr θα έχουν αυξημένες δυνατότητες διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων τους αλλά και τρόπου προβολής των σχετικών πληροφοριών προς τρίτους. 

Έτσι, για παράδειγμα, ο χρήστης μπορεί να ορίσει ποια πεδία πληροφοριών είναι ορατά δημόσια ή σε ποιες ομάδες «φίλων». Στις Πληροφορίες θα προστεθεί το πεδίο Bio (βιογραφικό), το οποίο ο χρήστης θα μπορεί να εμπλουτίσει επιλεκτικά με στοιχεία όπως "Εργάζεται" και "Σπούδασε" και πέντε επιλεγμένες φωτογραφίες που θα προβάλλονται κατά προτεραιότητα στην σελίδα του (Featured Photos).

Αλλαγές έρχονται και στην προβολή του Facebook από smartphone και tablet, με τις επιλεγμένες φωτογραφίες και τους αμοιβαίους φίλους να κυριεύουν την σελίδα όταν την επισκέπτεται κάποιος νέος φίλος.

Προς το παρόν, οι αλλαγές αφορούν σε μικρό αριθμό χρηστών iPhone στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Καλιφόρνια, ΗΠΑ.

Τεχνολογία

Facebook: Αυξάνονται οι μηνιαίοι χρήστες και τα κέρδη

facebook

Το Facebook ανακοίνωσε ότι στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 εμφάνισε μεγάλη αύξηση εσόδων 33% και κερδών 53%, ενώ οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του (που χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα την πλατφόρμα του) έφθασαν τα 2,8 δισεκατομμύρια, εμφανίζοντας αύξηση 12%.

Σε συνδυασμό με τα Instagram, WhatsApp και Messenger που ανήκουν στο Facebook, οι συνολικοί μηνιαίοι ενεργοί χρήστες τους ξεπέρασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Περίπου 2,6 δισεκατομμύρια χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση το ίδιο το Facebook ή τουλάχιστον μία από τις «συγγενικές» εφαρμογές του.

Οι αριθμοί αυτοί ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών της Γουόλ Στριτ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης». Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις αυξημένες διαφημίσεις στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με στόχο το ηλεκτρονικό εμπόριο στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, μια τάση που ενισχύθηκε λόγω της πανδημίας.

Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 28,07 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 21,08 δισ. δολ. στο τέταρτο τρίμηνο του 2019) και τα κέρδη σε 11,22 δισ. δολ. (έναντι 7,35 δισ. δολ. στο τελευταίο τρίμηνο του 2019).

Το Facebook παραδέχθηκε ότι το 2021 θα αντιμετωπίσει αυξημένες προκλήσεις τόσο από την πλευρά των ρυθμιστικών Αρχών (σε Ευρώπη και ΗΠΑ), όσο και των τεχνολογικών αλλαγών και του ανταγωνισμού (ιδίως από την Apple).

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νοσοκομείο Ρεθύμνου: Ανέλαβαν καθήκοντα δύο νέοι αναισθησιολόγοι

Κορωνοϊός: Στον «αέρα» το άνοιγμα Γυμνασίων και Λυκείων – Έκτακτη σύσκεψη λοιμωξιολόγων

Ποιος γιορτάζει σήμερα, 28 Ιανουαρίου