Κρήτη

Ποδηλατοπορεία στο Ηράκλειο από το Forum "Οδηγούμε με ασφάλεια"

odigontas.jpg

Συνέντευξη τύπου παραχωρούν στις 11.30 το πρωί στο Δημοτικό «Café Marina» οι εκπρόσωποι των φορέων που συμμετέχουν στο Forum "Οδηγούμε με ασφάλεια" με αφορμή την Ποδηλατοπορεία που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015 στο Κέντρο του Ηρακλείου,  μεταδίδοντας το μήνυμα:

«Σέβομαι τον εαυτό μου
Σέβομαι τον τόπο μου
Παρκάρω όπου επιτρέπεται»

Οι φορείς που συμμετέχουν στο  forum “Οδηγούμε με ασφάλεια” ενισχύουν για άλλη μια φορά το μήνυμα της ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων, προσκαλώντας όλους του φίλους να συμμετάσχουν στην ανοιχτή ποδηλατοπορεία ανεξαρτήτως ηλικίας και φύλλου.

Η δράση του forum “Οδηγούμε με ασφάλεια” πραγματοποιείται με την οργανωτική ευθύνη του Citical mass Ηρακλείου και με την στήριξη του Δήμου Ηρκαλείου, του Ενταλμένου Συμβούλου & Προιστάμενου της Δημοτικής Αστυνομίας κ. Μ. Παττακού και του Ενταλμένου Συμβούλου & Αντιπορέδρου  ΑΑΗ ΟΤΑ Α.Ε κ. Εμ. Χαιρέτη καθώς και των φορέων  – μέλη του forum:

Critical Mass Heraklion
Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών Ηρακλείου Ερυθρός Σταυρός
Παγκρήτιο Σωματείο Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ και εθελοντών αιμοδοτών
Σύλλογος ΑΜΕΑ ν. Κρήτης "Το Μέλλον"
Αθλητικός Σύλλογος «Η Μεγαλόνησος»
Ε.ΣΥ.ΠΡΟ.ΤΑ.
ΟΙ ΑΤΑΧΤΟΙΈνωση Παλαιών Προσκόπων Ηρακλείου
         Πρόσκοποι Ηρακλείου
         Ποδηλατικός Όμιλος Ηρακλείου «Κάστρο»
         Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών
         Παγκρήτιος Σκοπευτικός Σύλλογος

         Παγκρήτια Ένωση Αξιωματικών Αστυνομίας
         Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου (ΕΠΣΗ)
         Παγκρήτιος Σύλλογος Γονέων και Φίλων Παιδιών με Νεοπλασία «Η Ηλιαχτίδα»
         Ένωση Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος Περιφέρειας Κρήτης
         Σύλλογος Μεσογειακής Αναιμίας Ηρακλείου Κρήτης
         Λύκειο Ελληνίδων Ηρακλείου
         Ζωόφιλη Δράση Ηρακλείου
         Τοπική Επιτροπή Ποδηλασίας Κρήτης
         Σοροπτιμιστικός Όμιλος Ηρακλείου «Αρετούσα» 
         Σύνδεσμος Μελών Γυναικείων Σωματείων Νομού Ηρακλείου
         Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ηρακλείου «HOPE= ΕΛΠΙΔΑ»
         Εθελοντική Ομάδα Προτέκτα Δήμου Αρχανών-Αστερουσίων "Φίλιος ΖΕΥΣ"
         Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Ηρακλείου 
         Ένωση Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Κρήτης, Ε.ΚΑ.Σ.Κ.
         ΤΕΙ Κρήτης, Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Εργαστήριο Υγείας και Οδικής 
Ασφάλειας
         Επιστημονική Επαγγελματική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών Νομού 
Ηρακλείου
         Αστικά ΚΤΕΛ Ηρακλείου
         Γυμναστική Ένωση Μεσαράς
         Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Μεσαράς
         ΚΤΕΛ Ηρακλείου – Λασιθίου Α.Ε.
         Οφθαλμολογική Εταιρεία Κρήτη
         Πανεπιστήμιο Κρήτης, Μονάδα Ερευνών Κοινής Γνώμης
         Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης
         Σύλλογος Ιδιοκτητών ΤΑΞΙ Πόλεως Ηρακλείου
         Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Κρήτης
         Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης
         Σωματείο Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Ν. Ηρακλείου
         Σωματείο Ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης
         Σωματείο Οδηγών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης
         Σωματείο Πυροσβεστών Πυρόσβεσης Διάσωσης Ανατολικής Κρήτης
         Παγκρήτιος Όμιλος Φουσκωτών Σκαφών

Πολιτικό γραφείο Λευτέρη Αυγενάκη

 

Κρήτη

Ηράκλειο

Βουλή: Συζητήθηκε η επίκαιρη ερώτηση Μαμουλάκη για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (Βίντεο)

Χάρης Μαμουλάκης

Στη Βουλή συζητήθηκε η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία κ. Χάρη Μαμουλάκη, για το θέμα του ΒΟΑΚ και των διοδίων που θα συνοδεύουν την κατασκευή του.

Σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής επισημαίνει τα εξής:

Ασκώντας αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ (!) και υπερασπιζόμενος την επιβολή διοδίων για όλους, απάντησε ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών στην Επίκαιρη Ερώτηση του αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ηρακλείου Χάρη Μαμουλάκη για τον ΒΟΑΚ.

«Για μια ακόμη φορά, οι κυβερνώντες υποτιμούν τη νοημοσύνη των κατοίκων της Κρήτης. Συνεχίζουν όσα ξεκίνησαν για τον ΒΟΑΚ από την προηγούμενη Κυβέρνηση, προσθέτουν διόδια για όλους και παράλληλα, ασκούν αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ!» ανέφερε σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Αυτό που ξεκάθαρα αποδεικνύεται, είναι ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ είναι η Κυβέρνηση των αποκλεισμών. Αποκλείουν τους πολίτες της Κρήτης από τον ΒΟΑΚ επιβάλλοντας πανάκριβα διόδια, όπως ακριβώς αποκλείουν και την τοπική κοινωνία του Ηρακλείου από τη διαχείριση της έκτασης του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης, που εν κρυπτώ ενέταξαν στο ΤΑΙΠΕΔ. Λειτουργούν αλαζονικά και με υπεροψία. Αυτή η συμπεριφορά, δεν θα μείνει αναπάντητη από τους πολίτες της Κρήτης. Η στιγμή του δικού τους αποκλεισμού, πλησιάζει.».

Κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης, ο Χάρης Μαμουλάκης αναφέρθηκε στην επικοινωνιακή φιέστα της Κυβέρνησης της ΝΔ τον Μάιο του 2021, όπου επιβεβαιώθηκε ότι με καθυστέρηση δυο περίπου ετών, ο Κ. Μητσοτάκης συνεχίζει όσα ξεκίνησαν επί ΣΥΡΙΖΑ, με την προσθήκη όμως διοδίων για όλους. Στη συνέχεια, αφού καυτηρίασε την απουσία σχεδιασμού για το τμήμα του ΒΟΑΚ Αγίου Νικολάου - Σητείας, ανέδειξε τις ασάφειες αλλά και το μεγάλο χρηματοδοτικό κενό του έργου, που έχει συνολικό προϋπολογισμό άνω των 2 δισ ευρώ και ζήτησε για μια ακόμη φορά, αναλυτική ενημέρωση για τον επιμερισμό των ποσών χρηματοδότησης ανά τμήμα του. Παράλληλα, ζήτησε ενημέρωση και για το τμήμα Άγιος Νικόλαος - Σητεία, για το πότε αναμένεται να προσδιοριστεί η χάραξή του, καθώς και ποια θα είναι η σχεδιαζόμενη αρχιτεκτονική του διαγωνισμού.

Κατά την απάντησή του ο Υφυπουργός Υποδομών & Μεταφορών, αφού ανέφερε ότι υπάρχει ολοκληρωμένη χάραξη για τον ΒΟΑΚ, προχώρησε, επιτέλους, στην επί της ουσίας απάντηση για τις ενισχύσεις ανά τμήμα του έργου. Ειδικότερα, όπως δήλωσε, το τμήμα Χανιά – Χερσόνησος (προϋπολογισμού 1,32 δισ) θα χρηματοδοτηθεί με 200 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και με 600 εκ. από το ΕΣΠΑ 2021-2027, το Χερσόνησος – Νεάπολη (προϋπολογισμού 290 εκ. ευρώ) με 80 εκ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος εξολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Για το τμήμα Άγιος Νικόλαος - Σητεία, όπως είπε, δεν υπάρχει ακόμη τελικό κόστος, υπολογίζεται όμως ότι θα υπερβεί τα 300 εκ. ευρώ.

Κατά τη δευτερολογία του ο Χάρης Μαμουλάκης, κατέρριψε τους ισχυρισμούς του Υφυπουργού για την χάραξη, καταθέτοντας στα πρακτικά έκθεση του ΤΕΕ/ΤΑΚ, από την οποία αποδεικνύεται ότι, ενώ ζητήθηκε η γνώμη του Επιμελητηρίου, δεν προσκομίστηκε ποτέ από την πλευρά του Υπουργείου η προμελέτη αποχέτευσης - αποστράγγισης των ομβρίων, η προμελέτη των τεχνικών με τον έλεγχο της υδραυλικής επάρκειάς τους και ο έλεγχος της υδραυλικής επάρκειας των τεχνικών γεφυρών, που αποτελεί ουσιώδη λόγο περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Επεσήμανε επίσης και δήλωση της μελετητικής εταιρείας, η οποία αποποιείται των ευθυνών της ως προς την ακρίβεια των υποβάθρων, καθώς και οι παραπομπές σε άλλες μελέτες που δε διατέθηκαν.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Χάρης Μαμουλάκης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ζήτημα των διοδίων. «Σικελία, Σαρδηνία, Κορσική, Μαγιόρκα, Μινόρκα, Ίμπιζα, Κύπρος. Επτά νησιωτικές περιοχές στην Ε.Ε., όπου σε καμία εξ αυτών δεν απαιτήθηκε από τους πολίτες να καταβάλλουν διόδια στο νησί τους. Γιατί; Επειδή υπάρχει νόρμα περί νησιωτικότητας, μια σαφέστατη ντιρεκτίβα της Κομισιόν, που προστατεύει της περιοχές αυτές» δήλωσε χαρακτηριστικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΒΟΑΚ: Παράταση στην διαβούλευση για τις μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων

ΠΕΔ Κρήτης: Νέα παρέμβαση για τον ΒΟΑΚ

Αγαπάκης στο Ράδιο Κρήτη: Τα "θολά" σημεία του ΒΟΑΚ και οι παρεμβάσεις που απαιτούνται

 

 

ESPA BANNER